|
קלאברים כמוכם מעשנים? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| LioR |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כמה זה עולה?
13 וחצי??
יענו קיבלתם העלאה בדמי כיס?? ;) |
אמממ ת'אמת 14 וחצי
ולא לא קיבלנו העלה בדמי כיס
אלא החלטתי שצריך לעלות רמה ולהגיע ליובל
:D |
|
|
| Flotser |
מה שכן באסה רצינית עם סיגריות
חוץ מהבריאות, המחלות, הסרטן גרון שיכולים לעשות לכם אחר כך ניתוח במיתרי קול כמו שעושים להרבה ואז תצרכו לדבר עם מכשיר כזה שמצמידים לצוואר, ובלי קשר לצהוב בשיניים
:))
ברציניות הכסף שאנשים מוציאים על זה מטורף |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כמה זה עולה?
13 וחצי??
יענו קיבלתם העלאה בדמי כיס?? ;) |
דמי כיס עלק...
הוא יכול לקנות אותך גם אם הוא רוצה
תאמין לי
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
דמי כיס עלק...
הוא יכול לקנות אותך גם אם הוא רוצה
תאמין לי
;) |
הוא לא יכול... וגם אבא שלו לא :)
אני לא למכירה...
אולי להשכרה או חכירה... אבל לא למכירה ;) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by YuVaL
דמי כיס עלק...
הוא יכול לקנות אותך גם אם הוא רוצה
תאמין לי
;) |
גם כן פרסי
:p |
|
|
| Gil Shwarts |
אם כבר מעשנים
אז רק
L&M Lights
כי הסיגריות האלה מאוד עוזרות בשירותים :)
ואם אין כסף תמיד יש
PallMall :) |
|
|
| DjChook |
| למה אתם מעשנים בכיתה ט ?!?!!? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
למה אתם מעשנים בכיתה ט ?!?!!? |
עזוב אחי ותר...
שישירו לעצמם את השיר
"שתשאר צעיר לנצח"
וזהו...
(אל תשאל למה) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עזוב אחי ותר...
שישירו לעצמם את השיר
"שתשאר צעיר לנצח"
וזהו...
(אל תשאל למה) |
אני יכול לשאול? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
אני יכול לשאול? |
אתה יכול לנסות :D
הקטע שהם לא חושבים על העתיד עכשיו וכבר מכיתה ט מעשנים...
אחר כך שהם ישברו את עצם הירך בגיל 44 הם יבואו אליך ויבכו :) |
|
|
| MASTERsplinter |
בלי טעם..
אין בזה שום דבר טוב בכתה ט
ויבוא הבן אדם שיגיד לי שהוא נהנה מזה
ואני אגיד לו חלאס לזיין לי את השכל
פוזה..
מיותר! |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
בלי טעם..
אין בזה שום דבר טוב בכתה ט
ויבוא הבן אדם שיגיד לי שהוא נהנה מזה
ואני אגיד לו חלאס לזיין לי את השכל
פוזה..
מיותר! |
ראסמי צודק
אני רוצה שמישהו שמעשן סיגריות יסביר לי בשביל מה
מה זה עוזר? כאילו, בשביל מה אתם מעשנים? לאיזה תכלית? |
|
|
|
|