return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Hoe kom ik in de Pacha vanuit Salou?? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Blik
Johan Gielen is er de 8ste, dus ik ga hem zien
DŽeameŽ
quote:
Originally posted by tango
OMG! Jullie lucky bastards die naar salou gaan!

Nadat eerste al bekend werd dat onderhand heel anny-agency geboekt is voor de zomer van 2001 in pacha, staat nu ook dj tiesto er geboekt, 2 keer zelfs! :eek:

Sunday 22 july 03.00 - 05.00 ESP Salou Pacha
Sunday 5 august 03.00 - 05.00 ESP Salou Pacha

Echt phatt, tiesto in pacha = de ideale omstandigheid

grtz,
TNG


Tiesto 22 july in Salou??? YYYYEEEESSSSS! Dan ben ik net een dag daar. MOOOOOOOIII!!!!!!!:D
Rudy
MAN!!!!!! DE PACHA WAS DICHT!!
Robvef
quote:
Originally posted by Rudy
MAN!!!!!! DE PACHA WAS DICHT!!


Oh, ben je al op vakantie geweest dan??
Zo ja, verder wel een goede vakantie gehad dan!!

Greetz
Rudy
Het was echt super vet man! De hele tijd in de Flashback en in de Snoepy's geweest! Werd niet echt top gedraaid! Eigenlijk redelijk bagger! Maar het was gewoon ing gezellig! Echt een top vakantie!
Robvef
Wat ben je trouwens vroeg gegaan. Of ga je later nog een keer??

P.S. mijn 500 post. Op naar de volgende 500 :D :D :D
Blik
quote:
Originally posted by Rudy
Het was echt super vet man! De hele tijd in de Pacha en de Snoepy's geweest! Werd niet echt top gedraaid! Eigenlijk redelijk bagger! Maar het was gewoon ing gezellig! Echt een top vakantie!


nog lekkere wijven gepakt??:D
tango
quote:
Originally posted by Rudy
Het was echt super vet man! De hele tijd in de Pacha en de Snoepy's geweest! Werd niet echt top gedraaid! Eigenlijk redelijk bagger! Maar het was gewoon ing gezellig! Echt een top vakantie!


ehm mis ik nu iets of niet?

Eerder had je dit gepost:

quote:
MAN!!!!!! DE PACHA WAS DICHT!!


??

grtz
TNG
Rudy
Sorry Typfout

Pacha moet zijn flashback!

ik edit m ff

ik had zo die pacha in mijn hoofd dat ik dat ook typte! :):)

Ik was niet vroeg! Alle scholieren die zijn geslaagd gaan meestal naar Salou! Tenminste dat is de traditie in mijn omgeving! Dus er waren daar alleen maar scholieren! Was echt vet! Wel een beetje extreem Nederlands! Maar boeie :):)!
Robvef
En de vrouwen, heb je er daar nog een paar van gehad. :D :D :D

Greetz

Boss
quote:
Originally posted by Robvef
En de vrouwen, heb je er daar nog een paar van gehad. :D :D :D



Yes, ik wil ook wel's weten hoe het met het vrouwelijk schoon zit in salou! Hoe's de verhouding man:vrouw, leeftijd, enz enz...
ff wat info nodig :D over 2.5 weekjes zit ik er ook, namelijk
Blik
quote:
Originally posted by Boss


Yes, ik wil ook wel's weten hoe het met het vrouwelijk schoon zit in salou! Hoe's de verhouding man:vrouw, leeftijd, enz enz...
ff wat info nodig :D over 2.5 weekjes zit ik er ook, namelijk


en ik ook dus.............

vertel!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement