|
הגיע הזמן! חצי גמר! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה נתון לויכוח?!
החוק חוקי וזהו
ואני שונא את ריאל
אבל גול היה
הקוון חייב להרים נדבל ברגע שיש שחקן לפני ההגנה
אבל ראית שהוא אמר לו וישר הם רצו לחצי כי היה הסכמה
|
טוב די אין לי כוח להתוכח איתך... רק רציתי שתשים לב שכתבת שהחוק חוקי :) |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחחחחח רועי תופס אותכם היום בקטילות
בקיצור מוש
אתה טועה
פאסיבי = ההפך מאקטיבי
הכוונה שהשחקן בעמדת נבדל אבל לא עושה שום תנועה לעבר הכדור או נוגע בו |
|
|
| NyKoN |
מה שזידאן עושה זה לא משהו להשוואה בכלל בלי ספק אין שחקן שמשתווה לו
אבל לנצח באמת בקושי את יובנטוס 2-1 בבית זה תוצאה לא טובה בכלל
שאלה לי אליך צח:
אתה היית בחדר הלבשה של יובנטוס במחצית/לפני המשחק?
היה שידור של מה שאמרו שם אולי? כי אני אישית לא ראיתי
ואני לא יודע איך הגעת למסקנה שליפי אמר להם לשחק הגנתי- ואני אישית גם לא שמעתי אותו אומר שהם שיחקו בכוונה הגנתי..
אם משחקים הגנתי אז לא חוטפים גולים, לא 1 ולא 2
ואם משחקים הגנתי גם לא מבקיעים גולים
זאת הגדולה של איטלקיות- כשהן רוצות לגמור בתיקו אפס הן יגמרו בתיקו אפס
קח לדוגמא אייקס-מילאן
ואתמול מילאן-אינטר
אני מבין למה אתה חושב שזה הגנתי- פשוט לאיטלקיות יש הגנה שמאווווווווד קשה לשבור אבל מאוד מאוד
ועוד משהו קטן בגלל הזלזול שלך בבופון
מר צח! תסתכל בהילוך החוזר של הגול של בקהאם והבעיטה של זידאן שבופון הציל
רק תסתכל פעמיים ותגיד לי איזה בעיטה יותר קשה לעצור- הבעיטה של בקהאם שעברה ליד הראש של קסיאס או הבעיטה של זידאן שהלכה לפינה של השער של בופון
אני מבין את הטעות שלך צח- אתה באשליות עוד מהגמר ההוא של ריאל נגד ולנסיה שבלי ספק אז קסיאס היה בכושר מעולה ועכשיו כשהוא חוטף רבעיות וחמישיות
לא נורא- טועים...
ומר מוש היקר...
קודם כל תלמד מה זה נבדל פאסיבי כי בינתיים רועי צודק
ואל תגיד לי שאני מזבל את השכל כי לפי דעתי הבאתי פה הוכחות יוצאות מן הכלל
אני לא אגיד חס וחלילה שריאל לא קבוצה מעולה אבל קרו דברים מעולם שקבוצות "פחות" טובות לקחו אותה לדוגמא בילבאו (חחחחח 5-1) ואני לא אתפלא מאוד אם הם ינצחו בדלה אלפי כי קורה ומפסידים אבל עוד יותר אני לא אתפלא אם ריאל יעופו |
|
|
| MoSH_MaN |
אתה כזה ילד מאפן
הם היו פאסבים לא קשורים למהלך בכלל
נגיעה שלהם או הפרעה לשוער הופף אותם לאקטיבים
יכול להיות שלא אמרתי את זה נכון
אבל ככה זה
שתוק כבר סעמק היה גול וזהו |
|
|
| Ariels |
תרשמו לפניכם
בגומלין
1-0 ליובה |
|
|
| DjChook |
אריאל אני לא ממש מסכים איתך
נראה לי סטטיסטית ריאל כובשים בכל משחק
אבל עכשיו בלי ראול ורונאלדו זה יהיה קשה |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by DjChook
אריאל אני לא ממש מסכים איתך
נראה לי סטטיסטית ריאל כובשים בכל משחק
אבל עכשיו בלי ראול ורונאלדו זה יהיה קשה |
לך מתצוץ זין, ככה אתה מפקפק בנבואה שלי
!!!!!!!!!!!!!! כופר !!!!!!!! כופר |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Ariels
לך מתצוץ זין, ככה אתה מפקפק בנבואה שלי
!!!!!!!!!!!!!! כופר !!!!!!!! כופר |
ראסמי חן מה קרה לך!? איך אתה מזלזל?!
אריאל אני תומך במאה אחוז בתאוריה שלך
לפחות 1-0 |
|
|
| -CosmicFire- |
אין מצב..
ריאל אינטר *** |
|
|
| Scorchio |
קודם כל אני לא מתפלא שריאל הפסידו פעם אחת למיורקה 5-1
בגלל שזה בליגה
והקבוצות בליגה הספרדית מכירות את ריאל טוב מאוד זה למה יש מצס שהם יכולות לתת להם תוצאה כזאת מידי פעם
ומה
מנצ'סטר יונייטד לא הפסידו 6-2 לסאות'המפטון לפני איזה 6 שנים
אז קורה שיש נפילת מתח
אל תשכח שזאת קבוצה שמשחקת המון
ולפעמים הם עייפים והכל
וזה גם היה תקופה של משחקי נבחרת ושם כל שחקן הוא כוכב בנבחרת שלו אז כנראה שלא היה להם לתת את ה100 אחוז למשחק אז הפסידו שטויות.
בכל מקרה
אם היית רואה את השידור המקדים למשחק היית רואה ראיון עם ליפי והיית שומע ממנו את כל מה שרשמתי. |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Scorchio
קודם כל אני לא מתפלא שריאל הפסידו פעם אחת למיורקה 5-1
בגלל שזה בליגה
והקבוצות בליגה הספרדית מכירות את ריאל טוב מאוד זה למה יש מצס שהם יכולות לתת להם תוצאה כזאת מידי פעם
ומה
מנצ'סטר יונייטד לא הפסידו 6-2 לסאות'המפטון לפני איזה 6 שנים
אז קורה שיש נפילת מתח
אל תשכח שזאת קבוצה שמשחקת המון
ולפעמים הם עייפים והכל
וזה גם היה תקופה של משחקי נבחרת ושם כל שחקן הוא כוכב בנבחרת שלו אז כנראה שלא היה להם לתת את ה100 אחוז למשחק אז הפסידו שטויות.
בכל מקרה
אם היית רואה את השידור המקדים למשחק היית רואה ראיון עם ליפי והיית שומע ממנו את כל מה שרשמתי. |
כן ככה גם בעונה שעברה מכבי חיפה הפסידו לכפר קנא
והשנה הם קרעו אותם 7-0 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
כן ככה גם בעונה שעברה מכבי חיפה הפסידו לכפר קנא
והשנה הם קרעו אותם 7-0 |
חיפה גם הפסידה השנה לרעננה 4-1 :D |
|
|
|
|