|
Hoe kom ik in de Pacha vanuit Salou?? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| Johan Gielen is er de 8ste, dus ik ga hem zien |
|
|
| DŽeameŽ |
| quote: | Originally posted by tango
OMG! Jullie lucky bastards die naar salou gaan!
Nadat eerste al bekend werd dat onderhand heel anny-agency geboekt is voor de zomer van 2001 in pacha, staat nu ook dj tiesto er geboekt, 2 keer zelfs! :eek:
Sunday 22 july 03.00 - 05.00 ESP Salou Pacha
Sunday 5 august 03.00 - 05.00 ESP Salou Pacha
Echt phatt, tiesto in pacha = de ideale omstandigheid
grtz,
TNG |
Tiesto 22 july in Salou??? YYYYEEEESSSSS! Dan ben ik net een dag daar. MOOOOOOOIII!!!!!!!:D |
|
|
| Rudy |
| MAN!!!!!! DE PACHA WAS DICHT!! |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Rudy
MAN!!!!!! DE PACHA WAS DICHT!! |
Oh, ben je al op vakantie geweest dan??
Zo ja, verder wel een goede vakantie gehad dan!!
Greetz |
|
|
| Rudy |
| Het was echt super vet man! De hele tijd in de Flashback en in de Snoepy's geweest! Werd niet echt top gedraaid! Eigenlijk redelijk bagger! Maar het was gewoon ing gezellig! Echt een top vakantie! |
|
|
| Robvef |
Wat ben je trouwens vroeg gegaan. Of ga je later nog een keer??
P.S. mijn 500 post. Op naar de volgende 500 :D :D :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Rudy
Het was echt super vet man! De hele tijd in de Pacha en de Snoepy's geweest! Werd niet echt top gedraaid! Eigenlijk redelijk bagger! Maar het was gewoon ing gezellig! Echt een top vakantie! |
nog lekkere wijven gepakt??:D |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Rudy
Het was echt super vet man! De hele tijd in de Pacha en de Snoepy's geweest! Werd niet echt top gedraaid! Eigenlijk redelijk bagger! Maar het was gewoon ing gezellig! Echt een top vakantie! |
ehm mis ik nu iets of niet?
Eerder had je dit gepost:
| quote: | | MAN!!!!!! DE PACHA WAS DICHT!! |
??
grtz
TNG |
|
|
| Rudy |
Sorry Typfout
Pacha moet zijn flashback!
ik edit m ff
ik had zo die pacha in mijn hoofd dat ik dat ook typte! :):)
Ik was niet vroeg! Alle scholieren die zijn geslaagd gaan meestal naar Salou! Tenminste dat is de traditie in mijn omgeving! Dus er waren daar alleen maar scholieren! Was echt vet! Wel een beetje extreem Nederlands! Maar boeie :):)! |
|
|
| Robvef |
En de vrouwen, heb je er daar nog een paar van gehad. :D :D :D
Greetz |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Robvef
En de vrouwen, heb je er daar nog een paar van gehad. :D :D :D
|
Yes, ik wil ook wel's weten hoe het met het vrouwelijk schoon zit in salou! Hoe's de verhouding man:vrouw, leeftijd, enz enz...
ff wat info nodig :D over 2.5 weekjes zit ik er ook, namelijk |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Boss
Yes, ik wil ook wel's weten hoe het met het vrouwelijk schoon zit in salou! Hoe's de verhouding man:vrouw, leeftijd, enz enz...
ff wat info nodig :D over 2.5 weekjes zit ik er ook, namelijk |
en ik ook dus.............
vertel!!!!! |
|
|
|
|