|
Lex (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| ha! onze lieve profeetrus bezit toch nog enige vorm van on-authoritair gedrag :rolleyes: :cool: :thepirate |
|
|
| JunKX |
Hmm, ok. Ik heb snel ff net alles doorgelezen en ik wil ff 1 ding zeggen....
DOE DIT EVEN LEKKER IN EEN PM OFZO
Straks krijgen we weer gezeik dat de sfeer op het forum niet te harden is :rolleyes:. Ruzie maken doe je maar in PM inplaats van een thread te openen.(Thank god for the ignore-option) Besides, laat die n00bs toch lekker, we zijn het allemaal geweest. Ze gaan vanzelf weg of ze passen zich aan.
(wat een gezeik om niets zeg, bah) |
|
|
| Remy D |
Nou voel ik mij dus meteen aangesproken als opper N00B!!! Heb lang geprobeerd om zoals jullie te worden!! De echte mannen en vrouw die hier duidelijk het forum regeren met jullie tofheid!! Maar dat was uberhaupt een onbegonnen zaak. Hoe kan een N00B nou in een winnend team komen.
Huilend denk ik nu na, waarom is de wereld niet gelijk.
I had a dream last night: Eens hoop ik dat de toffe TA's naast de N00BS kunnen samenleven zonder haat een nijd. :rolleyes: |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by Remy D
Nou voel ik mij dus meteen aangesproken als opper N00B!!! Heb lang geprobeerd om zoals jullie te worden!! De echte mannen en vrouw die hier duidelijk het forum regeren met jullie tofheid!! Maar dat was uberhaupt een onbegonnen zaak. Hoe kan een N00B nou in een winnend team komen.
Huilend denk ik nu na, waarom is de wereld niet gelijk.
I had a dream last night: Eens hoop ik dat de toffe TA's naast de N00BS kunnen samenleven zonder haat een nijd. :rolleyes: |
! EENS |
|
|
| magrec |
:p
Beetje leven op het forum hoewel ik niet echt begrijp waar het in godsnaam over gaat.
Maar is die flame serieus of is het gewoon weer geinen met elkaar
:p
ach ja maakt niet uit.
Ga vooral door heb ik nog wat te leuks te lezen op deze saaie maandagmiddag. |
|
|
| Teknikol |
| achterlijk gedoe, mensen vinden zich belangrijker omdat ze langer geregistreerd zijn op een forum...tis hier toch gvd geen wedstrijd:o |
|
|
| Miss Proximus |
er is toch wel duidelijk een verschil tussen je belangrijker voelen, en daadwerkelijk belangrijker zijn.
ja, wij zijn dus dat laatste :rolleyes: en Remy D..droom maar lekker want je hoort er dus gewoon niet bij :disbelief |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by Teknikol
achterlijk gedoe, mensen vinden zich belangrijker omdat ze langer geregistreerd zijn op een forum...tis hier toch gvd geen wedstrijd:o |
Nee tis volgens mij anders.. Je bent pas uberleet als je pillen slikt. Zo niet, ben je n00b :rolleyes: |
|
|
| arjoderoon |
nah dan ben ik n000000b.
lekker boeiend :) |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
er is toch wel duidelijk een verschil tussen je belangrijker voelen, en daadwerkelijk belangrijker zijn.
ja, wij zijn dus dat laatste :rolleyes: en Remy D..droom maar lekker want je hoort er dus gewoon niet bij :disbelief |
kansloos! Remy D is de MAN:haha: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Nee tis volgens mij anders.. Je bent pas uberleet als je pillen slikt. Zo niet, ben je n00b :rolleyes: |
Dat is niet helemaal waar geloof ik, want ik slik ook niet en ik hoor niet bij de n00bs. :D :p
toch? :nervous:
| quote: | Originally posted by Miss P
en Remy D..droom maar lekker want je hoort er dus gewoon niet bij :disbelief |
Hahahaha, net goed!! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Teknikol
kansloos! Remy D is de MAN:haha: |
misschien in jouw kabouter-wereldje ja |
|
|
|
|