|
Lex (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
misschien in jouw kabouter-wereldje ja |
ajoh trek het je niet zo aan, als je nou verstandig en cool en de meesteres van van TA Holland bent reageer je gewoon niet want jij hebt toch altijd gelijk he?:rolleyes: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
misschien in jouw kabouter-wereldje ja |
Dat zeg je goed want de wereld is ook erg kabouter in het universum. :D:D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by magrec
:p
Beetje leven op het forum hoewel ik niet echt begrijp waar het in godsnaam over gaat.
Maar is die flame serieus of is het gewoon weer geinen met elkaar
:p
ach ja maakt niet uit.
Ga vooral door heb ik nog wat te leuks te lezen op deze saaie maandagmiddag. |
Whaha jij begrijpt het! |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Teknikol
ajoh trek het je niet zo aan, als je nou verstandig en cool en de meesteres van van TA Holland bent reageer je gewoon niet want jij hebt toch altijd gelijk he?:rolleyes: |
Het feit dat Miss P altijd gelijk heeft dankt ze aan haar wijsheid en ervaring! Ik sta volledig achter haar!! |
|
|
| Miss Proximus |
Nou mensen!
Degenen die net zo hebben gelachen als deze mensen:
Dat zijn de mensen die een auto-wiel-ventiel-dop winnen :D
De rest:
:stongue: :stongue: |
|
|
| Dj Lex |
Tsja heb niets tegen n00bjes hoor, eens zelf ook 1 geweest. 1 van de ergere zelfs.
Heerlijk om te zien hoe sommige het super cool oppakken en sommige uberkneuzerig
:stongue: |
|
|
| Flipper01 |
Ik had eerst iets van:

En toen:
 |
|
|
| Miss Proximus |
| teehee :tongue3 |
|
|
| SnuggLe |
Hahahah, ik ben ook even weg en meteen gaat het los :D
Volgensmij is dit gewoon een lekkere FAKE rel, die even zorgt voor wat leven op het forum. Zelfs Alferox en Blighty posten zo weer :D
Leuk man, dit moet iedereen gewoon even met een korreltje zout nemen volgensmij :)
*EDIT* WHahaha, nu lees ik ook net dat het fake is :)
Goh, wie had dat gedacht :rolleyes: :D Whahahah! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Dit soort gedrag wordt niet getollereerd binnen de TA communitie. Ik zal daarom, in overleg met mijn mede Mods, stappen ondernemen om dit soort gedrag voorgoed te bannen van dit forum...
Dus sta niet raar te kijken als er strax wat mensen niet meer posten. |
|
|
| Teknikol |
| [14:42] ik wed dat dit gewoon fake is allemaal:p |
|
|
|
|