|
קלאברים כמוכם מעשנים? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בנתיים קח שיעורים פרטיים מתומר איך להיות סטלן
הבנאדם סטלן טבעית... הכי סטלן שאני מכיר!!! :wtf: |
הכי סטלן טבעית? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
הכי סטלן טבעית? |
הכי סטלן טבעית!$%!@!@!@#
לא תמצא אחד יותר סטלן ממנו
והוא לא על סמים... אלא אם כן הוא לא סיפר לי...
נכון תומר? :wtf: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הכי סטלן טבעית!$%!@!@!@#
לא תמצא אחד יותר סטלן ממנו
והוא לא על סמים... אלא אם כן הוא לא סיפר לי...
נכון תומר? :wtf: |
חחחח אני לא מכיר אותו ככ טוב אבל אני מכיר כמה שאין מצב שהוא יותר מהם
הם כאילו חיים אתזה אחי |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני מאמין שאחרי הצבא אני ינסה שוב והרבה ...
אבל יש עוד זמן ... |
פיחסה פיחסה עליך:wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחח אני לא מכיר אותו ככ טוב אבל אני מכיר כמה שאין מצב שהוא יותר מהם
הם כאילו חיים אתזה אחי |
אבל הוא לא לוקח כלום!!!!!!!
אין לך מושג מה הרמת סטלנות שלו
אין מישהו יותר סטלן ממנו שבחיים שלו לא לקח כלום |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אבל הוא לא לוקח כלום!!!!!!!
אין לך מושג מה הרמת סטלנות שלו
אין מישהו יותר סטלן ממנו שבחיים שלו לא לקח כלום |
רועי, אתה יכול להרגע
כולם כבר הבינו שהוא הכי סטלן שאפשר
:D :D :toothless |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
רועי, אתה יכול להרגע
כולם כבר הבינו שהוא הכי סטלן שאפשר
:D :D :toothless |
היה קטע מצחיק שנסענו בכביש מהיר והיה נתיב השתלבות
יענו 2 משתלבים ל 1
ותומר כזה מתחיל לפחד הנתיב שלי הופך להיות יותר ויותר צר!!! מה הולך פה?!?!
:haha: :stongue:
והיה עוד קטע שבאלנבי הרמזור אומר שיש רק ימינה... ויש גם ישר הרי כי זה אלנבי
אז תומר לוקח ימינה כי הוא יענו לא רוצה לעבור על החוק ואז ישר אחר עושה פניה שמאלה ופרסה למרות שאין לו פניה שמאלה שם
גם קטע מצחיק ביותר!!!
זה היה עם טלי ואורן |
|
|
| warpedd_ |
פטריות זה הדבר
:crazy: :crazy: :crazy:
סתם סתם אל תקחו כלום
זה דתם דופק תראש
אני רציני לכל ילדודס פה שמעשנים חבל עליכם
תפסיקו עכשיו לפני שעוד 30 שנה תצטערו על זה
בכל מקרה לפעמים סתם צחוקים לשחק אותה סטלן
:D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
בכל מקרה לפעמים סתם צחוקים לשחק אותה סטלן
:D |
כן כן... לשחק אותה סטלן
זה לא שאתה באמת ככה ;)
מזכיר לי את ההוא שראיתי שעבדתי שבוע שעבר...
אחד הדלוקים ביותר שראיתי בחיים שלי
היה לו ראסטות עצבניות כאלה ובגדי שאנטי והוא נראה כאילו רק עכשיו חזר מהודו
היה בסטלה שלו, הלך לאט כזה, דיבר מוזר, ועשה תנועות עם האצבעות והידיים שלו כל הזמן
זה היה מוזר (הנוער של היום) מאוד!! :wtf: |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב מצטער שאני מגיב כזה מאוחר פשוט יש צבא עניינים....
אני הקיצר כבר עברתי ת-20 ועדיין לא נגעתי בסיגריה אפילו לא שאכטה
ואני גאה להגיד את זה כי בואו נודה סיגריות זה פ--ו--ז--ה לפחות בהתחלה עד שמתמכרים
מי שלא יודע לעשות כיף בלי לשתות ובלי לעשן לדעתי פשוט לא יודע להנות...
נ.ב. גם אני לא קלאבר -
no ing time |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
פיחסה פיחסה עליך:wtf: |
:nervous: :( :nervous: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
:nervous: :( :nervous: |
מה זה התגובה הזאת?:conf: :eyes: |
|
|
|
|