|
שביתה- הפרק השני
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
כן חברים וחברות!
לא רציתי לכתוב את זה שוב- אבל אני חייב!
מחר שביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
אלללללללללה! סוף סוף!!!
דחו לי מבחן בלשון! איזה יופי! שיא הסטייל!
תהנו לכם מחופש נחמד שיימשך בטח עד סוף השבוע או משהו |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אהההההההההההה
גם לי יש שביתה
אהההההההההההה
אהההההההההההההה
אההההההההההההההה
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
איזה כיף |
|
|
| Flotser |
שביתה שביתה
בית ספר מפגר יש לי
מחר יש שביתה כללית במשק זתומרת כלום לא זז
ולנו יש בגרות בעל פה באנגלית
וחובה להגיע
ורק היום המורה הביאה לנו את הקיו קארדס יפה מצידה
וגם ככה בזבזבתי כל היום ולא למדתי כמעט
אבל ראיתי פוקס ניוז עככשיו
חרא פיפי חיתולים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
שביתה שביתה
בית ספר מפגר יש לי
מחר יש שביתה כללית במשק זתומרת כלום לא זז
ולנו יש בגרות בעל פה באנגלית
וחובה להגיע
ורק היום המורה הביאה לנו את הקיו קארדס יפה מצידה
וגם ככה בזבזבתי כל היום ולא למדתי כמעט
אבל ראיתי פוקס ניוז עככשיו
חרא פיפי חיתולים |
הקיו קארדס זה ממש בולשיט!!!!
תעשה את הזה עם השוטר שזה מספר 2
והזה בשדה התעופה מספר 12 אם אני לא טועה
הכי קלים בארץ!!!!!
לנו כבר היה את הבגרות בעל פה...
מחר יש לנו את המגן בעל פה באנגלית
יענו על הליטריטור.... וגם לנו בליינד יש את זה... לא נעים בכלל |
|
|
| Segev |
| ואיי אחי אמרו שני הארגונים??? |
|
|
| Rising |
אין מבחן באנגלית!
:p |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הקיו קארדס זה ממש בולשיט!!!!
תעשה את הזה עם השוטר שזה מספר 2
והזה בשדה התעופה מספר 12 אם אני לא טועה
הכי קלים בארץ!!!!!
לנו כבר היה את הבגרות בעל פה...
מחר יש לנו את המגן בעל פה באנגלית
יענו על הליטריטור.... וגם לנו בליינד יש את זה... לא נעים בכלל |
מה אפשר לבחור איזה מספר אתה רוצה?????
אבל כל מקרה לא נראה לי יש לנו אחד עם שוטר :)
כל מקרה אני באמת מקווה זה קל, בעקרון אני חושב יש לי אנגלית סבירה פלוס
:) |
|
|
| DjChook |
אני קיבלתי 100 בבגרות בעל פה ואין מגן
כמה נחמד :)
זה באמת שטויות
אתה רק צריך לשחק אותה נחמד, ולא לפחד לדבר אם היא לא מדברת
בכל מקרה, לי ביום חמישי יש את המגן במתמטיקה
וסעמקקק.... אני מקווה שלא יהיה תיקולים
כאילו אין לי בעיה שידחו
אבל בתנאי שזה ליום ראשון |
|
|
| Hell_Copter |
זה אותו קיו קארדס בכל הארץ
תסתכל בדף על מספרים 2 ו 12...
לי יש מגן מתמטיקה יום ראשון
חייב להתחיל ללמוד.... |
|
|
| KrazyDJs |
יששששששששש
שביתה....
לפחות אני יוכל לישון קצת אחרי 3 ימים משעממים ומתישים...
:toothless |
|
|
| Sniper |
אחי השביתה הזאת דופקת תחיים!!!
הבנקים סגורים אין בנקטים אין דלק! אין שום דברררר
לא מפנים תזבל שום כלום אגד גם ככל הניראה שובתים ולנו יש ביצפר
עם שביתה או בלי שביתה
היה לי תבגרות היום וקיבלתי 93 כי היה לי כמה שניות של שקט וטעיתי באיזה שאלה אחת התבלבתי ונלחצתי אז היא אמרה לי יאללה מספיק לא צריך עוד
שאלתי אותה כולה 4 שאלות ודיברנו קצת על מה שאני רוצה לעשות בצבא וזהו
ויום שישי יש לי עוד מגן בחיבור ואחרי זה תיגבור
ויום ראשון אניעל הבוק יש לי 5 שעות תיגבור של ידע העם!!!
גררררר |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הקיו קארדס זה ממש בולשיט!!!!
תעשה את הזה עם השוטר שזה מספר 2
והזה בשדה התעופה מספר 12 אם אני לא טועה
הכי קלים בארץ!!!!!
|
מאיפה המצאת את הקיו קארדס האלה?!
ומי יתן לו לבחור בכלל?
חחחח... לי יצא הקיו קארד הכי קל שאפשר
לשאול שאלות על מסיבה שהולכת להיות בקרוב:)
ובכלל היא עצרה אותי אחכי השאלה ה3
כיף לי:D |
|
|
|
|