return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
שביתה- הפרק השני (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
כל הכבוד רועי

התחנות עובדות אבל המפעלי זיקוק שמביאים לתחנות את הדלק לא עובדים זאת אומרת שיש מצב בעתיד הקרוב שפשוט לא יהיה בתחנת דלק דלק..


כן זה ברור... אבל חשבתי התכוונו בהתחלה העובדים להשבית...
יענו גם העובדים בתחנות דלק...

ותודה!! ;)
Segev
עם אני לא טועה אז גם ביום שישי תהייה שביטה...
NyKoN
quote:
Originally posted by Segev
עם אני לא טועה אז גם ביום שישי תהייה שביטה...


אתה טועה
מישהו הבטיח לך שיש שביתה?

מחר יש
יום שישי נדע מחר
itamarsan
quote:
Originally posted by NyKoN
אתה טועה
מישהו הבטיח לך שיש שביתה?

מחר יש
יום שישי נדע מחר

אני לא יודע מה איתכם אבל גם עם שביתה וגם אם אין אז אני לא לומד יום שישי בגלל חופש לפני מתכונת
אבל פרץ אמר שעד ערב יום הזיכרון אם לא יהיו בעיות ואז יום העצמאות הוא יפסיק ויחזור אחרי יום העצמאות
NyKoN
אחרי יום העצמאות אני לא צריך כי יש חופשת מתכונת
אבל אם תהיה שביתה ביום ראשון אחרי יום העצמאות- זה יהיה שיייייא
בכל מקרה נראה לי שיבטלו או ידחו את המגן כי אין איפה לשים ולא סיימנו את החומר בשקל
Hell_Copter
אמן תהיה שביתה עד יום ראשון
גיליתי שאם יש שביתה אז נדחה לי המגן במתמטיקה...
Sniper
לא יודע מה איתכם אבל אצלנו כל המגנים\בגריות נישארים באותו תאריך ולא מזיזים שום דבר ובנוסף לכל אנחנו גם צריכים לבוא לביצפר להשלמות
DjChook
חחחח ביהס של הומואים

לי דחו את המגן במתמטיקה היום
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח ביהס של הומואים

לי דחו את המגן במתמטיקה היום


בקטנה אחי:P
דוגרי לא מפריע לי
אני רוצה לסיים עם כל המגנים\בגריות כמה שיותר מהר וזהו
:P
NyKoN
quote:
Originally posted by Sniper
לא יודע מה איתכם אבל אצלנו כל המגנים\בגריות נישארים באותו תאריך ולא מזיזים שום דבר ובנוסף לכל אנחנו גם צריכים לבוא לביצפר להשלמות


אהמ מפירי שביתה!! אהמ
יש לנו גם כזה בצפר בכפ"ס
מזל שאני לא לומד בו

בכל מקרה
כנראה שגם לי דוחים את המגן בהיסטוריה

DJ-Kreing^^
מה קרה שיש לכם כל כך מוקדם את המגן בהיסטוריה?

לנו המתכונת יוצאת ממש בסוף השנה, והבגרות בחופש
MoSH_MaN
ולי ונראה לי גם לרועי יש בגרות באמצע החופש!!!!!


ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר

8/7
WTF


יאללה אני רוצה שביתה עד סוף השבוע אבל די....זה רע
יש לנו עוד קצת חומר בכימיה לסיים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement