return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Hoe kom ik in de Pacha vanuit Salou?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Robvef
quote:
Originally posted by tango
cool, morgen naar salou, ik wou dat het voor mij al zo ver was ;)

grtz,
TNG


Nog even wachten Tango. Over een paar weken mag je naar Mallorca. Is wel jammer dat je twee weken eerder gaat dan mij. Hadden we een mini TA meeting kunnen houden :D :D :D
moogwai
quote:
Originally posted by whitefuzz

Dit jaar ga k weer es iets anders proberen: lorret! iemand enige tips over te gekke plekken om te bezichtigen???? lees: waar vind je de beste dj's?!?!
allez have fun (deem eerst nog exames :( )


Lloret ff denken... St. Trop vond ik de beste tent.. zeker qua muziek.. ook de disco waar de meeste belgen zitten dacht ik :)

Ook de moeite waard zijn Tropics en Bumpers (Mits ze GEEN R&B draaien L :( )

En welke tenten zijn nog meer de moeite waard in Salou behalve Pacha en Snoopys ??

Oh ja.. voor de mensen die 1 augustus in Lloret zitten :cool:

Armin van Buuren:
01 August 2001, 01.00- 03.00 Bumpers, Lloret de Mar
tango
quote:
Originally posted by Robvef


Nog even wachten Tango. Over een paar weken mag je naar Mallorca. Is wel jammer dat je twee weken eerder gaat dan mij. Hadden we een mini TA meeting kunnen houden :D :D :D


hehe, 'k heb er echt zwaar zin in man. Ik hoop alleen dat er wat top dj's langskomen daar. In salou was dat elk jaar wel het geval.

En moogwai: naast pacha en snoepy's vind ik de flashback ook wel vet. Daar zitten veel vrouwen, hebben ze een aparte R&B en trancezaal, dus geen r&b tussen je trance door :D . Ook had marco v daar op donderdag een residentie, of dat nu nog zo is weet ik eigenlijk niet. En verder, als je spaanse wijven wil scoren moet je naar "tramps" of "la Cage" gaan. Wil je engelsen dan moet je ff bij "kiss" naar binnenlopen.

Maar ik heb een tip voor je: kijk a.s. zondag naar " heette kussen uit salou" das echt een lagguh programma man, kun je zien hoe het daarzo is.

grtz,
TNG
Boss
quote:
Originally posted by tango


Maar ik heb een tip voor je: kijk a.s. zondag naar " heette kussen uit salou" das echt een lagguh programma man, kun je zien hoe het daarzo is.

grtz,
TNG


Owwwww, is paul jambers weer bezig geweest in Salou????
Robvef
Ik heb gehoord dat Paul Mendez in de BCM komt op Mallorca. Alleen ligt die f*cking disco dus in Magaluf (geloof ik) en dat ligt weer aan de westkant van Palma de Mallorca.
Jukx
quote:
Originally posted by Robvef


Nog even wachten Tango. Over een paar weken mag je naar Mallorca. Is wel jammer dat je twee weken eerder gaat dan mij. Hadden we een mini TA meeting kunnen houden :D :D :D


Gaat er nog iemand van de TA's naar Kos toevallig???? Of is er al iemand geweest die er wat meer over kan vertellen...??
Blik
quote:
Originally posted by Jukx


Gaat er nog iemand van de TA's naar Kos toevallig???? Of is er al iemand geweest die er wat meer over kan vertellen...??


het ligt volgens mij in griekenland:D
Robvef
quote:
Originally posted by Blik


het ligt volgens mij in griekenland:D


Dat meen je niet. Ik heb altijd al gedacht dat het in Egypte lag??

LoL :D :D :D

Ik weet niet zo goed wat er te doen is. Ik ben vorig jaar op Kreta geweest en dat was zwaar relaxed. Maar je zult je daar vast wel vermaken denk ik.
Jukx
Ja het was wel de bedoeling inderdaad ja!!!
Heb er echt al zinnnnnnn in in!!!! Lekker met het vliegtuig... kan je tenminste tijdens de reis al zuipen zonder dat je met een of andere f*ckin kater en een slaapgebrek van hier tot timboektoe nog 10 uur in een of andere duffe bus moet zitten!!
woohooooooo, nog maar 1 maaaaaaaand!
TranceFool
Wie gaat er nog meer naar Lloret ???, en wanneer??? Ik zit er van 9 tot 19 juli.

We hebben voor de bus gekozen, wat later een slecht idee was.:( Ik was met school naar Polen geweest (was heel cool), maar we gingen ook met de bus en na 14 uur was ik het echt zat, bah:(
Maar goed als je er eenmaal bent is het flink feesten....:)

Latuurrzzz....

tango
quote:
Originally posted by Boss


Owwwww, is paul jambers weer bezig geweest in Salou????


Nou, volgens mij zijn het gewoon herhalingen van vorig jaar, maar wel aardig om te kijken. ;)

grtz,
TNG
tango
OMG! Jullie lucky bastards die naar salou gaan!

Nadat eerste al bekend werd dat onderhand heel anny-agency geboekt is voor de zomer van 2001 in pacha, staat nu ook dj tiesto er geboekt, 2 keer zelfs! :eek:

Sunday 22 july 03.00 - 05.00 ESP Salou Pacha
Sunday 5 august 03.00 - 05.00 ESP Salou Pacha

Echt phatt, tiesto in pacha = de ideale omstandigheid

grtz,
TNG
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement