return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
קלאברים כמוכם מעשנים? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בנתיים קח שיעורים פרטיים מתומר איך להיות סטלן
הבנאדם סטלן טבעית... הכי סטלן שאני מכיר!!! :wtf:


הכי סטלן טבעית?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
הכי סטלן טבעית?


הכי סטלן טבעית!$%!@!@!@#
לא תמצא אחד יותר סטלן ממנו
והוא לא על סמים... אלא אם כן הוא לא סיפר לי...
נכון תומר? :wtf:
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הכי סטלן טבעית!$%!@!@!@#
לא תמצא אחד יותר סטלן ממנו
והוא לא על סמים... אלא אם כן הוא לא סיפר לי...
נכון תומר? :wtf:



חחחח אני לא מכיר אותו ככ טוב אבל אני מכיר כמה שאין מצב שהוא יותר מהם
הם כאילו חיים אתזה אחי
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike

אני מאמין שאחרי הצבא אני ינסה שוב והרבה ...
אבל יש עוד זמן ...


פיחסה פיחסה עליך:wtf:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
חחחח אני לא מכיר אותו ככ טוב אבל אני מכיר כמה שאין מצב שהוא יותר מהם
הם כאילו חיים אתזה אחי


אבל הוא לא לוקח כלום!!!!!!!
אין לך מושג מה הרמת סטלנות שלו
אין מישהו יותר סטלן ממנו שבחיים שלו לא לקח כלום
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אבל הוא לא לוקח כלום!!!!!!!
אין לך מושג מה הרמת סטלנות שלו
אין מישהו יותר סטלן ממנו שבחיים שלו לא לקח כלום


רועי, אתה יכול להרגע
כולם כבר הבינו שהוא הכי סטלן שאפשר
:D :D :toothless
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
רועי, אתה יכול להרגע
כולם כבר הבינו שהוא הכי סטלן שאפשר
:D :D :toothless


היה קטע מצחיק שנסענו בכביש מהיר והיה נתיב השתלבות
יענו 2 משתלבים ל 1
ותומר כזה מתחיל לפחד הנתיב שלי הופך להיות יותר ויותר צר!!! מה הולך פה?!?!
:haha: :stongue:

והיה עוד קטע שבאלנבי הרמזור אומר שיש רק ימינה... ויש גם ישר הרי כי זה אלנבי
אז תומר לוקח ימינה כי הוא יענו לא רוצה לעבור על החוק ואז ישר אחר עושה פניה שמאלה ופרסה למרות שאין לו פניה שמאלה שם
גם קטע מצחיק ביותר!!!
זה היה עם טלי ואורן
warpedd_
פטריות זה הדבר
:crazy: :crazy: :crazy:

סתם סתם אל תקחו כלום
זה דתם דופק תראש
אני רציני לכל ילדודס פה שמעשנים חבל עליכם
תפסיקו עכשיו לפני שעוד 30 שנה תצטערו על זה

בכל מקרה לפעמים סתם צחוקים לשחק אותה סטלן
:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
בכל מקרה לפעמים סתם צחוקים לשחק אותה סטלן
:D


כן כן... לשחק אותה סטלן
זה לא שאתה באמת ככה ;)

מזכיר לי את ההוא שראיתי שעבדתי שבוע שעבר...
אחד הדלוקים ביותר שראיתי בחיים שלי
היה לו ראסטות עצבניות כאלה ובגדי שאנטי והוא נראה כאילו רק עכשיו חזר מהודו
היה בסטלה שלו, הלך לאט כזה, דיבר מוזר, ועשה תנועות עם האצבעות והידיים שלו כל הזמן
זה היה מוזר (הנוער של היום) מאוד!! :wtf:
KosmiK-G8
טוב מצטער שאני מגיב כזה מאוחר פשוט יש צבא עניינים....
אני הקיצר כבר עברתי ת-20 ועדיין לא נגעתי בסיגריה אפילו לא שאכטה
ואני גאה להגיד את זה כי בואו נודה סיגריות זה פ--ו--ז--ה לפחות בהתחלה עד שמתמכרים

מי שלא יודע לעשות כיף בלי לשתות ובלי לעשן לדעתי פשוט לא יודע להנות...

נ.ב. גם אני לא קלאבר -
no ing time

luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
פיחסה פיחסה עליך:wtf:



:nervous: :( :nervous:
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
:nervous: :( :nervous:


מה זה התגובה הזאת?:conf: :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement