return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
הגיע הזמן! חצי גמר! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Rising
רונלדו בספק למשחק...
אהההההההההה:eyespop:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by NyKoN
מי ישמע?!
ריאל קבוצה של כוכבים- אתה מתכוון שמות לא כוכבים

אתה שוכח שליובה יש את
דל פיירו
דוידס(היום לא...)
טרזגה
נדבד
תורם
השוער הכי טוב בעולם- בופון

מי יש לריאל? זידאן, ראול, רוברטו קרלוס ורונאלדו
ביייייייייייג דיייייייל
הרשימה של יובה יכולה להמשיך מפה ועד מחר... זה שחלקכם לא מכירים אותם לא אומר שהם פחות טובים

ועוד משהו אחד..
אשכים לכולכם! יובה- מילאן בגמר! סגוווור


כן וכל שם הוא כוכב
אני חושב שריאל תעלה אבל שום דבר לא בטוח זה כמו שלפני שנתיים או שלוש בגמר בדקה האחרונה מנצ'סטר שמו 2 ועשו מהפך לאחר שכולם חשבו שמינכן לקחו....
אני עדיין חושב שריאל יקחו הם יותר מדי חזרים השנה..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
נוו אבל אף שחקן לא נגע בכדור...
למה שהשער יפסל????


אתה יודע שהקוון הרים את הדגל בהתחלה נכון?
ואחרי התייעצות החליטו לאשר את השער...
זה למה זה נקרא נבדל פאסיבי...!!
MoSH_MaN
רועי יא טמבל נבדל פאסיבי זה אם מישהו שהיה בנבדל בזמן המהלך ואז נגע בכדור אז יש נדבל

אם בופון היה הודף את הכדור ומי שהיה בנדבל היה נוגע זה נדבל פאסיבי

היה גול חוקי
הרי הם לא הפריעו לשוער ולא כלום, גול חוקי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רועי יא טמבל נבדל פאסיבי זה אם מישהו שהיה בנבדל בזמן המהלך ואז נגע בכדור אז יש נדבל

אם בופון היה הודף את הכדור ומי שהיה בנדבל היה נוגע זה נדבל פאסיבי

היה גול חוקי
הרי הם לא הפריעו לשוער ולא כלום, גול חוקי


מה הקשר יא מעפן....
זה דבר נתון לויכוח
עזוב
NyKoN
בואנה צח מה אתה דפוק?!
אתה ראית אתמול את ההצלה של בופון אחרי הבעיטה ההיא של זידאן אני חושב?!
נראה לך שקסיאס היה בכלל קופץ לכדור הזה?!
בופון הוא השוער הכי טוב בעולם

שחקנים בשווי של מאות מיליונים אבל לא מראים את הסחורה
איך זה ש"הקבוצה הכי טובה בעולם" בקושי בקושי- באמת בקושי- הבקיעה 2 שערים ליובנטוס בבית?!
לעומת זאת... עם ההתקפה "הכי טובה בעולם" לריאל מדריד העצומה והגדולה יש את ההגנה הכי סופגת בליגת האלופות?
שאלוהים ישמור! אפילו פמפרס לא סופגים כ"כ הרבה
5 שערים ב2 משחקים נגד מנצ'סטר
5 שערים במשחק אחד נגד בילבאו
איך?! איייייייייך?!?!?!?

אני לא מבין איך אתם בכלל חושבים, מעלים בדעתכם, שריאל תצליח בלי רונאלדו וראול לנצח את יובנטוס בבית כשיובנטוס בהרכב מלא?!
אני את שלי אמרתי
מילאן- יובה בגמר!
Ariels
.הגול חוקי
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה הקשר יא מעפן....
זה דבר נתון לויכוח
עזוב


מה נתון לויכוח?!

החוק חוקי וזהו
ואני שונא את ריאל
אבל גול היה
הקוון חייב להרים נדבל ברגע שיש שחקן לפני ההגנה
אבל ראית שהוא אמר לו וישר הם רצו לחצי כי היה הסכמה

אל תגיד עזוב היה גול וזהו



וצח ליכלת...בופון לוקח את קאסייאס

ויש גם את טולדו
Scorchio
קסיאס כבר הציל כדורים הרבה יותר קשים מהבעיטה הזאת
המשחק שהוא נתן נגד מנצסטר באול טראפורד היה פשוט אדיר
הוא נתן שם כמה הצלות כשהוא בכלל לא ראה את הכדור
בופון סתם שוער הומו
הוא ספג שערים ממש מפגרים בקריירה שלו
בקשר לרביעייה שהוא חטף נגד יונייטד
זה בעצם רק צמד
כי שני גולים היו עצמיים מצירוף מקרים מצער
ואגב שגם את הבעיטה של בקהאם אף שוער לא היה עוצר כי היא הייתה מסובבת ועברה את החומה מצד ימין שזה מאוד קשה לעצור במיוחד מכיוון שאם החומה בימין השוער עומד בצד שמאל.

דבר שני
ריאל לא מספקת תסחורה?
אתה שומע את הטימטום שאתה מוציא מהפה שלך?
אתה לא ראית איזה תרגילים זידאן עשה בקישור נגד יובנטוס?
איזה מסירות הוא נתן
וגם פיגו סיבסב להם את ההגנה
ורונלדו גם היה טוב והגיע למצבים
והסיבה שהם לא הבקיעו יותר משני שערים זה בגלל שליפי אמר שהם מתרכזים במשחק הזה בהגנה בלבד!
זה למה יובנטוס עשו בונקר של החיים במחצית הראשונה ורק אחרי 60 דקות התחילו לצאת להתקפות כמו שצריך.
ליפי בעצמו אמר שהמשחק הזה כולו הגנה של יובנטוס בגלל שהוא לא רוצה לעשות את הטעות שמנצסטר עשתה כשהיא נתנה להם להגיע להמון מצבים
ולמרות הכיסוי שלהם בהגנה
ריאל הגיעו להרבה יותר מצבים.

אז בינתיים יצעיר
לך תשתה שוקו וכשתבין כדורגל תחזור אליי

ואגב מוש
נבדל פאסיבי זה כששחקן בועט לשער ויש שחקן בעמדת נבדל אבל הכדור לא מיועד אליו זה למה זה לא נבדל
ואם השוער נוגע וזה חוזר אליו והוא מבקיע זה שער חוקי לגמרי.
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Scorchio
ואגב מוש
נבדל פאסיבי זה כששחקן בועט לשער ויש שחקן בעמדת נבדל אבל הכדור לא מיועד אליו זה למה זה לא נבדל
ואם השוער נוגע וזה חוזר אליו והוא מבקיע זה שער חוקי לגמרי.


לא נכון יא טמבל!!
בזמן הבעיטה הוא היה בנדבל פאסיבי ואם השוער הודף והשחקן נוגע זה הופף מפאסבי לאקטיבי
יא טמבל
וזה קורה מלא פעמים


ואלון באמת סתום ת'פה
אתה מזיין את השכל
ריאל קבוצה מצויינת ומשחקת טוב מאד
ואני מקווה שנוכל לעבור אותם אבל יהיה קשה

KrazyDJs
אהה
לא שחכתם שהיה אתמלו משחק

אינטר - מילאן
?

משחק באמת די משעמם..
כמה החמצות מפגרות של שבצ'שנקו, רוי קוסטה ואינזאגי
אינטר בקושי עשו משו..

אבל משחק הבא אינטר ישחטו אותם :D
Scorchio
לאינטר היו כמה הזדמנויות אבל רקובה הפגר הזה
אני לא מבין איך הוא החמיץ את ההזדמנות ההיא!
היה לו עוד איזה 2 מטר ללכת לפני הבעיטה והוא בועט בנגיעה ראשונה
פשוט טימטום
אינטר פיספסו את הצ'אנס לשער חוץ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement