|
Hoe kom ik in de Pacha vanuit Salou?? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
Wat is "Arquus" precies... een hotel of appartementencomplex ?
Wij zitten in Olympic Park.. das het enigste wat ik nu weet |
hey, daat zitten wij ook!!!!!!!
wanneer ga je? |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Blik
hey, daat zitten wij ook!!!!!!!
wanneer ga je? |
3 juli |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
3 juli |
wij de 2de, gaan met de bus |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Ik was ook in Salou.
Nou ja...wat heb ik te melden....
Snoepy's: Werd standaard kut gedraaid het was of commercieel of als het onbekend werd had de dj geen zin om te beatmatchen (leek het net)
alleen NLers in de Snoep. Teveel van me eigen school. Redelijke prijs...je krijgt teveel tshirts
|
Eej, wat is dat trouwens voor'n raar gebruik?? Met je hele school, nog voordat je zeker weet dat je geslaagd bent, allemaal naar salou... Daar is toch geen ruk aan!? Ik moet er niet aan denken dat ik daar me halve school tegen kom :( |
|
|
| Boss |
| Ik zit trouwens vanaf de 29e juni in Salou. In appartement Buigas Lium.. (dat was het goedkoopste wat we konden vinden :D , telefonisch geboekt bij Rekro reizen....) |
|
|
| TranceFool |
Wow, dat zijn niet echt beste verhalen over Salou, da zwaar klote.
Ik ga naar Lloret van 9 tot 19 juli, maar het lijkt wel of iedereen hier naar Salou gaat.
GAAN ER OOK NOG MENSEN NAAR LLORET????:) |
|
|
| Henkie_henk |
Maybe.. ff kijke wat de last minute mevrouw voor ons heeft :)
Eigenlijk wil ik ook wel naar Mallorca.. of hoe je dat ook schrijft |
|
|
| Boss |
| Staat Mallorca niet gelijk aan dikke stink duitsers die kuilen aan het graven zijn op het strand? |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Boss
Staat Mallorca niet gelijk aan dikke stink duitsers die kuilen aan het graven zijn op het strand? |
Nee dat is Renesse en de rest van de Nederlands kust :D :D :D
In El Arenal zitten ook veel Duitsers ja. Maar volgens mij is dat overal zo!! |
|
|
| Partyhardy! |
| voor mij wordt het een last minutetje dat is zeker, maar wat ook zeker is is dat ik de 21ste juli naar berlijn ga!!! the loveparade! :D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Boss
Staat Mallorca niet gelijk aan dikke stink duitsers die kuilen aan het graven zijn op het strand? |
Ik denk ook wel dat ik vaak op het strand zal zitte.. en dan vroeg naar bed!
Maar geef maares reviewtje over mallorca dan :) plz |
|
|
| Vinyl Boy |
Even voor Boss: Het is hier bij ons gewoonte/traditie dat iedereen (lees: bijna iedereen) naar salou gaat voordat je je uitslag weet. Even alle spanningen eruit knallen.
En mbt Arquus IV en jatpraktijken: let gewoon goed op je spullen en huur een kluisje, bij voorkeur buitren je appartement of hotel. Hebben wij ook gedaan zodra we dat hoorden van Nastra (zit in mijn klas). Serieus doen, gewoon kluisje huren en geen ramen/deuren open laten staan, ook al ben j emaar 5 mins weg.
mzlssss |
|
|
|
|