return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Lex (pg. 6)
View this Thread in Original format
Teknikol
quote:
Originally posted by Miss Proximus
misschien in jouw kabouter-wereldje ja


ajoh trek het je niet zo aan, als je nou verstandig en cool en de meesteres van van TA Holland bent reageer je gewoon niet want jij hebt toch altijd gelijk he?:rolleyes:
Remy D
quote:
Originally posted by Miss Proximus
misschien in jouw kabouter-wereldje ja

Dat zeg je goed want de wereld is ook erg kabouter in het universum. :D:D
Dj Lex
quote:
Originally posted by magrec
:p

Beetje leven op het forum hoewel ik niet echt begrijp waar het in godsnaam over gaat.

Maar is die flame serieus of is het gewoon weer geinen met elkaar

:p

ach ja maakt niet uit.
Ga vooral door heb ik nog wat te leuks te lezen op deze saaie maandagmiddag.


Whaha jij begrijpt het!
Flipper01
quote:
Originally posted by Teknikol
ajoh trek het je niet zo aan, als je nou verstandig en cool en de meesteres van van TA Holland bent reageer je gewoon niet want jij hebt toch altijd gelijk he?:rolleyes:


Het feit dat Miss P altijd gelijk heeft dankt ze aan haar wijsheid en ervaring! Ik sta volledig achter haar!!
Miss Proximus
Nou mensen!


Degenen die net zo hebben gelachen als deze mensen:


Dat zijn de mensen die een auto-wiel-ventiel-dop winnen :D

De rest:












































:stongue: :stongue:
Dj Lex
Tsja heb niets tegen n00bjes hoor, eens zelf ook 1 geweest. 1 van de ergere zelfs.

Heerlijk om te zien hoe sommige het super cool oppakken en sommige uberkneuzerig

:stongue:
Flipper01
Ik had eerst iets van:


En toen:
mantisnl
:rolleyes:
Miss Proximus
teehee :tongue3
SnuggLe
Hahahah, ik ben ook even weg en meteen gaat het los :D

Volgensmij is dit gewoon een lekkere FAKE rel, die even zorgt voor wat leven op het forum. Zelfs Alferox en Blighty posten zo weer :D
Leuk man, dit moet iedereen gewoon even met een korreltje zout nemen volgensmij :)


*EDIT* WHahaha, nu lees ik ook net dat het fake is :)
Goh, wie had dat gedacht :rolleyes: :D Whahahah!

!_PeTrUs_!
Dit soort gedrag wordt niet getollereerd binnen de TA communitie. Ik zal daarom, in overleg met mijn mede Mods, stappen ondernemen om dit soort gedrag voorgoed te bannen van dit forum...

Dus sta niet raar te kijken als er strax wat mensen niet meer posten.
Teknikol
[14:42] ik wed dat dit gewoon fake is allemaal:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement