return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
קלאברים כמוכם מעשנים? (pg. 4)
View this Thread in Original format
LioR
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כמה זה עולה?
13 וחצי??

יענו קיבלתם העלאה בדמי כיס?? ;)

אמממ ת'אמת 14 וחצי
ולא לא קיבלנו העלה בדמי כיס
אלא החלטתי שצריך לעלות רמה ולהגיע ליובל
:D
Flotser
מה שכן באסה רצינית עם סיגריות
חוץ מהבריאות, המחלות, הסרטן גרון שיכולים לעשות לכם אחר כך ניתוח במיתרי קול כמו שעושים להרבה ואז תצרכו לדבר עם מכשיר כזה שמצמידים לצוואר, ובלי קשר לצהוב בשיניים
:))

ברציניות הכסף שאנשים מוציאים על זה מטורף
YuVaL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כמה זה עולה?
13 וחצי??

יענו קיבלתם העלאה בדמי כיס?? ;)


דמי כיס עלק...
הוא יכול לקנות אותך גם אם הוא רוצה
תאמין לי
;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
דמי כיס עלק...
הוא יכול לקנות אותך גם אם הוא רוצה
תאמין לי
;)


הוא לא יכול... וגם אבא שלו לא :)
אני לא למכירה...
אולי להשכרה או חכירה... אבל לא למכירה ;)
Flotser
quote:
Originally posted by YuVaL
דמי כיס עלק...
הוא יכול לקנות אותך גם אם הוא רוצה
תאמין לי
;)



גם כן פרסי
:p
Gil Shwarts
אם כבר מעשנים
אז רק
L&M Lights
כי הסיגריות האלה מאוד עוזרות בשירותים :)

ואם אין כסף תמיד יש
PallMall :)
DjChook
למה אתם מעשנים בכיתה ט ?!?!!?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
למה אתם מעשנים בכיתה ט ?!?!!?


עזוב אחי ותר...
שישירו לעצמם את השיר
"שתשאר צעיר לנצח"
וזהו...
(אל תשאל למה)
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עזוב אחי ותר...
שישירו לעצמם את השיר
"שתשאר צעיר לנצח"
וזהו...
(אל תשאל למה)


אני יכול לשאול?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
אני יכול לשאול?


אתה יכול לנסות :D

הקטע שהם לא חושבים על העתיד עכשיו וכבר מכיתה ט מעשנים...
אחר כך שהם ישברו את עצם הירך בגיל 44 הם יבואו אליך ויבכו :)

MASTERsplinter
בלי טעם..
אין בזה שום דבר טוב בכתה ט
ויבוא הבן אדם שיגיד לי שהוא נהנה מזה
ואני אגיד לו חלאס לזיין לי את השכל
פוזה..
מיותר!
NyKoN
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
בלי טעם..
אין בזה שום דבר טוב בכתה ט
ויבוא הבן אדם שיגיד לי שהוא נהנה מזה
ואני אגיד לו חלאס לזיין לי את השכל
פוזה..
מיותר!


ראסמי צודק
אני רוצה שמישהו שמעשן סיגריות יסביר לי בשביל מה
מה זה עוזר? כאילו, בשביל מה אתם מעשנים? לאיזה תכלית?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement