return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
הגיע הזמן! חצי גמר!
View this Thread in Original format
NyKoN
אני יודע שעכשיו זה לא הזמן אבל לא נשאר הרבה זמן
מחר "ה"משחק- חצי גמר ליגת האלופות
ריאל- יובה
היריבות האגדית

הימורים כאן ועכשיו
אני מהמר איזה 2:1 ליובה ככה
MoSH_MaN
מפה שלך לאלוהים!!!

:)
KrazyDJs
המשחק הזה 1:1
משחק הבא 1:0 ליובה...


אני מקווה שמחר יהי לי זמן לראות תמשחק.
הרי עדיין יום העצמאות והכל
DJentlman
אני בעד ריאל
רק מעצבן אותי רוברטו קרלוס אחרי שדחף את
רן יפת או איך שקוראים לו , להרוג תברזילאי
שונא ישראלים ......
AnthemFreak
חברה אתם חיים בסרט..
איך לעזעזל הגעתם למסקנה שיובנטוס תנצח??!
ריאל יקרעו להם תתחת כמו שהם קרעו למנצ' יונייטד..
מה זה לא ברור לכם כבר?
יאללה ריאל
NyKoN
quote:
Originally posted by AnthemFreak
חברה אתם חיים בסרט..
איך לעזעזל הגעתם למסקנה שיובנטוס תנצח??!
ריאל יקרעו להם תתחת כמו שהם קרעו למנצ' יונייטד..
מה זה לא ברור לכם כבר?
יאללה ריאל


אל תשכח כמו שהם זיינו את מיורקה 5-1!!!!
אל תשכח את זה חס וחלילה

אה אופס
התבלבלתי..
חחחחחחחחחחחחחח
ריאל מדריד ליגה ג'- אפילו מכבי חיפה האפסים האלה לוקחים אותם
יובה יטחנו אותם חזזזזזזזזזזזזזק
Hell_Copter
יובנטוס בעזרת השם לוקחת וזהו :)
Gil Shwarts
עם כל הכבוד שיש לי ליובה
ריאל מדריד תפתח להם את השושנה
הם פשוט תותחים אחד אחד
Scorchio
גיל צודק
ריאל הולכת להפציץ היום משחק אחשרמוטה
הם היו במימד אחר ביום שבת
חבל שאני לא ייראה את המשחק כי אני צריך לעבוד
אבל אני יקליט אז לא נורא
:)
NyKoN
מה אתם מדברים בכלל?!
אתם בכלל קולטים את הגודל של האימפריה בשחור לבן?????
אתם יודעים מה זה לנצח את ברצלונה עם הסוללת כוכבים שלה בקאמפ נואו?!
עם ה80 ומשהו אלף אוהדים ברקע
זה קשה חושרמוטה ויובה יכולה לעשות את אותו הדבר בברנבאו
להזכירכם לריאל היקרה אין את המנהיג והכובש המרכזי שלהם- ראול
הם יתפרקו בלעדיו במשחק נגד יובה

Scorchio
אוקיי דבר ראשון אני לא עובד אז אני יוכל לראות תמשחק

ודבר שני
מה אתה חי בכוכב אחר?!
סוללת כוכבים?!
איזה סוללת כוכבים יש לברצלונה לעזאזל?
רק סאביולה וקלייברט בקושי
מה יש להם את פראנק דבור שהוא עייף כבר
מנדייטה מאז שהוא עבר בקושי עושה משהו

רק פויול ולואיס אנריקה שהיה פצוע חצי קריירה
אבל כשהוא משחק הוא טוב
זהו
שום סוללת כוכבים ושום כלום
ויובנטוס יפסידו היום כי דווידס לא משחק
וגם לא אלסיו טקינרדי וגם לא מונטרו
ככה שחצי הגנה כבר אין ליובנטוס

ריאל תפגיז היום
וראול חסר אז מה?
ראינו שריאל לא התקשתה להבקיע נגד מנצ'סטר גם בלי ראול
לפי דעתי זה יהיה המשחק של מוריינטס היום
NyKoN
איך אתה בכלל משווה בין מנצ'סטר לבין יובה?!
להזכירך לא טקינרדי ולא דווידס ב"הגנה" הם בקישור
ותאמין לי שאפשר להעמיד מספיק אנשים במקום שלהם
זמבורטה יכול לעמוד שם ופסוטו יהיה מגן שמאלי

והחסרון של מונטרו זה באמת בעיה אבל אני בטוח שימצאו משהו במקומו

EDIT
מה אני מדבר בכלל?!
יש אלף אופציות ליובה
אפשר לשים את זנוני, קונטה, יוליינו
יובה אימפרייייייייייה!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement