|
הגיע הזמן! חצי גמר! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
| איפה זה משודר ובאיזה שעה? |
|
|
| -CosmicFire- |
עם כל הכבוד ליובה
לריאל יש תותחים מפה עד להודעה חדשה
הם לא חייבים את ראול בשביל לנצח (גם מנצ'סטר קיבלו מהם בראש בלי ראול)
וכמו שאמרתי שוב עם כל הכבוד ליובה על כל הדרך היפה היא תעצר היום...
בגמר מילאן וריאל |
|
|
| Rising |
אללה יובנטוס :) :) :)
הולך להיות משחק טוב..
זמברוטה מנצח את המשחק היום מילה של ריזינג |
|
|
| NaOren |
יאלהה יובה!!!
נווו אולי יובה ינצחו היום יהיה קצת שמח...
איך אני שונא את ריאל האלה, אשכרה כמו מכבי ת"א כדורסל אצלנו...
קונים את כל השחקנים הטובים בעולם.... |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
בגמר מילאן וריאל |
חצי נכון
ריאל - אינטר |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
עם כל הכבוד ליובה
לריאל יש תותחים מפה עד להודעה חדשה
הם לא חייבים את ראול בשביל לנצח (גם מנצ'סטר קיבלו מהם בראש בלי ראול)
וכמו שאמרתי שוב עם כל הכבוד ליובה על כל הדרך היפה היא תעצר היום...
בגמר מילאן וריאל |
מי ישמע?!
ריאל קבוצה של כוכבים- אתה מתכוון שמות לא כוכבים
אתה שוכח שליובה יש את
דל פיירו
דוידס(היום לא...)
טרזגה
נדבד
תורם
השוער הכי טוב בעולם- בופון
מי יש לריאל? זידאן, ראול, רוברטו קרלוס ורונאלדו
ביייייייייייג דיייייייל
הרשימה של יובה יכולה להמשיך מפה ועד מחר... זה שחלקכם לא מכירים אותם לא אומר שהם פחות טובים
ועוד משהו אחד..
אשכים לכולכם! יובה- מילאן בגמר! סגוווור |
|
|
| Segev |
דיי אחי אתה חיי בסרט עם יובה הם לא עולים...
וחוץ מזה גם עם אין ראול יש רונלדו שהפציץ שלושער מול מנצסטר אז אני לא חושב שיש בעיות... |
|
|
| NyKoN |
אה אשכים לכולכם
ליובה יש את השער חוץ שלה ואני בטוח במאה אחוז שריאל לא יעלו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אה אשכים לכולכם
ליובה יש את השער חוץ שלה ואני בטוח במאה אחוז שריאל לא יעלו |
יש מצב בהחלט...
אבל תגידו לי.. אתם לא חושבים שהשער של רוברטו קרלוס לא אמור להחשב??
שלושה שחקנים היו שם בנבדל פאסיבי!!! :mad: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש מצב בהחלט...
אבל תגידו לי.. אתם לא חושבים שהשער של רוברטו קרלוס לא אמור להחשב??
שלושה שחקנים היו שם בנבדל פאסיבי!!! :mad: |
נוו אבל אף שחקן לא נגע בכדור...
למה שהשער יפסל????
אבל זה לא משנה כלום אחים שלייי
יובה יעלו!!!! |
|
|
| NyKoN |
דווקא הבעיה בגול של קרלוס לא היו שלושת השחקנים בנבדל פאסיבי אלא פיגו שהרים את הקרן ולא ראו פשוט שהוא היה השחקן הרביעי בנבדל אבל הוא היה אקטיבי מאוד כי הוא הרים את הכדור והשתתף במהלך.. אני לא יודע אם זה נחשב או לא אבל צריך לבדוק בכל מקרה
לא משנה.. זה גם ככה לא ישפיע הרבה
:D
שבוע הבא דוידס וטקינארדי חוזרים ויש טרזגה ובטח גם סלאס יהיה כשיר והכל כמו פעם |
|
|
| Scorchio |
בואנה אלון אתה מפגר לגמרי או מה?
בלעת 9 אקסטות או משהו?
עכשיו תיארת שורה של שחקנים בשווי מיליוני דולרים שנחשבים לטובים בעולם ואתה אומר ביג דיל?
אתה חתיכת שרוט
ואתה תראה שיובה לא יעלו לגמר
ודבר שני
בופון השוער הכי טוב בעולם?
מה אתה שרוט?
זה שהוא הכי יקר אומר שהוא הכי טוב?
קסיאס לא רואה אותו בעיניים |
|
|
|
|