return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
קלאברים כמוכם מעשנים? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אם אתה מגדיר קלאבר כאחד שמתלבש עם בגדים של קוקסינלים עם חולצות בטן ובלאגנים כאלה אז אני לא כזה
אם קלאבר מבחינתך זה אחד שהולך מתי שרק אפשר למסיבות אז אני כן :)

ואני מעשן נרגילה פעם ב...
סיגריות בקושי אבל מדי פעם שבא לשבור שגרה לא קורה כלום אם אני מעשן
וסמים אני לא נוגע וגם לא יגע...
Vortex_SA
quote:
Originally posted by LioR
אתם (יותר נכן אנחנו) הולכים לפול מסיבות
ואם לא אז בטח תקועים באיזה זולה מעפנה (אופס) הקיצר
סקר קטן שלי מעשנים או לא?
אם כן מה מעשנים?


זולה מעפנה??? רואים שלא היית בזולה שלנו :)
רק נרגילה, סיגריות גועל...
Rising
מותק בן כמה אתה?
אם אני זוכר נכון...14.... אולי 15?

שמע אני לא אוהב לראות ילדים מעשנים..
ואם אתה מחשיב ת'צמך כקלאבר...אז קלאברים אוהבים להנות ממוזיקה ומהחבר'ה במועדון...ואל תקשר לי את זה לסיגריות

שמע בגיל הזה אתה עוד מבולבל..
מה שאתה צריך לעשות...
כנס לפרופיל הבא
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=103624

האיש יעזור לך למצוא דברים אחרים להתמכר אליהם.. וזה בדוק.
מקווה שעזרתי...
Sniper
טוב אז ככה אני לא מתלבש כמו קוקסינל...:]
ושיש לי אפשרות ללכת למסיבה אני הולך כמעט בכל אפשרות
ואני נהנה מהמוזיקה ומהאנשים

אז אפשר להגיד שאני קלאבר..
DjChook
quote:
Originally posted by Rising

שמע בגיל הזה אתה עוד מבולבל..
מה שאתה צריך לעשות...
כנס לפרופיל הבא
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=103624



אני מאד מקווה שהתכוונת לכדור, למה אם התכוונת למה שדיברנו עליו באייסיקיו אני לא חושב שזה חוקי

בכל מקרה, קרעת אותי מצחוק
nesher
אני מעשן הכל
:D:D:D:D
והכוונה היא באמת להכל
:haha:
cluBBer
טוב אני לא מתלבש כמו קוקסינל
אבל מנסה להיראות לא כמו כולם
חולצות שקופות בלאגנים :happy2:

חוץ מזה אני לא מעשן כלום
אבל אני שותה לפני מסיבה
לא הרבה זה מספיק בשביל להנות
פעם הייתי לא שותה כלום, נהנה אותו דבר כמו מתי ששותה
Tarantula
פוייה טפו על סיגריות:wtf:

פעם הייתי לוקחת במסיבות, היום בבעעעעע
לא זוכרת את טעם של זה בכלל ועדיף שככה

שתייה... בכייףף
:D
נרגילות בלגנים

חוץ מכמויות של מוזיקה + ריקודים לא לוקחת כלום
warpedd_
וואלה לא נוגע בדברים האלה
סתם מגעיל אותי
:wtf:

בכל מקרה מה הקשר לבין זה שמעשנים ובין קלאברים
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by DjChook
אנחנו לא באמת קלאברים...

בכל מקרה... אני מעשן נרגילה דיי הרבה

סיגריות אני לא אוהב...

אני לא מרגיש את זה נוח ביד...

ודברים אחרים אני לא מתכוון לנסות עד לא אחרי הצבא


Same Here

LioR
quote:
Originally posted by Vortex_SA
זולה מעפנה??? רואים שלא היית בזולה שלנו :)
רק נרגילה, סיגריות גועל...

לא דיברתי על הזולה שלכם במזכרת
אלא על שלנו בגדרה שעל יד שלכם זה נראה זבלל... שמעתי שיש לכם אחלה זולה :toothless
coby
ליאור יא נרקומן מתאבד ... מעשן לי בחדר בלי מנעול


ושגיא אתה סתם שיכור :)
שאני לא יביא אליך את הכוסית הזאת עם החצ'קון והתחת הנפול !!
ותמסור ד"ש לקורנבוי :haha:


אני מעשן רק פלמל .. סרטן ב 12.50 :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement