return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Hoe kom ik in de Pacha vanuit Salou?? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Rudy
Ik heb nix gecheckt *shame*!!!!! Maar de wijven waren daar extreem arrogant omdat het allemaal van die mensen uit bloemendaal Aerdenhout en Wassenaar waren! Allemaal van die arrogante kutjes! Ik denk ook niet dat ik echt een duidelijk beeld kan geven van wat daar rondloopt want deze mensen komen daar niet meer in het hoogseizoen! Maar ze waren wel ing mooi! Maarja als jullie gaan komen er van die ongecompliceerde geile wijven!! Dan wordt het pas echt leuk!
Boss
quote:
Originally posted by Rudy
Maarja als jullie gaan komen er van die ongecompliceerde geile wijven!! Dan wordt het pas echt leuk!


Haha, hoop ik ook.. Alleen maar geile wijven die speciaal naar Salou gekomen zijn om genaaid te worden...
Of allemaal onschuldige jonge meisjes die door die salou-film met katja erin (hoe heet 'ie ook alweer???) een of ander vaag romantisch beeld van salou hebben gekregen... :D
Vinyl Boy
Het was idd errug vet ja, alleen jammer dat er maar 2 echte tenten zijn waarvan eentje ,de flashback, alleen op zaterdag stampvol zit.
Snoepy's blijft hele week wel vol, bij mijn weten dan. EN de pacha...jammer dattie dicht was, maar anders was het een speurtocht geweest hoe je er moest komen, want die ligt echt ver buiten salou.

en de wijven, zoals rudy al schreef, arrogant, maar bij sommigen is daar nog weinig van te merken later op de avond onder invloed van alcohol. Ik hoorde en zag om mij heen dat het vrij simpel is om een chica te scoren, maar op spaans schoon hoef je neit te rekenen want die zijn er simpelweg niet.

en dan al die ing ouderen en paupers die er met hun gezin heen gaan, daar word je gewoon misselijk van, maar is wel lachwekkend.

a one-time experience, niet iets om elk jaar te doen vond ik, maar wel de moeite waard om meegemaakt te hebben.

mzzlss

o ja, Arquus IV, 113 was onze kamer, mochten er meer mensen heengaan, wie weet:)
rellivisit
De revolution in Lloret is ook errug wreed. Was er 2 jaar geleden en toen was het een lachen tent, met lekkere stampende belgische klappers. Errug leuk dus. Ook mooi binnenin met redelijk geluid en een vette groene laser ala Atmoz hasselt.

Have Fun.:D
michiel
salou was vet hoor
leuke tenten de flashback en snoepy's alleen bij ons was het zo dat de snoepy's wel altijd vol was maar de flashback (wat qua muziek toch iets beter was) soms.
je word trouwens knettergek van die kutproppers. na die ene film waar ik de naam niet meer van weet :p denkt iedereen dat alle proppers superlekker zijn maar au contraire baby dat is dus echt niet zo! alleen eentje die onder ons balkon propte was superlekker dus wij hadden mooi uitzicht
ik heb zelf nog een wijf gechekt
nauwelijks naar het strand geweest en lekker wodka redbull gezopen
dat was het

later

michiel
M5
haha ...een wijf gecheckt ...lol!!
moogwai
quote:
Originally posted by rellivisit
De revolution in Lloret is ook errug wreed. Was er 2 jaar geleden en toen was het een lachen tent, met lekkere stampende belgische klappers. Errug leuk dus. Ook mooi binnenin met redelijk geluid en een vette groene laser ala Atmoz hasselt.

Have Fun.:D


In Revolution ben ik vorig jaar ook een keer geweest, maar toen waren er alleen maar van die vieze Pizza's :D dus daar waren we niet lang gebleven
Jukx
quote:
Originally posted by moogwai


In Revolution ben ik vorig jaar ook een keer geweest, maar toen waren er alleen maar van die vieze Pizza's :D dus daar waren we niet lang gebleven


Ik kan me eigenlijk alleen nog maar Colossus herinneren... dat was echt een gaaaave tent!!! (vond ik) veel nederlanders en goeie muziek!!! Volgens mij was het ook van een nederlandse eigenaar...
Nastra Azzurro
Ik was ook in Salou.


Nou ja...wat heb ik te melden....

Snoepy's: Werd standaard kut gedraaid het was of commercieel of als het onbekend werd had de dj geen zin om te beatmatchen (leek het net)
alleen NLers in de Snoep. Teveel van me eigen school. Redelijke prijs...je krijgt teveel tshirts

Flashback: In het begin beetje comm muziek en pas vanaf 5:30 was het egt lekker Knallen....daar had ik het egt naar me zin. maarja aleen zaterdag zit het vol...dusssssss daar heb je de rest van de tijd weinig aan. Veel te duur....maar ja na wat biertjes glijden die Pesetas makkelijk door je vingers.

proppers....nou michiel die propper onder jullie balkon was dus egt niet beter dan de onze....aaaaahhhhhh propper Veronique wat een top wijf....deze ging na haar Propp werk nog met ons feesten..... Jullie hebben aleen maar naar die blonde lopen gluren...

Klote dat pacha dight was.
Von de strand wel mooi....Vies water WEL. Hey mich hoezo ging je niet naar strand man..... Lekker wijfies checken en bruin worden...

Oja en
als je naar salou gaat....
moet je ff al je onderbroeken in een kluisje zetten. want die worden standaard gejat door spanjaarden.

en als je naar Arquus 4 gaat
moet je niet in 606 zitten want daar word binnen een half uur 4 appt leeggeroofd
Mijzelf ben ongeveer 2300 piek lichter door die KANKER SPANJAARDEN...
ALLES GEJAT
eerste dag was het
sochtends
ik ging ff onbijt halen met 1 vriend de andere 2 pitten nog.
komen 30 minuten later terug om 12uur
Koffer weg met alles erin
Passport Videocamera fotocamer NL geld Mobile telefoon zonnebril AL MIJN CDEES met alle mp3s er op al me livesets in totaal 60 cds
dus als je een set van mij ziet op Inet dan weet je dat die kanker spanjaard het heeft geshared
Oja en die Spanjaarden hebben al mijn onderbrooeken en Mooie Shirts meegenomen...Ik had er nog maar twee over voor nog 5 dagen ofzo....

Als ik op vakantie ga....dan ga ik alleen kleren meenemen en koop ik daar wel een wegwerp camera....Ik vertrouw geen hotel, reis organisatie, geen land, geen mens NIKS meer.

Deze hele Salou week was egt de Twilight Zone man...
De laastse 3 dagen heb ik geen kans gehad voor slapen (pasport regelen en al dat maar ook nog steeds lekker uitgaan)Ik had een record gesteld 77uur wakker nou toen ik thuis kwam ging ik lekker 24 slapen....Ahhhhhhhhhhh das lekker
paar vrienden van mij die teovallig in de zelfde appt zaten, waren er met zn vijven
en ieder van hun was of 1 keer beroofd of 1 keer inelkaar geslagen. Teon ze alleen liepen dan

als je naar salou gaat. neem nix waardevols mee en neem altijd een kluisje. ga nooit alleen voor sluitings tijd uit een disco naar huis. Ga niet achter Latinos aan die grote negers in de hoek hebben staan om zodra je maar 1 move maakt meteen achter je aan gaan. Uhm verwagt niet veel van salou. Een ding is een MUST. wat je ook doet wordt altijd Heeeeeeeeeeeeeeeeeel Dronken (vooral in snoepys) dan kan het heeel vet zijn hehe.
Blik
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro

Oja en
als je naar salou gaat....
moet je ff al je onderbroeken in een kluisje zetten. want die worden standaard gejat door spanjaarden.

en als je naar Arquus 4 gaat
moet je niet in 606 zitten want daar word binnen een half uur 4 appt leeggeroofd
Mijzelf ben ongeveer 2300 piek lichter door die KANKER SPANJAARDEN...
ALLES GEJAT
eerste dag was het
sochtends
ik ging ff onbijt halen met 1 vriend de andere 2 pitten nog.
komen 30 minuten later terug om 12uur
Koffer weg met alles erin
Passport Videocamera fotocamer NL geld Mobile telefoon zonnebril AL MIJN CDEES met alle mp3s er op al me livesets in totaal 60 cds
dus als je een set van mij ziet op Inet dan weet je dat die kanker spanjaard het heeft geshared
Oja en die Spanjaarden hebben al mijn onderbrooeken en Mooie Shirts meegenomen...Ik had er nog maar twee over voor nog 5 dagen ofzo....

Als ik op vakantie ga....dan ga ik alleen kleren meenemen en koop ik daar wel een wegwerp camera....Ik vertrouw geen hotel, reis organisatie, geen land, geen mens NIKS meer.

Deze hele Salou week was egt de Twilight Zone man...
De laastse 3 dagen heb ik geen kans gehad voor slapen (pasport regelen en al dat maar ook nog steeds lekker uitgaan)Ik had een record gesteld 77uur wakker nou toen ik thuis kwam ging ik lekker 24 slapen....Ahhhhhhhhhhh das lekker
paar vrienden van mij die teovallig in de zelfde appt zaten, waren er met zn vijven
en ieder van hun was of 1 keer beroofd of 1 keer inelkaar geslagen. Teon ze alleen liepen dan

als je naar salou gaat. neem nix waardevols mee en neem altijd een kluisje. ga nooit alleen voor sluitings tijd uit een disco naar huis. Ga niet achter Latinos aan die grote negers in de hoek hebben staan om zodra je maar 1 move maakt meteen achter je aan gaan. Uhm verwagt niet veel van salou. Een ding is een MUST. wat je ook doet wordt altijd Heeeeeeeeeeeeeeeeeel Dronken (vooral in snoepys) dan kan het heeel vet zijn hehe.


moet je dit nou vertellen??? ik ga daarnaartoe over 2.5 weken.......

Mysteric
Ja...die Spanjolen zijn echt niet goed bij hun hoofd.
Ik ben bijna gerold in de Pacha. Superdruk,Tiesto draaide toen. Komt er ineens zo'n Spaans wijffie tegen me aan hangen. Op zich niet erg. Maar toen ineens die hand in m'n kontzak.
Ik rag met m'n vuist recht op d'r schouder dus toen liet ze m'n portemonne weer los. En weg was ze weer. Stomme spaanse hoer. Hopelijk heb ik 'r een flinke blauwe plek bezorgd...
Gelukkig was ik toen nog niet blauw, want anders had ik er nix van gemerkt.
Robvef
quote:
Originally posted by Mysteric
Ja...die Spanjolen zijn echt niet goed bij hun hoofd.
Ik ben bijna gerold in de Pacha. Superdruk,Tiesto draaide toen. Komt er ineens zo'n Spaans wijffie tegen me aan hangen. Op zich niet erg. Maar toen ineens die hand in m'n kontzak.
Ik rag met m'n vuist recht op d'r schouder dus toen liet ze m'n portemonne weer los. En weg was ze weer. Stomme spaanse hoer. Hopelijk heb ik 'r een flinke blauwe plek bezorgd...
Gelukkig was ik toen nog niet blauw, want anders had ik er nix van gemerkt.


Ik heb dus ook nooit mijn portemonnee in mijn kontzak zitten op vakantie. Altijd in een gewone broekzak.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement