|
קלאברים כמוכם מעשנים? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
ראסמי פוזה...
יש ילדים כיתה ו' כבר מעשנים
וזה פשוט מגעיל לדעתי...
אולי למבוגרים יותר...
זה עוד מרגיע אותם או גורם להם הנאה, לא יודע מה
אבל מה יש לילדים לעשן ?
רק פוזה לדעתי... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
כוסראבק די ללכלך על מעשנים, מאיפה זה הגיע פתאום??? אני אישית מעשן ותאמינו או לא אני גם נהנה מזה, תסבירו לי אתם בשביל מה לבזבז 20 שקל על סיגריות אם אתה סתם מעשן בשביל הפוזה??? איפה ההיגיון שבדבר? אין, מה עוד שאני מעשן את זה בבית ככה שאין מי שיסתכל
אז כל שונאי העשן, תרגיעו קצת |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
כוסראבק די ללכלך על מעשנים, מאיפה זה הגיע פתאום??? אני אישית מעשן ותאמינו או לא אני גם נהנה מזה, תסבירו לי אתם בשביל מה לבזבז 20 שקל על סיגריות אם אתה סתם מעשן בשביל הפוזה??? איפה ההיגיון שבדבר? אין, מה עוד שאני מעשן את זה בבית ככה שאין מי שיסתכל
אז כל שונאי העשן, תרגיעו קצת |
אני לא יודע בן כמה אתה
ואני בטח שלא שונא עשן כי עישנתי מספיק ועדיין אני מעשן מידי פעם
מה שנקרא "מעשנים חברתיים" זה דבר שגוי
בגילאים צעירים זה נעשה רק לפוזה. |
|
|
| DjChook |
| אני גם חושב שזה מטומטם מכל בחינה אפשרית |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| טוב תחשבו מה שאתם רוצים |
|
|
| KrazyDJs |
משפט ישראלי עתיק:
איש באמונתו יחיה
אל תשאלו מה הקשר... |
|
|
| DjChook |
וואי נו באמת מה אתה משחק אותה פגוע
אם אתה מעשן אז סבבה לך תעשה חיים
אבל אנחנו פה תקפנו סוג מגעיל של אנשים
שבא ולוקח סיגריה
ואז מדליק אותה ומשתעל
ואז מתחיל לעשן בלי לקחת לריאות (כי בתכלס עם אבא ישמע הוא יהרוג אותו)
ואז תוך כדי שהוא מעשן הוא כבר מבקש מחבר שלו סיגריה לשים מעל האוזן |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואי נו באמת מה אתה משחק אותה פגוע
אם אתה מעשן אז סבבה לך תעשה חיים
אבל אנחנו פה תקפנו סוג מגעיל של אנשים
שבא ולוקח סיגריה
ואז מדליק אותה ומשתעל
ואז מתחיל לעשן בלי לקחת לריאות (כי בתכלס עם אבא ישמע הוא יהרוג אותו)
ואז תוך כדי שהוא מעשן הוא כבר מבקש מחבר שלו סיגריה לשים מעל האוזן |
ואז הכל נהפך לפוזה
והוא מתלהב מזה שהוא עישן, וגם חברים שלו מתלהבים מזה שהם מעשנים
ואז הם מחזיקים מעצמם יותר מדי לפעמים
וחלקם נהיים ערסים
וכו' וכו' כו'
ממש סרט
ד"א
אל תקחו שום דבר כאן ספציפית...
כי ממש לא התכוונתי..
אני ממש אבל ממש לא מכליל
אלא מדבר על סוג מסויים של אנשים, שכמו שצ'וק אמר - אנשים מגעילים
אנשים שמזזיקים מעצמם "פוזאים" |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
יש, עכשיו אני יכול לישון בשקט, אני יודע שאני לא חלק מהקבוצת אנשים האלה
יחי |
|
|
| MASTERsplinter |
| what ever makes you happy.:D |
|
|
| Sniper |
שמעו אני מעשן וזה מרגיע אותי
רוב הזמן שאני מעשן אני גם נהנה מזה לא יודע למה
אני גם לא מעשן הרבה ביכלל
אני מחזיק עם קופסה 4-5 ימים תלוי במצבי רוח |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Sniper
שמעו אני מעשן וזה מרגיע אותי
רוב הזמן שאני מעשן אני גם נהנה מזה לא יודע למה
אני גם לא מעשן הרבה ביכלל
אני מחזיק עם קופסה 4-5 ימים תלוי במצבי רוח |
זה מצב שונה.. |
|
|
|
|