return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
קלאברים כמוכם מעשנים? (pg. 5)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
ראסמי פוזה...
יש ילדים כיתה ו' כבר מעשנים
וזה פשוט מגעיל לדעתי...

אולי למבוגרים יותר...
זה עוד מרגיע אותם או גורם להם הנאה, לא יודע מה

אבל מה יש לילדים לעשן ?
רק פוזה לדעתי...
GLoBaL-MUZiK
כוסראבק די ללכלך על מעשנים, מאיפה זה הגיע פתאום??? אני אישית מעשן ותאמינו או לא אני גם נהנה מזה, תסבירו לי אתם בשביל מה לבזבז 20 שקל על סיגריות אם אתה סתם מעשן בשביל הפוזה??? איפה ההיגיון שבדבר? אין, מה עוד שאני מעשן את זה בבית ככה שאין מי שיסתכל

אז כל שונאי העשן, תרגיעו קצת
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
כוסראבק די ללכלך על מעשנים, מאיפה זה הגיע פתאום??? אני אישית מעשן ותאמינו או לא אני גם נהנה מזה, תסבירו לי אתם בשביל מה לבזבז 20 שקל על סיגריות אם אתה סתם מעשן בשביל הפוזה??? איפה ההיגיון שבדבר? אין, מה עוד שאני מעשן את זה בבית ככה שאין מי שיסתכל

אז כל שונאי העשן, תרגיעו קצת



אני לא יודע בן כמה אתה
ואני בטח שלא שונא עשן כי עישנתי מספיק ועדיין אני מעשן מידי פעם
מה שנקרא "מעשנים חברתיים" זה דבר שגוי
בגילאים צעירים זה נעשה רק לפוזה.
DjChook
אני גם חושב שזה מטומטם מכל בחינה אפשרית
GLoBaL-MUZiK
טוב תחשבו מה שאתם רוצים
KrazyDJs
משפט ישראלי עתיק:
איש באמונתו יחיה

אל תשאלו מה הקשר...
DjChook
וואי נו באמת מה אתה משחק אותה פגוע

אם אתה מעשן אז סבבה לך תעשה חיים

אבל אנחנו פה תקפנו סוג מגעיל של אנשים

שבא ולוקח סיגריה
ואז מדליק אותה ומשתעל

ואז מתחיל לעשן בלי לקחת לריאות (כי בתכלס עם אבא ישמע הוא יהרוג אותו)

ואז תוך כדי שהוא מעשן הוא כבר מבקש מחבר שלו סיגריה לשים מעל האוזן
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DjChook
וואי נו באמת מה אתה משחק אותה פגוע

אם אתה מעשן אז סבבה לך תעשה חיים

אבל אנחנו פה תקפנו סוג מגעיל של אנשים

שבא ולוקח סיגריה
ואז מדליק אותה ומשתעל

ואז מתחיל לעשן בלי לקחת לריאות (כי בתכלס עם אבא ישמע הוא יהרוג אותו)

ואז תוך כדי שהוא מעשן הוא כבר מבקש מחבר שלו סיגריה לשים מעל האוזן


ואז הכל נהפך לפוזה
והוא מתלהב מזה שהוא עישן, וגם חברים שלו מתלהבים מזה שהם מעשנים
ואז הם מחזיקים מעצמם יותר מדי לפעמים
וחלקם נהיים ערסים
וכו' וכו' כו'

ממש סרט

ד"א
אל תקחו שום דבר כאן ספציפית...
כי ממש לא התכוונתי..
אני ממש אבל ממש לא מכליל
אלא מדבר על סוג מסויים של אנשים, שכמו שצ'וק אמר - אנשים מגעילים
אנשים שמזזיקים מעצמם "פוזאים"
GLoBaL-MUZiK
יש, עכשיו אני יכול לישון בשקט, אני יודע שאני לא חלק מהקבוצת אנשים האלה
יחי
MASTERsplinter
what ever makes you happy.:D

Sniper
שמעו אני מעשן וזה מרגיע אותי
רוב הזמן שאני מעשן אני גם נהנה מזה לא יודע למה

אני גם לא מעשן הרבה ביכלל
אני מחזיק עם קופסה 4-5 ימים תלוי במצבי רוח
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Sniper
שמעו אני מעשן וזה מרגיע אותי
רוב הזמן שאני מעשן אני גם נהנה מזה לא יודע למה

אני גם לא מעשן הרבה ביכלל
אני מחזיק עם קופסה 4-5 ימים תלוי במצבי רוח


זה מצב שונה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement