return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
הגיע הזמן! חצי גמר! (pg. 5)
View this Thread in Original format
NyKoN
או אה! פורזה ג'ובה!!!!
נחשו מה? אליפות ליובה ובעזרת השם, ביסמאללה
נעלה גם לגמר נגד מילללאן

איזה חצי גמר מדהים היה עכשיו
מילאן בגמר- חצי מהנבואה שלי התגשמה
ומחר חברים יובה תעלה
MoSH_MaN
צח אני חולה עליך!!!

תמשיך לטעות !!!
ב"ה יובהההההההההההההההההההה




אךךךךךךךךךך
כדורגל לא טוב ללב
Scorchio
מוש אתה שם נגדי עכשיו 100 שקל שריאל לוקחים היום בדלה אלפי?
אני מוכן לשים תחיים שלי על המשחק הזה
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Scorchio
מוש אתה שם נגדי עכשיו 100 שקל שריאל לוקחים היום בדלה אלפי?
אני מוכן לשים תחיים שלי על המשחק הזה


אני שם איתך כמה שתרצה...

ד"א

Juventus 2 - 0 Real
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני שם איתך כמה שתרצה...

ד"א

Juventus 2 - 0 Real


מה שאומר שיובה מובילה בטוטאל 3-2 וריאל צריכה 2 שערים בשביל לעלות... או שער אחד בשביל הארכה...
KrazyDJs
וזה אומר שיובנטוס עלו לגמר
וכל אוהדי ריאל שדמינו את ריאל בגמר..קיבלו זין...

לא נורא...
היא לקחה מספיק אליפויות
:rolleyes:
NyKoN
יששששששששש
כמה מתוק זה יכול להיות!?!?#$!?%!$@%?$@%

כמההההההההההההה??!?!?!?!
אין יותר מתוק מזה! אין שום דבר בעולם יותר מתוק מזה כלוווווום
אני נשבע לכם מימי לא הייתי כ"כ מאושר!
יובה- מילאן!
הנבואה מתגשמת! זה היום שלי!! היום שליייייייייי!!!!!!
Scorchio
טוב האמת שאין לי מה להגיד יובה הפתיעו אותי לגמרי הם פשוט עשו שיעורי בית וניצחו ומגיע להם
ריאל לא היו במשחק


אני חושב שיובה ילכו
All the way...
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Scorchio
טוב האמת שאין לי מה להגיד יובה הפתיעו אותי לגמרי הם פשוט עשו שיעורי בית וניצחו ומגיע להם
ריאל לא היו במשחק


אני חושב שיובה ילכו
All the way...



אני איתך גבר אותו דבר..
ראול כמעט שם בדקה ה94 ובגללו הפסדתי 50שקל אבל לא נורא אחלה משחק
הגיעה ליובה..
NyKoN
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני איתך גבר אותו דבר..
ראול כמעט שם בדקה ה94 ובגללו הפסדתי 50שקל אבל לא נורא אחלה משחק
הגיעה ליובה..


איי איי ידעתי שתבואו אח"כ ותגידו "טעינו" אני ראיתי את זה מהרגע שהמשחק התחיל
הגיע הזמן לאלופה חדשה, אלופה איטלקית!
נגמר עידן ריאל! ב"ה רק בגלל שהם כאלה מגעילים וכזאת נבחרת כוכבים מגעילה אני מאחל להם שיפסידו את האליפות

ותגידו לי
מי יותר טוב עכשיו? קסיאס או בופון? מי יותר טוב עכשיו? ההגנה של יובה או ההגנה של ריאל?

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by NyKoN
ותגידו לי
מי יותר טוב עכשיו? קסיאס או בופון? מי יותר טוב עכשיו? ההגנה של יובה או ההגנה של ריאל?


זה כמו שתגיד עכשיו
של מי ההגנה יותר טובה רמת-גן או מכבי תל-אביב
מכבי חיפה או בארשבע..
בגלל כמה משחקים שום דבר לא אומר..
ההגנה של תל אביב יותר טובה מרמת מן
של מכבי חיפה יותר טובה משל בארשבע
ושל ריאל יותר טובה מיובה (אבל בהבדל ממש קטן הם דפקו משחק כל הכבוד)
MoSH_MaN
בצער רב אני מודיע על פטירתו של צח
ההלוויה תערך מחר בשעה 16:00
:p


יו צח אני לא יכול לוותר אליך
אני מת על הטעויות שלך שהם פשוט לא נגמרות

אפשר להביע לך את מה שאני חושב ? :

איך אומרים את המלה אהבהההה, שהיא שוברת לבבווווות האין זו דרך ארוכההה

:)

אוף נדבד כוס ראבק איזה שחקן גדול מחמיץ את הגמר

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
זה כמו שתגיד עכשיו
של מי ההגנה יותר טובה רמת-גן או מכבי תל-אביב
מכבי חיפה או בארשבע..
בגלל כמה משחקים שום דבר לא אומר..
ההגנה של תל אביב יותר טובה מרמת מן
של מכבי חיפה יותר טובה משל בארשבע
ושל ריאל יותר טובה מיובה (אבל בהבדל ממש קטן הם דפקו משחק כל הכבוד)


סלח לי יובנטוס זה לא רמת גן
יובנטוס הוכיחה שהיא גדולה
ועברה את ריאל

וסלח לי ההגנה של ריאל יותר טוב משל יובה?!?!
:haha:
חהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחה :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

עוד שנייה תגיד שמרכז הקישור של ריאל גם יותר טוב

שתוק שתוק ,שתוק כבר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement