return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
הגיע הזמן! חצי גמר! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה נתון לויכוח?!

החוק חוקי וזהו
ואני שונא את ריאל
אבל גול היה
הקוון חייב להרים נדבל ברגע שיש שחקן לפני ההגנה
אבל ראית שהוא אמר לו וישר הם רצו לחצי כי היה הסכמה


טוב די אין לי כוח להתוכח איתך... רק רציתי שתשים לב שכתבת שהחוק חוקי :)
Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחח רועי תופס אותכם היום בקטילות

בקיצור מוש
אתה טועה
פאסיבי = ההפך מאקטיבי
הכוונה שהשחקן בעמדת נבדל אבל לא עושה שום תנועה לעבר הכדור או נוגע בו
NyKoN
מה שזידאן עושה זה לא משהו להשוואה בכלל בלי ספק אין שחקן שמשתווה לו
אבל לנצח באמת בקושי את יובנטוס 2-1 בבית זה תוצאה לא טובה בכלל

שאלה לי אליך צח:
אתה היית בחדר הלבשה של יובנטוס במחצית/לפני המשחק?
היה שידור של מה שאמרו שם אולי? כי אני אישית לא ראיתי
ואני לא יודע איך הגעת למסקנה שליפי אמר להם לשחק הגנתי- ואני אישית גם לא שמעתי אותו אומר שהם שיחקו בכוונה הגנתי..
אם משחקים הגנתי אז לא חוטפים גולים, לא 1 ולא 2
ואם משחקים הגנתי גם לא מבקיעים גולים

זאת הגדולה של איטלקיות- כשהן רוצות לגמור בתיקו אפס הן יגמרו בתיקו אפס
קח לדוגמא אייקס-מילאן
ואתמול מילאן-אינטר

אני מבין למה אתה חושב שזה הגנתי- פשוט לאיטלקיות יש הגנה שמאווווווווד קשה לשבור אבל מאוד מאוד

ועוד משהו קטן בגלל הזלזול שלך בבופון
מר צח! תסתכל בהילוך החוזר של הגול של בקהאם והבעיטה של זידאן שבופון הציל
רק תסתכל פעמיים ותגיד לי איזה בעיטה יותר קשה לעצור- הבעיטה של בקהאם שעברה ליד הראש של קסיאס או הבעיטה של זידאן שהלכה לפינה של השער של בופון
אני מבין את הטעות שלך צח- אתה באשליות עוד מהגמר ההוא של ריאל נגד ולנסיה שבלי ספק אז קסיאס היה בכושר מעולה ועכשיו כשהוא חוטף רבעיות וחמישיות
לא נורא- טועים...

ומר מוש היקר...
קודם כל תלמד מה זה נבדל פאסיבי כי בינתיים רועי צודק
ואל תגיד לי שאני מזבל את השכל כי לפי דעתי הבאתי פה הוכחות יוצאות מן הכלל

אני לא אגיד חס וחלילה שריאל לא קבוצה מעולה אבל קרו דברים מעולם שקבוצות "פחות" טובות לקחו אותה לדוגמא בילבאו (חחחחח 5-1) ואני לא אתפלא מאוד אם הם ינצחו בדלה אלפי כי קורה ומפסידים אבל עוד יותר אני לא אתפלא אם ריאל יעופו
MoSH_MaN
אתה כזה ילד מאפן
הם היו פאסבים לא קשורים למהלך בכלל
נגיעה שלהם או הפרעה לשוער הופף אותם לאקטיבים
יכול להיות שלא אמרתי את זה נכון
אבל ככה זה
שתוק כבר סעמק היה גול וזהו
Ariels
תרשמו לפניכם
בגומלין
1-0 ליובה
DjChook
אריאל אני לא ממש מסכים איתך
נראה לי סטטיסטית ריאל כובשים בכל משחק
אבל עכשיו בלי ראול ורונאלדו זה יהיה קשה
Ariels
quote:
Originally posted by DjChook
אריאל אני לא ממש מסכים איתך
נראה לי סטטיסטית ריאל כובשים בכל משחק
אבל עכשיו בלי ראול ורונאלדו זה יהיה קשה


לך מתצוץ זין, ככה אתה מפקפק בנבואה שלי

!!!!!!!!!!!!!! כופר !!!!!!!! כופר
NyKoN
quote:
Originally posted by Ariels
לך מתצוץ זין, ככה אתה מפקפק בנבואה שלי

!!!!!!!!!!!!!! כופר !!!!!!!! כופר


ראסמי חן מה קרה לך!? איך אתה מזלזל?!
אריאל אני תומך במאה אחוז בתאוריה שלך
לפחות 1-0
-CosmicFire-
אין מצב..
ריאל אינטר ***
Scorchio
קודם כל אני לא מתפלא שריאל הפסידו פעם אחת למיורקה 5-1
בגלל שזה בליגה
והקבוצות בליגה הספרדית מכירות את ריאל טוב מאוד זה למה יש מצס שהם יכולות לתת להם תוצאה כזאת מידי פעם
ומה
מנצ'סטר יונייטד לא הפסידו 6-2 לסאות'המפטון לפני איזה 6 שנים
אז קורה שיש נפילת מתח
אל תשכח שזאת קבוצה שמשחקת המון
ולפעמים הם עייפים והכל
וזה גם היה תקופה של משחקי נבחרת ושם כל שחקן הוא כוכב בנבחרת שלו אז כנראה שלא היה להם לתת את ה100 אחוז למשחק אז הפסידו שטויות.
בכל מקרה
אם היית רואה את השידור המקדים למשחק היית רואה ראיון עם ליפי והיית שומע ממנו את כל מה שרשמתי.

Ariels
quote:
Originally posted by Scorchio
קודם כל אני לא מתפלא שריאל הפסידו פעם אחת למיורקה 5-1
בגלל שזה בליגה
והקבוצות בליגה הספרדית מכירות את ריאל טוב מאוד זה למה יש מצס שהם יכולות לתת להם תוצאה כזאת מידי פעם
ומה
מנצ'סטר יונייטד לא הפסידו 6-2 לסאות'המפטון לפני איזה 6 שנים
אז קורה שיש נפילת מתח
אל תשכח שזאת קבוצה שמשחקת המון
ולפעמים הם עייפים והכל
וזה גם היה תקופה של משחקי נבחרת ושם כל שחקן הוא כוכב בנבחרת שלו אז כנראה שלא היה להם לתת את ה100 אחוז למשחק אז הפסידו שטויות.
בכל מקרה
אם היית רואה את השידור המקדים למשחק היית רואה ראיון עם ליפי והיית שומע ממנו את כל מה שרשמתי.


כן ככה גם בעונה שעברה מכבי חיפה הפסידו לכפר קנא
והשנה הם קרעו אותם 7-0
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
כן ככה גם בעונה שעברה מכבי חיפה הפסידו לכפר קנא
והשנה הם קרעו אותם 7-0


חיפה גם הפסידה השנה לרעננה 4-1 :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement