|
שביתה- הפרק השני (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
כל הכבוד רועי
התחנות עובדות אבל המפעלי זיקוק שמביאים לתחנות את הדלק לא עובדים זאת אומרת שיש מצב בעתיד הקרוב שפשוט לא יהיה בתחנת דלק דלק.. |
כן זה ברור... אבל חשבתי התכוונו בהתחלה העובדים להשבית...
יענו גם העובדים בתחנות דלק...
ותודה!! ;) |
|
|
| Segev |
| עם אני לא טועה אז גם ביום שישי תהייה שביטה... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Segev
עם אני לא טועה אז גם ביום שישי תהייה שביטה... |
אתה טועה
מישהו הבטיח לך שיש שביתה?
מחר יש
יום שישי נדע מחר |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אתה טועה
מישהו הבטיח לך שיש שביתה?
מחר יש
יום שישי נדע מחר |
אני לא יודע מה איתכם אבל גם עם שביתה וגם אם אין אז אני לא לומד יום שישי בגלל חופש לפני מתכונת
אבל פרץ אמר שעד ערב יום הזיכרון אם לא יהיו בעיות ואז יום העצמאות הוא יפסיק ויחזור אחרי יום העצמאות |
|
|
| NyKoN |
אחרי יום העצמאות אני לא צריך כי יש חופשת מתכונת
אבל אם תהיה שביתה ביום ראשון אחרי יום העצמאות- זה יהיה שיייייא
בכל מקרה נראה לי שיבטלו או ידחו את המגן כי אין איפה לשים ולא סיימנו את החומר בשקל |
|
|
| Hell_Copter |
אמן תהיה שביתה עד יום ראשון
גיליתי שאם יש שביתה אז נדחה לי המגן במתמטיקה... |
|
|
| Sniper |
| לא יודע מה איתכם אבל אצלנו כל המגנים\בגריות נישארים באותו תאריך ולא מזיזים שום דבר ובנוסף לכל אנחנו גם צריכים לבוא לביצפר להשלמות |
|
|
| DjChook |
חחחח ביהס של הומואים
לי דחו את המגן במתמטיקה היום |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח ביהס של הומואים
לי דחו את המגן במתמטיקה היום |
בקטנה אחי:P
דוגרי לא מפריע לי
אני רוצה לסיים עם כל המגנים\בגריות כמה שיותר מהר וזהו
:P |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Sniper
לא יודע מה איתכם אבל אצלנו כל המגנים\בגריות נישארים באותו תאריך ולא מזיזים שום דבר ובנוסף לכל אנחנו גם צריכים לבוא לביצפר להשלמות |
אהמ מפירי שביתה!! אהמ
יש לנו גם כזה בצפר בכפ"ס
מזל שאני לא לומד בו
בכל מקרה
כנראה שגם לי דוחים את המגן בהיסטוריה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מה קרה שיש לכם כל כך מוקדם את המגן בהיסטוריה?
לנו המתכונת יוצאת ממש בסוף השנה, והבגרות בחופש |
|
|
| MoSH_MaN |
ולי ונראה לי גם לרועי יש בגרות באמצע החופש!!!!!
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
8/7
WTF
יאללה אני רוצה שביתה עד סוף השבוע אבל די....זה רע
יש לנו עוד קצת חומר בכימיה לסיים |
|
|
|
|