|
Lex (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| Najaaaa k heb t r idd met Onno over gehad maar Wouter wist daar niks van hoor,Tijs daarentegen was t r vollop mee eens dus toen dachten Onno en ik van we kunnen t wel met Lex bepraten,maarre,wat is er nouh gebeurd verder dan? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
wat? Dave volgens mij snap jij er ook weer geen zak van! :rolleyes:
goed, het verhaal is als volgt:
Lex zei tegen mij dat hij een idee had. Hij wilde door een bepaalde manier van collectief posten ervoor zorgen dat alle n00bs (jullie weten wie je bent) nou een keertje voorgoed van t forum zouden verdwijnen. Hij zei dat ie nog ff een weekje de tijd nodig had om een soort strategie te bepalen. Dus ik dacht: leuk, origineel ook! De nwe Lex is er eentje die zelfs kan nadenken...
NOT
was gewoon het idee van Wouter, die het kennelijk met Donna en Onno besproken had
wat ben je dan sneu als jij opeens met de eer wilt gaan strijken :whip: kan ik echt slecht tegen!! |
ja hoor! Draai het maar weer lekker je eigen kant op he! Nou loop je weer tof te doen, maar vannacht vond je het geweldig en nu loop je te zeiken. Toppunt van lameheid weer, maar had uiteraard niet anders verwacht! Mij een btje lopen zwart maken terwijl je zelf het zwarte schaap bent! De paria van het forum!
Tsja dat jij met je vage kop weer niet begreep wat ik zei daar kan ik natuurlijk niets aan doen he! Volgende keer beetje beter opletten en weer lekker naar je hardstyle feesten gaan zeg ik! |
|
|
| Miss Proximus |
naah jaa...:whip:
laat ik het inderdaad maar beperken tot de hardstyle...die mensen weten tenminste wat feesten is en zitten niet de hele nacht op de tribune :rolleyes: |
|
|
| jploveparade |
| Tering wat een zootje hier zeg :eek: |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Komop zeg. Dit vind ik pas zielig. Je gaat toch niet voor zoiets een nieuwe thread aanmaken. Lekker nutteloos. En dan vind jij het een goed idee om de n00bs van het board te laten verdwijnen.. Je hoort er op deze manier zelf evengoed bij. :rolleyes: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
laat ik het inderdaad maar beperken tot de hardstyle...die mensen weten tenminste wat feesten is en zitten niet de hele nacht op de tribune :rolleyes: |
Even voor de duidelijkheid. Wij STONDEN op de tribune ja! Dat is ff heel wat anders.
Volgens mij heb je deze thread alleen maar opgestart om aan meer posts te komen. Sneu hoor! |
|
|
| arjoderoon |
wat een losers hiero!!! ik weet niet of je het al vergeten bent, maar jullie zijn allemaaaaaaaal n00bs geweest hoor. dat je nu toevallig hier langer bent en post dan sommige anderen wil niet zeggen dat je ook beter bent....
wat zitten er hier toch ook een stel kneuzen....
starten jullie lekker met zn 5-en ofzo een nieuw forum joh...
ik rol over de vloer van het lachen om die mensen hiero...
en als ik het zo hoor.. TiC was een leuk feestje of niet? :) |
|
|
| Ding Chavez |
Wow ok, onverwachte wending. Als ik het goed begrijp waren sommigen posts in de TiC thread over hoe gezellig het op de tribune was dus niet helemaal oprecht? Nou ja, dat maakt ook niet, moet je zelf weten.
Maar om hier idd een thread voor te openen, lijkt me meer een zaak omdat persoonlijk via pm danwel irc even te bespreken...
GreetZ, DC |
|
|
| Teal'k |
lekker boeiend ! wat 150 kilometer verschil in longitudinale richting al wel weer niet voor onzin (miscommunicatie?) kan veroorzaken... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Teal'k
lekker boeiend ! wat 150 kilometer verschil in longitudinale richting al wel weer niet voor onzin (miscommunicatie?) kan veroorzaken... |
En zo is het! |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
Sjonge jonge wat een ultiem gezeik om NIKS, nuttig om een topic te openen (ja een n00b zegt ook wellis wat ;)) ik mag dan een forum n00bje zijn, maar ken de meeste ta-ers wel van #taforum, dus zeg niet dak er nix van snap :D.
Maar goed dit slaat nergens op. En TnD vind Ding's oplossing erg goed, er is niet voor nix pm uitgevonde ! |
|
|
|
|