|
הגיע הזמן! חצי גמר!
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
אני יודע שעכשיו זה לא הזמן אבל לא נשאר הרבה זמן
מחר "ה"משחק- חצי גמר ליגת האלופות
ריאל- יובה
היריבות האגדית
הימורים כאן ועכשיו
אני מהמר איזה 2:1 ליובה ככה |
|
|
| MoSH_MaN |
מפה שלך לאלוהים!!!
:) |
|
|
| KrazyDJs |
המשחק הזה 1:1
משחק הבא 1:0 ליובה...
אני מקווה שמחר יהי לי זמן לראות תמשחק.
הרי עדיין יום העצמאות והכל |
|
|
| DJentlman |
אני בעד ריאל
רק מעצבן אותי רוברטו קרלוס אחרי שדחף את
רן יפת או איך שקוראים לו , להרוג תברזילאי
שונא ישראלים ...... |
|
|
| AnthemFreak |
חברה אתם חיים בסרט..
איך לעזעזל הגעתם למסקנה שיובנטוס תנצח??!
ריאל יקרעו להם תתחת כמו שהם קרעו למנצ' יונייטד..
מה זה לא ברור לכם כבר?
יאללה ריאל |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חברה אתם חיים בסרט..
איך לעזעזל הגעתם למסקנה שיובנטוס תנצח??!
ריאל יקרעו להם תתחת כמו שהם קרעו למנצ' יונייטד..
מה זה לא ברור לכם כבר?
יאללה ריאל |
אל תשכח כמו שהם זיינו את מיורקה 5-1!!!!
אל תשכח את זה חס וחלילה
אה אופס
התבלבלתי..
חחחחחחחחחחחחחח
ריאל מדריד ליגה ג'- אפילו מכבי חיפה האפסים האלה לוקחים אותם
יובה יטחנו אותם חזזזזזזזזזזזזזק |
|
|
| Hell_Copter |
| יובנטוס בעזרת השם לוקחת וזהו :) |
|
|
| Gil Shwarts |
עם כל הכבוד שיש לי ליובה
ריאל מדריד תפתח להם את השושנה
הם פשוט תותחים אחד אחד |
|
|
| Scorchio |
גיל צודק
ריאל הולכת להפציץ היום משחק אחשרמוטה
הם היו במימד אחר ביום שבת
חבל שאני לא ייראה את המשחק כי אני צריך לעבוד
אבל אני יקליט אז לא נורא
:) |
|
|
| NyKoN |
מה אתם מדברים בכלל?!
אתם בכלל קולטים את הגודל של האימפריה בשחור לבן?????
אתם יודעים מה זה לנצח את ברצלונה עם הסוללת כוכבים שלה בקאמפ נואו?!
עם ה80 ומשהו אלף אוהדים ברקע
זה קשה חושרמוטה ויובה יכולה לעשות את אותו הדבר בברנבאו
להזכירכם לריאל היקרה אין את המנהיג והכובש המרכזי שלהם- ראול
הם יתפרקו בלעדיו במשחק נגד יובה |
|
|
| Scorchio |
אוקיי דבר ראשון אני לא עובד אז אני יוכל לראות תמשחק
ודבר שני
מה אתה חי בכוכב אחר?!
סוללת כוכבים?!
איזה סוללת כוכבים יש לברצלונה לעזאזל?
רק סאביולה וקלייברט בקושי
מה יש להם את פראנק דבור שהוא עייף כבר
מנדייטה מאז שהוא עבר בקושי עושה משהו
רק פויול ולואיס אנריקה שהיה פצוע חצי קריירה
אבל כשהוא משחק הוא טוב
זהו
שום סוללת כוכבים ושום כלום
ויובנטוס יפסידו היום כי דווידס לא משחק
וגם לא אלסיו טקינרדי וגם לא מונטרו
ככה שחצי הגנה כבר אין ליובנטוס
ריאל תפגיז היום
וראול חסר אז מה?
ראינו שריאל לא התקשתה להבקיע נגד מנצ'סטר גם בלי ראול
לפי דעתי זה יהיה המשחק של מוריינטס היום |
|
|
| NyKoN |
איך אתה בכלל משווה בין מנצ'סטר לבין יובה?!
להזכירך לא טקינרדי ולא דווידס ב"הגנה" הם בקישור
ותאמין לי שאפשר להעמיד מספיק אנשים במקום שלהם
זמבורטה יכול לעמוד שם ופסוטו יהיה מגן שמאלי
והחסרון של מונטרו זה באמת בעיה אבל אני בטוח שימצאו משהו במקומו
EDIT
מה אני מדבר בכלל?!
יש אלף אופציות ליובה
אפשר לשים את זנוני, קונטה, יוליינו
יובה אימפרייייייייייה!!!! |
|
|
|
|