return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
קלאברים כמוכם מעשנים? (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
לא מעשןןןןןןןןןן
ולא יעשן בחיים שלי
אני שותה לפעמים
נרגילה גם לא

למסיבות אני בדר"כ הולך עם ג'ינס וחולצה מכופתרת שאפשר לפתוח
YuVaL
המממ....
אני לא קלאבר.. אבל עדיין אוהב מוסיקה.. אוהב להיות במועדונים טובים, אוהב בחורות עם תחת מושק..
:D
u know the deal

מעשן.. כן
בד"כ מרלבורו לייט... אבל עכשיו קצת קאמל לייט.. סיגריה ליגה ליגה
Flotser
quote:
Originally posted by Vortex_SA
זולה מעפנה??? רואים שלא היית בזולה שלנו :)
רק נרגילה, סיגריות גועל...


מה שמזכיר לי הייתי אצלך ברחובות לפני איזה חודש באיזה מקום כזה עם נרגילות
"טרזינה בפרדס"
:)
בעקרון אהבתי תמקום הוא גדול כזה, ויש תפוזים בחוץ
אבל הנרגילות שמה כאלה מגיעלות איכסססס
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
מעשן.. כן
בד"כ מרלבורו לייט... אבל עכשיו קצת קאמל לייט.. סיגריה ליגה ליגה


פשששש לא חסר כסף...
קופסת סיגריות ב17-18 שקל.... כל הכבוד לך
YuVaL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
פשששש לא חסר כסף...
קופסת סיגריות ב17-18 שקל.... כל הכבוד לך


תאמין לי שאני מעדיף להשקיע את האקסטרה שקל או שניים ולפחות לקבל סרטן איכותי..
;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by YuVaL
תאמין לי שאני מעדיף להשקיע את האקסטרה שקל או שניים ולפחות לקבל סרטן איכותי..
;)


יש מצב...
אבל עדיין...

וקובי... דופקים אותך
פה פל מל לייט עולה איזה 11 וחצי או שעכשיו העלו ל 12 :)
על כל פאקט שאתה קונה הפסדת קופסה פה :)
TinkerbeL
בחיים שלי לא נגעתי בסיגריה!
זה ממש מגעיל אותי
אני גם לא סובלת שמעשנים לידי!
זה עושה לי סחרחורת והריח מגעיל אותי בטירוף!

נרגילה אני יכולה לעשן פעם בכמה חודשים ביחד עם החבר'ה....
Origin
מעשן אחושרמוטה מעשן !!!!!
קופסה של מלבורו לייט (ארוך) ביום. כשה יש כסף :stongue:
coby
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וקובי... דופקים אותך
פה פל מל לייט עולה איזה 11 וחצי או שעכשיו העלו ל 12 :)
על כל פאקט שאתה קונה הפסדת קופסה פה :)


אני קונה ב 12 ...

זה אותו מחיר בכל הארץ !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by coby
אני קונה ב 12 ...

זה אותו מחיר בכל הארץ !


אז פתאום זה ירד בחצי שקל אחרי שראית שדופקים אותך...
לא נורא... אל תכעס
זה קורה לטובים ביותר :D

LioR
quote:
Originally posted by coby
אני קונה ב 12 ...

זה אותו מחיר בכל הארץ !

אני וקובי עברנו לוינסטון לייט :D
עלינו ליגה :p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by LioR
אני וקובי עברנו לוינסטון לייט :D
עלינו ליגה :p


כמה זה עולה?
13 וחצי??

יענו קיבלתם העלאה בדמי כיס?? ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement