return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
שביתה- הפרק השני (pg. 4)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
מה קרה שיש לכם כל כך מוקדם את המגן בהיסטוריה?

לנו המתכונת יוצאת ממש בסוף השנה, והבגרות בחופש


לא יודע
המגן אמור להיות ביום ראשון הבא יענו לא הקרוב
אבל אנחנו עדיין בהרצל- כל השכבה בעצם בהרצל

ויש שביתה אז די סביר שידחו את הכל
DjChook
הכי מצחיק שהבגרות בכימיה זה ב 8.7
והחורף ב 13 וב 15

ותלפיות מתגייסים ב 10
חחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ולי ונראה לי גם לרועי יש בגרות באמצע החופש!!!!!


ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר

8/7
WTF


יאללה אני רוצה שביתה עד סוף השבוע אבל די....זה רע
יש לנו עוד קצת חומר בכימיה לסיים


כן זה זין לא נורמלי הבגרות הזאת!!!!!!
פשוט מכה!!!!

מסכן מי מתגייס ביולי לסיירת ולומד כימיה... שבוע חופש כולה
Tarantula
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ולי ונראה לי גם לרועי יש בגרות באמצע החופש!!!!!


גם לי גם לי גם לי!@$!$:D.... :confused:


חחח... שביתה..
אצלנו לא מרגישים את השביתה בכלל, השלמות , מתכונות
הכול כרגיל, באסה..:rolleyes:
YuVaL
חבר'ה אומרים שיש מגע בין ביבי לפרץ ושהסתדרות המורים גם מדברים...
אבל העל תיכוניים בנתיים לא השתתפו בכלום...

זאת אומרת שלנו יש גם שביתה מחר?
KrazyDJs
יש שביתה לעל יסודי
זתומרת כיתה ז'- י"ב

הנה מה שחבר שלי שלח לי שהוא קרא באיזה אתר באינטרנט:
quote:
במשרד החינוך בתל-אביב התכנסו בצהריים (חמישי) נציגים של משרדי החינוך והאוצר לפגישה עם נציגי ההסתדרות. מזכיר הסתדרות המורים, יוסי וסרמן, אמר שאם תושג פריצת דרך במשא ומתן, תבחן מחדש שאלת השתתפותם של המורים בשביתה הכללית. ארגון המורים העל-יסודיים אינו משתתף בפגישה


תקראו שורה אחרונה :)
NyKoN
וואי
שלא יגמר לעולם

פרץ האידיוט הזה אמר לנשיא וביבי שהוא ישאל את נציגי ראשי הוועדים אם להמשיך את השביתה
ואז הוא בא והוא שמע שכולם רוצים להמשיך להאבק אזי השביתה הכללית בטח תמשך
KrazyDJs
אין שביתההההההההההההההההההההההההה
:( :( :( :( :(
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
:confused: :confused: :confused: :confused:
luckystrike
כן הבנתי שבסוף לפחות עד יום העצמאות אין שביתה
ומחר לומדים כרגיל !!!
באאאאהההה עליכם מגיע לכם !!!
:crazy:
Hell_Copter
איזה הפתעה...
ואני חשבתי שפעם אחת יהיה לנו מזל עם מגן מזדיין וידחו אותו
אבל לא... הם חייבים לעשות את המגן!!
:mad:

Sniper
אם מדברים על מגנים אז סעממק
היום הודיעו לי שיש לי מגן ביום שני
בחשמל

וביום חמישי בגרות בחיבור
גרררררר:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
NyKoN
כוס עמאק
גם אותי דפקו והשאירו את המגן שלי בהיסטוריה כמו שהוא ביום ראשון הבא
בני זונות

מניאק האיש עם השפם! מניאק!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement