|
Lex (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Teal'k |
| Woei, niet meer posten r0x :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ha! onze lieve profeetrus bezit toch nog enige vorm van on-authoritair gedrag :rolleyes: :cool: :thepirate |
dit neem ik terug!!! :whip:
:D blaat :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dit soort gedrag wordt niet getollereerd binnen de TA communitie. Ik zal daarom, in overleg met mijn mede Mods, stappen ondernemen om dit soort gedrag voorgoed te bannen van dit forum...
Dus sta niet raar te kijken als er strax wat mensen niet meer posten. |
Kusje |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dit soort gedrag wordt niet getollereerd binnen de TA communitie. Ik zal daarom, in overleg met mijn mede Mods, stappen ondernemen om dit soort gedrag voorgoed te bannen van dit forum...
Dus sta niet raar te kijken als er strax wat mensen niet meer posten. |
Kwou net zeggen, ging net lekker in deze draad.
Let the continue. |
|
|
| Remy D |
| Nou geintje of niet ik vind jullie allemaal teringsukkels. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Kusje |
Ken net :p |
|
|
| Miss Proximus |
| op je kleine pikje getrapt omdat je eigenlijk een nerd bent? :rolleyes: (k) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
Nou geintje of niet ik vind jullie allemaal teringsukkels. |
Ja maar dat is niets met de minachting die wij voor jou voelen. Jij bent tenslotte de koning der nerds. Hulde! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja maar dat is niets met de minachting die wij voor jou voelen. Jij bent tenslotte de koning der nerds. Hulde! |
Hahahahaaa hier stond een te kanslose post van mij en dat zou me echt MEGA n00b maken!!!! Maar gelukkig ben ik door het juiste persoon gewaarschuwd. ;) De rest blijven eenzame kontneukende grafsletjes. :D |
|
|
| Creamfields23 |
Ik ben blij dat ik de main forums de heb ontdekt:D
Ik dacht dat dit Forum om dit ging: Iets wat we gemeen hebben de liefde voor Trance.
BUT in every world, there are ppl digging for gold!!
Nou suc6!!!! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Ik ben blij dat ik de main forums de heb ontdekt:D
Ik dacht dat dit Forum om dit ging: Iets wat we gemeen hebben de liefde voor Trance.
BUT in every world, there are ppl digging for gold!!
Nou suc6!!!! |
Jij bent nou echt een goed voorbeeld van een treurige kanslose turkenrukker. :p Ga eerst is normaal lullen man!! |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Remy D
Nou geintje of niet ik vind jullie allemaal teringsukkels. |
EENS! |
|
|
|
|