|
Lex (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Guido'h |
| Ehhhhhhhhh :crazy: |
|
|
| Duke2003 |
| ik ben lekker ook een n00b en ik voel me er zwaar goed bij |
|
|
| tijs08 |
waaar gaaaaaaaaaat deze thread over zeg??
ik snap er de ballen van.
vaaaaaaaaaaaaag hoor!
| quote: | Originally posted by Duke2003
ik ben lekker ook een n00b en ik voel me er zwaar goed bij |
good for you Baby!! just stay lekker yourself :cool: |
|
|
| Duke2003 |
| ff iets zeggen wat niks met deze thread te maken heeft maar tijs08 je sig is echt sweet |
|
|
| AlFerox |
| bespeur ik hier geflame??? :disbelief :toothless |
|
|
| Blik |
| ik snap er echt werkelijk niks van... |
|
|
| blighty |
| Gezellig weer :rolleyes: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Duke2003
ff iets zeggen wat niks met deze thread te maken heeft maar tijs08 je sig is echt sweet |
thanxx man!
& speciaal voor jou is hij er hier nog een keer :p |
|
|
| robin |
jajaja n00b..:D
weet ook wel dat ik eerst zeker helemaal in het begin.. best wel een beetje afentoe hier en daar :rolleyes: een paar domme acties heb gemaakt maar of geef me een kans om me (alsnog) te bewijzen of geef me een ban..
:whip: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by AlFerox
bespeur ik hier geflame??? :disbelief :toothless |
wat doe jij hier?:stongue: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Slotje er ff afgehaald. Ben benieuwd waar dit heen gaat. Alleen niet gaan schelden enzo :) |
|
|
|
|