|
שביתה- הפרק השני (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
מה קרה שיש לכם כל כך מוקדם את המגן בהיסטוריה?
לנו המתכונת יוצאת ממש בסוף השנה, והבגרות בחופש |
לא יודע
המגן אמור להיות ביום ראשון הבא יענו לא הקרוב
אבל אנחנו עדיין בהרצל- כל השכבה בעצם בהרצל
ויש שביתה אז די סביר שידחו את הכל |
|
|
| DjChook |
הכי מצחיק שהבגרות בכימיה זה ב 8.7
והחורף ב 13 וב 15
ותלפיות מתגייסים ב 10
חחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ולי ונראה לי גם לרועי יש בגרות באמצע החופש!!!!!
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
8/7
WTF
יאללה אני רוצה שביתה עד סוף השבוע אבל די....זה רע
יש לנו עוד קצת חומר בכימיה לסיים |
כן זה זין לא נורמלי הבגרות הזאת!!!!!!
פשוט מכה!!!!
מסכן מי מתגייס ביולי לסיירת ולומד כימיה... שבוע חופש כולה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ולי ונראה לי גם לרועי יש בגרות באמצע החופש!!!!!
|
גם לי גם לי גם לי!@$!$:D.... :confused:
חחח... שביתה..
אצלנו לא מרגישים את השביתה בכלל, השלמות , מתכונות
הכול כרגיל, באסה..:rolleyes: |
|
|
| YuVaL |
חבר'ה אומרים שיש מגע בין ביבי לפרץ ושהסתדרות המורים גם מדברים...
אבל העל תיכוניים בנתיים לא השתתפו בכלום...
זאת אומרת שלנו יש גם שביתה מחר? |
|
|
| KrazyDJs |
יש שביתה לעל יסודי
זתומרת כיתה ז'- י"ב
הנה מה שחבר שלי שלח לי שהוא קרא באיזה אתר באינטרנט:
| quote: | במשרד החינוך בתל-אביב התכנסו בצהריים (חמישי) נציגים של משרדי החינוך והאוצר לפגישה עם נציגי ההסתדרות. מזכיר הסתדרות המורים, יוסי וסרמן, אמר שאם תושג פריצת דרך במשא ומתן, תבחן מחדש שאלת השתתפותם של המורים בשביתה הכללית. ארגון המורים העל-יסודיים אינו משתתף בפגישה
|
תקראו שורה אחרונה :) |
|
|
| NyKoN |
וואי
שלא יגמר לעולם
פרץ האידיוט הזה אמר לנשיא וביבי שהוא ישאל את נציגי ראשי הוועדים אם להמשיך את השביתה
ואז הוא בא והוא שמע שכולם רוצים להמשיך להאבק אזי השביתה הכללית בטח תמשך |
|
|
| KrazyDJs |
אין שביתההההההההההההההההההההההההה
:( :( :( :( :(
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
:confused: :confused: :confused: :confused: |
|
|
| luckystrike |
כן הבנתי שבסוף לפחות עד יום העצמאות אין שביתה
ומחר לומדים כרגיל !!!
באאאאהההה עליכם מגיע לכם !!!
:crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
איזה הפתעה...
ואני חשבתי שפעם אחת יהיה לנו מזל עם מגן מזדיין וידחו אותו
אבל לא... הם חייבים לעשות את המגן!!
:mad: |
|
|
| Sniper |
אם מדברים על מגנים אז סעממק
היום הודיעו לי שיש לי מגן ביום שני
בחשמל
וביום חמישי בגרות בחיבור
גרררררר:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| NyKoN |
כוס עמאק
גם אותי דפקו והשאירו את המגן שלי בהיסטוריה כמו שהוא ביום ראשון הבא
בני זונות
מניאק האיש עם השפם! מניאק!!!!! |
|
|
|
|