return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
שביתה- הפרק השני (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
מאיפה המצאת את הקיו קארדס האלה?!
ומי יתן לו לבחור בכלל?


לי היא נתנה לבחור!!
ובדך שהביאו לנו יש 20
10 בכל צד
ואלה הכי קלים שיש!!!!
שאלתי על אחד 5 שאלות ועל השני 4 שאלות


ואיזה כיף לי...
קיבלתי 96 במגן באנגלית :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
הבנקים סגורים אין בנקטים אין דלק!


זה באמת זין שאין דלק...
והבנקים באמת סגורים...
אבל אני מניח שכשאתה אומר בנקטים אתה מתכוון כספומטים
יש כספומטים... ולא רק זה... הם תגברו את הכספומטים בעוד כסף
כי הם הניחו שיהיה לחץ
AnthemFreak
מצד אחד זה הכי סבבה בעולם למה התבטל לי מבחן בתנך..
אפילו לא דחו אותו פשוט ביטלו אותו
איזה כיף

אבל מצד שני השביתה הזאת מזה דופקת את המדינה.. כאילו שהיא לא במצב מחורבן גם ככה..
כל יום שעובר שיש שביתה זה הפסדים של מיליונים בשביל המדינה..
חבל
עדיף שלא תהיה שביתה
NyKoN
quote:
Originally posted by AnthemFreak

אבל מצד שני השביתה הזאת מזה דופקת את המדינה.. כאילו שהיא לא במצב מחורבן גם ככה..
כל יום שעובר שיש שביתה זה הפסדים של מיליונים בשביל המדינה..
חבל
עדיף שלא תהיה שביתה


אתה צודק
מבחינה של טובת המדינה זה רק גרוע
זה מראה חוסר אמון בתכנית הכלכלית מה שיעלה רק את הדולר ושאר המטבעות הזרים ויגרום לאיבוד אמון של משקיעים זרים בבורסה שלנו שהיא גם ככה מושבתת
שלא לדבר על מצב של אנרכיה שיכול לפרוץ כל רגע במקרה כזה
Sniper
quote:
Originally posted by NyKoN
אתה צודק
מבחינה של טובת המדינה זה רק גרוע
זה מראה חוסר אמון בתכנית הכלכלית מה שיעלה רק את הדולר ושאר המטבעות הזרים ויגרום לאיבוד אמון של משקיעים זרים בבורסה שלנו שהיא גם ככה מושבתת
שלא לדבר על מצב של אנרכיה שיכול לפרוץ כל רגע במקרה כזה


נקווה שהיא לא תפרוץ...
MoSH_MaN
צריך להרוג את הפרץ הזה

פשוט טיפש מטופש

ואמא שלו זונה
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
צריך להרוג את הפרץ הזה

פשוט טיפש מטופש

ואמא שלו זונה


מאוד ענייני אח שלו
מאוד..
Rising
הצעה ריאלית...

שישביתו את הבתי ספר התיכוניים
וכל שאר המוסדות יחזרו לתיפקוד מלא..

;)
itamarsan
quote:
Originally posted by Rising
הצעה ריאלית...

שישביתו את הבתי ספר התיכוניים
וכל שאר המוסדות יחזרו לתיפקוד מלא..

;)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח צחוקים איתך אחי
מה שאני חושב שתחשבו כול יום שיש שביתה המדינה מבזבזת מיליארד שקללל
תחשבוו לעצמכם כמה כסף הולך על השטות הזוו בחיייי
המשק גם ככה במצב בקרשים אז עוד יותר עכשיו להעמיס עליו
בקיצור אני חושב שהשביתההיא מיותרת לחלוטיןם וזה פוגע גם בנו באנשים שיש להם בגרויות זה מאוד פוגע כי עכשיו הכול ידחה ולי מה יש זיין לזההה
KrazyDJs
וגם מחר יש שביתהההה

:D

גליגיל הנה אני באאאאא

Hell_Copter
בני זונות!!!
אף אחד לא אומר לי כל הכבוד על הציון שלי באנגלית :(



וראיתי היום שתחנות הדלק עובדות...
אז בקטנות...
Sniper
כל הכבוד רועי

התחנות עובדות אבל המפעלי זיקוק שמביאים לתחנות את הדלק לא עובדים זאת אומרת שיש מצב בעתיד הקרוב שפשוט לא יהיה בתחנת דלק דלק..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement