|
שביתה- הפרק השני (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
המגן במתמטיקה שלי ביום שני ררר
ואני לא מאמין
קיבלתי 68 במגן שלי באנגליתתתתתתתתתת
אני פשוט בשוק ! המורה שלי ישר קבעה לי תאריך למגן החוזר, כי אני והיא יודעים טוב מאד שזה לא מגיע לי
אני הייתי בהלם
כל היה לי סבבה, חוץ מהקלוז הראשון שהיה לי בו
13/30
סעמ סעמק... איזה מגן רצח |
|
|
| Tarantula |
גם לי יש מגן במתמטיקה ביום שני, וחיבור ביום חמישי, ועוד מתכונת ,
מעבדות בפיזיקה מתישהו בקרוב , מתי שהמורה המעפף שלנו יחליט לנחות על האדמה...
וובבבעעעעעע אני מתה
:crazy:
ביי ביי עולם אכזר...
רוצה כיתה י'!@$!@$ הברזות שטויות בלגנים ווחחווו
טוב נו.. אפשר גם י'ב אבל בלי בגרויות... |
|
|
| Sniper |
| אלונה אני הבנתי שהבגרות בחיבור יוצאת ביום חמישי.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
המגן במתמטיקה שלי ביום שני ררר
ואני לא מאמין
קיבלתי 68 במגן שלי באנגליתתתתתתתתתת
אני פשוט בשוק ! המורה שלי ישר קבעה לי תאריך למגן החוזר, כי אני והיא יודעים טוב מאד שזה לא מגיע לי
אני הייתי בהלם
כל היה לי סבבה, חוץ מהקלוז הראשון שהיה לי בו
13/30
סעמ סעמק... איזה מגן רצח |
תוסיף נקודה ותהפוך את הסדר של המספרים (שתיים עצרת) ותקבל את הציון שלי באנגלית!!!
שם עליך אלף זין!!!
מתמטיקה לא מעניין אותי :)
העיקר 96 באנגלית כמו מלך!!!
אוף לא התחלתי עוד ללמוד למגן במתמטיקה והוא מחר... :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
| כמה כייף שיש חברים תומכים |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
אלונה אני הבנתי שהבגרות בחיבור יוצאת ביום חמישי.... |
נכון..
התכונתי לבגרות
אבל אני עדיין לא יודעת את הציון שלי במתכונת~!@$!$:crazy:
למי אכפת, היום שום דבר לא יהרוס לי את המצב רוח הטוב:D :D :D :D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
נכון..
התכונתי לבגרות
אבל אני עדיין לא יודעת את הציון שלי במתכונת~!@$!$:crazy:
למי אכפת, היום שום דבר לא יהרוס לי את המצב רוח הטוב:D :D :D :D |
חחחח סבבה :P
חבל שלי כל דבר יהרוס היום תמצב רוח "הטוב" למה אני חייב ללמוד ליום שני למגן ומה זה אין לי כח
ואני יורד עכשיו לים ומחר אני עובד בערב ככה שאין לי זמן ללמוד
בעעע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
כמה כייף שיש חברים תומכים |
הכל מאהבה אח שלו.... :)
אוףלא התחלתי ללמוד :(
יאללה שם זין על מתמטיקה |
|
|
| NyKoN |
יאללה דפקו אותי חזק
המגן יוצא לי ביום ראשון הבא ובחופשת למידה יש ליגת האלופות ואני לא אלמד בשקל! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
יאללה דפקו אותי חזק
המגן יוצא לי ביום ראשון הבא ובחופשת למידה יש ליגת האלופות ואני לא אלמד בשקל! |
חלאס לבכות על כאלה דברים!!!!
במקום לבכות תתחיל ללמוד מהיום!!!
לי יש גם מגן בהסטוריה אבל לא ביום ראשון
אלא ביום שישי
וגם לי יש את הליגת האלופות באמצע ואת יום העצמאות
אתה לא רואה שאני בוכה על זה
תתחיל להתרגל וזהו!!! |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חלאס לבכות על כאלה דברים!!!!
במקום לבכות תתחיל ללמוד מהיום!!!
לי יש גם מגן בהסטוריה אבל לא ביום ראשון
אלא ביום שישי
וגם לי יש את הליגת האלופות באמצע ואת יום העצמאות
אתה לא רואה שאני בוכה על זה
תתחיל להתרגל וזהו!!! |
אין לי את החומר..
אני לא מעתיק ולא מקשיב כ"כ אז אין לי ממה להתכונן |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אין לי את החומר..
אני לא מעתיק ולא מקשיב כ"כ אז אין לי ממה להתכונן |
אז לא משנה כמה זמן יהיה לך עדיין לא תצליח להתכונן
אז מה הפואנטה שלך?! |
|
|
|
|