| NyKoN |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אבל מצד שני השביתה הזאת מזה דופקת את המדינה.. כאילו שהיא לא במצב מחורבן גם ככה..
כל יום שעובר שיש שביתה זה הפסדים של מיליונים בשביל המדינה..
חבל
עדיף שלא תהיה שביתה |
אתה צודק
מבחינה של טובת המדינה זה רק גרוע
זה מראה חוסר אמון בתכנית הכלכלית מה שיעלה רק את הדולר ושאר המטבעות הזרים ויגרום לאיבוד אמון של משקיעים זרים בבורסה שלנו שהיא גם ככה מושבתת
שלא לדבר על מצב של אנרכיה שיכול לפרוץ כל רגע במקרה כזה |
|
|