return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 
שביתה- הפרק השני (pg. 5)
View this Thread in Original format
DjChook
המגן במתמטיקה שלי ביום שני ררר

ואני לא מאמין

קיבלתי 68 במגן שלי באנגליתתתתתתתתתת

אני פשוט בשוק ! המורה שלי ישר קבעה לי תאריך למגן החוזר, כי אני והיא יודעים טוב מאד שזה לא מגיע לי

אני הייתי בהלם

כל היה לי סבבה, חוץ מהקלוז הראשון שהיה לי בו

13/30

סעמ סעמק... איזה מגן רצח
Tarantula
גם לי יש מגן במתמטיקה ביום שני, וחיבור ביום חמישי, ועוד מתכונת ,
מעבדות בפיזיקה מתישהו בקרוב , מתי שהמורה המעפף שלנו יחליט לנחות על האדמה...
וובבבעעעעעע אני מתה
:crazy:

ביי ביי עולם אכזר...

רוצה כיתה י'!@$!@$ הברזות שטויות בלגנים ווחחווו
טוב נו.. אפשר גם י'ב אבל בלי בגרויות...
Sniper
אלונה אני הבנתי שהבגרות בחיבור יוצאת ביום חמישי....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
המגן במתמטיקה שלי ביום שני ררר

ואני לא מאמין

קיבלתי 68 במגן שלי באנגליתתתתתתתתתת

אני פשוט בשוק ! המורה שלי ישר קבעה לי תאריך למגן החוזר, כי אני והיא יודעים טוב מאד שזה לא מגיע לי

אני הייתי בהלם

כל היה לי סבבה, חוץ מהקלוז הראשון שהיה לי בו

13/30

סעמ סעמק... איזה מגן רצח


תוסיף נקודה ותהפוך את הסדר של המספרים (שתיים עצרת) ותקבל את הציון שלי באנגלית!!!
שם עליך אלף זין!!!
מתמטיקה לא מעניין אותי :)
העיקר 96 באנגלית כמו מלך!!!

אוף לא התחלתי עוד ללמוד למגן במתמטיקה והוא מחר... :rolleyes:
DjChook
כמה כייף שיש חברים תומכים
Tarantula
quote:
Originally posted by Sniper
אלונה אני הבנתי שהבגרות בחיבור יוצאת ביום חמישי....


נכון..
התכונתי לבגרות
אבל אני עדיין לא יודעת את הציון שלי במתכונת~!@$!$:crazy:

למי אכפת, היום שום דבר לא יהרוס לי את המצב רוח הטוב:D :D :D :D
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
נכון..
התכונתי לבגרות
אבל אני עדיין לא יודעת את הציון שלי במתכונת~!@$!$:crazy:

למי אכפת, היום שום דבר לא יהרוס לי את המצב רוח הטוב:D :D :D :D


חחחח סבבה :P
חבל שלי כל דבר יהרוס היום תמצב רוח "הטוב" למה אני חייב ללמוד ליום שני למגן ומה זה אין לי כח
ואני יורד עכשיו לים ומחר אני עובד בערב ככה שאין לי זמן ללמוד
בעעע
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
כמה כייף שיש חברים תומכים


הכל מאהבה אח שלו.... :)

אוףלא התחלתי ללמוד :(
יאללה שם זין על מתמטיקה
NyKoN
יאללה דפקו אותי חזק
המגן יוצא לי ביום ראשון הבא ובחופשת למידה יש ליגת האלופות ואני לא אלמד בשקל!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
יאללה דפקו אותי חזק
המגן יוצא לי ביום ראשון הבא ובחופשת למידה יש ליגת האלופות ואני לא אלמד בשקל!


חלאס לבכות על כאלה דברים!!!!
במקום לבכות תתחיל ללמוד מהיום!!!
לי יש גם מגן בהסטוריה אבל לא ביום ראשון
אלא ביום שישי
וגם לי יש את הליגת האלופות באמצע ואת יום העצמאות
אתה לא רואה שאני בוכה על זה
תתחיל להתרגל וזהו!!!

NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חלאס לבכות על כאלה דברים!!!!
במקום לבכות תתחיל ללמוד מהיום!!!
לי יש גם מגן בהסטוריה אבל לא ביום ראשון
אלא ביום שישי
וגם לי יש את הליגת האלופות באמצע ואת יום העצמאות
אתה לא רואה שאני בוכה על זה
תתחיל להתרגל וזהו!!!


אין לי את החומר..
אני לא מעתיק ולא מקשיב כ"כ אז אין לי ממה להתכונן
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
אין לי את החומר..
אני לא מעתיק ולא מקשיב כ"כ אז אין לי ממה להתכונן


אז לא משנה כמה זמן יהיה לך עדיין לא תצליח להתכונן
אז מה הפואנטה שלך?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement