|
Hoe kom ik in de Pacha vanuit Salou?? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ik heb dus ook nooit mijn portemonnee in mijn kontzak zitten op vakantie. Altijd in een gewone broekzak. |
Als ik uit ga op vakantie heb ik zowiezo nooit mn portemonnee bij me! altijd gewoon los in mn zak.. veel veiliger + comfortabeler!!
Maar vaag verhaal man Nastra!! Ik was er vorig jaar, maar heb helemaal nergens last van gehad....
gelukkig ga ik nu naar Kos, dat is wat minder toeristisch en heb je dat soort taferelen niet! (hoop ik)
Lijkt me namelijk echt kut als na 1 dag je koffer met al je spullen/kleren gejat wordt!! |
|
|
| Robvef |
| Op Kreta had ik nergens last van. Maar dit jaar ga ik naar Mallorca (dus Spanje - duhh) maar daar ga ik dus wel tien keer zo goed opletten. |
|
|
| moogwai |
Over pech gesproken Nastra Azzurro :(
Ik heb vorig jaar in Lloret echt nergens last van gehad.... gewoon de balkondeur (1e etage) de hele dag open terwijl mijn discman gewoon op het nachtkastje lag en mijn onderboxen in de kast :)
Maar ik wel van andere lui gehoort dat er flink wat geld werd gejat.. in ieder geval nooit je portemonnee in je kontzak !!!
Vooral op de boulevard moet je oppassen... en je moet in Barcelona op de ramblas ook erg goed opletten naar van die jatters (van die zigeneurwijven met een klein kind onder rok bv.).
Maar er loopt inderdaad veel van dat klote schorem rond in Spanje :mad: |
|
|
| Robvef |
| Heb dat een 5 jaar geleden in Callella meegemaakt. Van die Spaanse kinderen van een jaar of 10 die 's nachts om 4 uur nog buiten lopen. En dan gewoon aanklampen alsof je hun grootste vriend bent, maar ondertussen proberen ze echt bij je kontzak te komen en ze zijn bijna nooit alleen!!!!! |
|
|
| tango |
Mjah, mensen naar salou pas op!
Toen wij voor de eerste keer naar salou gingen is onze tas op het strand gejat. Wij lekker met z'n allen de eerste dag naar het strand. En we hadden een tas meegenomen om onze spullen in te doen. Ik had er een t-shirtje,een petje en m'n zonnebril van armani inzitten :( . Toen we dus uit de zee kwamen vroeg ik aan een vriend van me waar hij de tas gelaten had om m'n zonnebril weer op te zetten, hij wees achter zich maar daar lag niks. Je raadt het al.....de tas was geript. Er zat ook nog een portemonnee,zonnebrand en een horloge in.(die gelukkig niet van mij waren)
Toen zijn we naar de reisorganisatie gegaan, die vertelde dat we maar aangifte moesten gaan doen bij de guardia. Wij dus met de taxi naar de guardia die middag. Daar moesten we eerst 3 uur (!?) wachten (dat is geen pretje met 30 C en geen schaduw) voordat we aan de beurt waren. Toen we eindelijk aan de beurt waren kwam er een tolk aan die niet eens fatsoenlijk engels kon. Wat een kutzooi zeg. Maar uiteindelijk toch allemaal goed gekomen en bijna alles vd verzekering terug gehad.
Het jaar daarop zijn er 2 korte broeken van m'n balkon afgejat die lagen te drogen op de railing. Gelukkig hadden we de schuifpui van het balkon toen op slot zitten.
In hetzelfde jaar zaten vrienden van me ook in arquus. Dus wij effe langs bij die vrienden. We maken samen met hun de deur open en tjakka........ Alles gejat! Alle kleding,cd's,soundman, zelfs de toiletartikelen meegenomen. Maar het mooie was dat er helemaal geen sporen van braak waren, de deur functioneerde gewoon en het rolluik voor het balkon zat dicht. Dus de conclusie was dat het een schoonmaker of een bewaker geweest is, of iemand die op de een of andere manier een sleutel wist te bemachtigen. MAAR LET DUS OP BIJ ARQUUS!! Het schijnt daar inderdaad veel vaker voor te komen. En kijk inderdaad ook uit bij die negers die dat spul aan de straat staan te verkopen, ten eerste verkopen ze rommel (het is altijd binnen 2 dagen kapot) en ten tweede willen ze wel is messen gebruiken als het mis gaat ;)
Maar let dus alsjeblieft op in salou, je kunt daar alles verwachten.
Meteen m'n langste post ooit op dit forum, maar wel voor een goed doel (hoop ik)
grtz,
TNG |
|
|
| Robvef |
Bedankt Tango, mocht ik volgend naar Salou willen (waarschijnlijk niet) Dan niet naar Arquus.
Greetz |
|
|
| moogwai |
Wat is "Arquus" precies... een hotel of appartementencomplex ?
Wij zitten in Olympic Park.. das het enigste wat ik nu weet |
|
|
| Robvef |
| Voor zover ik weet is het idd een hotel/appartementencomplex |
|
|
| tango |
Het is idd een apartementen complex. De grootste van salou volgens mij zelfs. Het is opgedeeld in Arquus 1 t/m 5. Allemaal grote losse complexen verdeeld over heel salou. Ik heb het hier over Arquus IV.
grtz,
TNG |
|
|
| michiel |
arquus = appartementencomplex
later
michiel |
|
|
| Boss |
| Godverdomme man, klinkt lekker zo, al die verhalen... Ik vertrouw gewoon op mijn geluk, en op de pech van m'n vrienden, dat zij beroofd worden, en ik niet.. :D |
|
|
| Henkie_henk |
LoL dat Sallou wordt wel steeds aantrekkelijker.. maar wat wil je als je daar als sloeberige spanjaard woont in je sloeberhuis die nog nieteens af is haha.. (sorry) en dan al die rijke buitenlanders je land in ziet komen.. ach het blijven nazis!
Ik denk dat ik wel weer naar Benidorm gaat.. lekker in me oom ze huis.. staat gruwelijk hek omheen.. niet echt probleme gehad.. alleen 2 vervelende dingen...
Me neef ging in de disco (madeira..30 piek onbeperkt zuipen) op ze bek en gleed zo een of andere engelse rugby speler om lol.. damn dat was wel eng.. stond ik daar met me 15 jaar.. o o... zijn we maar weg gegaan.. we ware al op weg naar buite..
En 2 dingen gehoord.. eerst was een engelsman neergestoke en de volgende avond een duitser of spanjaard.. hoezo paybacktime.. |
|
|
|
|