return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
שביתה- הפרק השני
View this Thread in Original format
NyKoN
כן חברים וחברות!
לא רציתי לכתוב את זה שוב- אבל אני חייב!
מחר שביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
אלללללללללה! סוף סוף!!!
דחו לי מבחן בלשון! איזה יופי! שיא הסטייל!

תהנו לכם מחופש נחמד שיימשך בטח עד סוף השבוע או משהו
DJ-Kreing^^
אהההההההההההה
גם לי יש שביתה
אהההההההההההה
אהההההההההההההה
אההההההההההההההה
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

איזה כיף
Flotser
שביתה שביתה
בית ספר מפגר יש לי

מחר יש שביתה כללית במשק זתומרת כלום לא זז
ולנו יש בגרות בעל פה באנגלית
וחובה להגיע
ורק היום המורה הביאה לנו את הקיו קארדס יפה מצידה
וגם ככה בזבזבתי כל היום ולא למדתי כמעט
אבל ראיתי פוקס ניוז עככשיו
חרא פיפי חיתולים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
שביתה שביתה
בית ספר מפגר יש לי

מחר יש שביתה כללית במשק זתומרת כלום לא זז
ולנו יש בגרות בעל פה באנגלית
וחובה להגיע
ורק היום המורה הביאה לנו את הקיו קארדס יפה מצידה
וגם ככה בזבזבתי כל היום ולא למדתי כמעט
אבל ראיתי פוקס ניוז עככשיו
חרא פיפי חיתולים


הקיו קארדס זה ממש בולשיט!!!!
תעשה את הזה עם השוטר שזה מספר 2
והזה בשדה התעופה מספר 12 אם אני לא טועה
הכי קלים בארץ!!!!!

לנו כבר היה את הבגרות בעל פה...
מחר יש לנו את המגן בעל פה באנגלית
יענו על הליטריטור.... וגם לנו בליינד יש את זה... לא נעים בכלל
Segev
ואיי אחי אמרו שני הארגונים???
Rising
אין מבחן באנגלית!

:p
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הקיו קארדס זה ממש בולשיט!!!!
תעשה את הזה עם השוטר שזה מספר 2
והזה בשדה התעופה מספר 12 אם אני לא טועה
הכי קלים בארץ!!!!!

לנו כבר היה את הבגרות בעל פה...
מחר יש לנו את המגן בעל פה באנגלית
יענו על הליטריטור.... וגם לנו בליינד יש את זה... לא נעים בכלל


מה אפשר לבחור איזה מספר אתה רוצה?????
אבל כל מקרה לא נראה לי יש לנו אחד עם שוטר :)
כל מקרה אני באמת מקווה זה קל, בעקרון אני חושב יש לי אנגלית סבירה פלוס
:)
DjChook
אני קיבלתי 100 בבגרות בעל פה ואין מגן

כמה נחמד :)

זה באמת שטויות
אתה רק צריך לשחק אותה נחמד, ולא לפחד לדבר אם היא לא מדברת

בכל מקרה, לי ביום חמישי יש את המגן במתמטיקה

וסעמקקק.... אני מקווה שלא יהיה תיקולים

כאילו אין לי בעיה שידחו
אבל בתנאי שזה ליום ראשון
Hell_Copter
זה אותו קיו קארדס בכל הארץ
תסתכל בדף על מספרים 2 ו 12...

לי יש מגן מתמטיקה יום ראשון
חייב להתחיל ללמוד....
KrazyDJs
יששששששששש
שביתה....

לפחות אני יוכל לישון קצת אחרי 3 ימים משעממים ומתישים...
:toothless

Sniper
אחי השביתה הזאת דופקת תחיים!!!
הבנקים סגורים אין בנקטים אין דלק! אין שום דברררר
לא מפנים תזבל שום כלום אגד גם ככל הניראה שובתים ולנו יש ביצפר
עם שביתה או בלי שביתה

היה לי תבגרות היום וקיבלתי 93 כי היה לי כמה שניות של שקט וטעיתי באיזה שאלה אחת התבלבתי ונלחצתי אז היא אמרה לי יאללה מספיק לא צריך עוד
שאלתי אותה כולה 4 שאלות ודיברנו קצת על מה שאני רוצה לעשות בצבא וזהו

ויום שישי יש לי עוד מגן בחיבור ואחרי זה תיגבור
ויום ראשון אניעל הבוק יש לי 5 שעות תיגבור של ידע העם!!!
גררררר
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הקיו קארדס זה ממש בולשיט!!!!
תעשה את הזה עם השוטר שזה מספר 2
והזה בשדה התעופה מספר 12 אם אני לא טועה
הכי קלים בארץ!!!!!


מאיפה המצאת את הקיו קארדס האלה?!
ומי יתן לו לבחור בכלל?


חחחח... לי יצא הקיו קארד הכי קל שאפשר
לשאול שאלות על מסיבה שהולכת להיות בקרוב:)
ובכלל היא עצרה אותי אחכי השאלה ה3
כיף לי:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement