|
קלאברים כמוכם מעשנים? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
לא מעשןןןןןןןןןן
ולא יעשן בחיים שלי
אני שותה לפעמים
נרגילה גם לא
למסיבות אני בדר"כ הולך עם ג'ינס וחולצה מכופתרת שאפשר לפתוח |
|
|
| YuVaL |
המממ....
אני לא קלאבר.. אבל עדיין אוהב מוסיקה.. אוהב להיות במועדונים טובים, אוהב בחורות עם תחת מושק..
:D
u know the deal
מעשן.. כן
בד"כ מרלבורו לייט... אבל עכשיו קצת קאמל לייט.. סיגריה ליגה ליגה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
זולה מעפנה??? רואים שלא היית בזולה שלנו :)
רק נרגילה, סיגריות גועל... |
מה שמזכיר לי הייתי אצלך ברחובות לפני איזה חודש באיזה מקום כזה עם נרגילות
"טרזינה בפרדס"
:)
בעקרון אהבתי תמקום הוא גדול כזה, ויש תפוזים בחוץ
אבל הנרגילות שמה כאלה מגיעלות איכסססס |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מעשן.. כן
בד"כ מרלבורו לייט... אבל עכשיו קצת קאמל לייט.. סיגריה ליגה ליגה |
פשששש לא חסר כסף...
קופסת סיגריות ב17-18 שקל.... כל הכבוד לך |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פשששש לא חסר כסף...
קופסת סיגריות ב17-18 שקל.... כל הכבוד לך |
תאמין לי שאני מעדיף להשקיע את האקסטרה שקל או שניים ולפחות לקבל סרטן איכותי..
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
תאמין לי שאני מעדיף להשקיע את האקסטרה שקל או שניים ולפחות לקבל סרטן איכותי..
;) |
יש מצב...
אבל עדיין...
וקובי... דופקים אותך
פה פל מל לייט עולה איזה 11 וחצי או שעכשיו העלו ל 12 :)
על כל פאקט שאתה קונה הפסדת קופסה פה :) |
|
|
| TinkerbeL |
בחיים שלי לא נגעתי בסיגריה!
זה ממש מגעיל אותי
אני גם לא סובלת שמעשנים לידי!
זה עושה לי סחרחורת והריח מגעיל אותי בטירוף!
נרגילה אני יכולה לעשן פעם בכמה חודשים ביחד עם החבר'ה.... |
|
|
| Origin |
מעשן אחושרמוטה מעשן !!!!!
קופסה של מלבורו לייט (ארוך) ביום. כשה יש כסף :stongue: |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וקובי... דופקים אותך
פה פל מל לייט עולה איזה 11 וחצי או שעכשיו העלו ל 12 :)
על כל פאקט שאתה קונה הפסדת קופסה פה :) |
אני קונה ב 12 ...
זה אותו מחיר בכל הארץ ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by coby
אני קונה ב 12 ...
זה אותו מחיר בכל הארץ ! |
אז פתאום זה ירד בחצי שקל אחרי שראית שדופקים אותך...
לא נורא... אל תכעס
זה קורה לטובים ביותר :D |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by coby
אני קונה ב 12 ...
זה אותו מחיר בכל הארץ ! |
אני וקובי עברנו לוינסטון לייט :D
עלינו ליגה :p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by LioR
אני וקובי עברנו לוינסטון לייט :D
עלינו ליגה :p |
כמה זה עולה?
13 וחצי??
יענו קיבלתם העלאה בדמי כיס?? ;) |
|
|
|
|