|
נ-ק-נ-י-ק-י--ו--ת או לא להיות ... ... ... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
מממממממ
אני זוכר שרק פעם אחת אכלתי נקניקיה אחרי מסיבה
זה היה בהאנגר
שדרוד בא לארץ
לפני שנתיים שהייתי בכיתה י' אךך היה לי כאבי בטן שבוע אחרי זה
סעממק! |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
כן הדוכן נקניקיות בבוגרשוב...!
סוף הדרך!!! |
אם זה אותו מקום שאני חושב שזה אז קוראים לזה מד דוג
זה אחלה מקום
יש להם עוד סניף בתחילת בן יהודה שם ליד חומוס אסלי |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by luckystrike
טוב סתם רציתי להתעניין אם זה אצל אחרים גם ככה ...
הממממ , אז ככה כל פעם כמעט שהולכים לדיסקוטק וזה עוד מאז
שאני קטן אני זוכר את העניין הזה , אז שיוצאים החוצה
בסוף הערב וכולם מתים מעייפות תמיד יש איזה מוכר נקניקיות
עם כרוב כבוש כזה בערך ב 10 שקלים ללחמנייה עם נקניקייה ...
אאאאאהההה אין דבר יותר טוב מנקניקייה אחרי דיסקוטק
זה כמו סיגרייה אחרי סקס ...
בדיוק במקום כזה ... אחרי ערב שאתה הרוג מהשתייה והריקודים להתפרק
על נקניקייה ... אתה יודע שהיה לילה אחלה אם הוא מתסיים בנקניקייה
בסוף ...
הממממ - מישהוא יודע על מה אני מדבר ?
:rolleyes: :p :rolleyes: |
אחרי מסיבה שנגמרת בשעות הבוקר...
אני לא יכול לאכול!!!
אני חושב ישר על המיטה החמה שלי
ואז שאני קם בצהריים אני טורף כל מה שזז |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחח אשכרה "צ'ופה" אפילו כמעט אותו שם...
קיצר... לא סובל את הנקניקיות האלה
נראות כאלה מגעילות!!!! |
חחח נכון
אבל צ'ופה זה טוב
חבר שלי השמן גמר 3המבורגרים של 880 שזה הכי הרבה אם אני זוכר נכון.. |
|
|
| hangover |
| quote: | Originally posted by Sniper
מממממממ
אני זוכר שרק פעם אחת אכלתי נקניקיה אחרי מסיבה
זה היה בהאנגר
שדרוד בא לארץ
לפני שנתיים שהייתי בכיתה י' אךך היה לי כאבי בטן שבוע אחרי זה
סעממק! |
הטריק זה לרפד את הקיבה בוודקה... :D
אחרי שאתה מפתח סיבולת לזה, שום דבר כבר לא מזיז לך
:crazy: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by hangover
הטריק זה לרפד את הקיבה בוודקה... :D
אחרי שאתה מפתח סיבולת לזה, שום דבר כבר לא מזיז לך
:crazy: |
ממממ לפני שנתיים לא היה את המודעות שיש היום לשתייה חריפה |
|
|
| MASTERsplinter |
שמע..
צריך משהו לספוג את האלכוהול שנשאר לא? |
|
|
| DjChook |
וואי אני ככ מכיר את זה !!!
אני תמידדדדדדד קונה
וחברים שלי תמיד נגעלים מחדש שזה נראה להם לא מבושל
למי אכפת !? חחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואי אני ככ מכיר את זה !!!
אני תמידדדדדדד קונה
וחברים שלי תמיד נגעלים מחדש שזה נראה להם לא מבושל
למי אכפת !? חחח |
כי זה באמת לא מבושל...!!!
גועל נפש!!
וההכי גדול של צ'ופה לפי המחירים זה 660...
ת'כלס אני מסוגל לאכול את זה... אבל לא להנאה... אלא בתור התערבות
כי בת'כלס 220 זה מספיק |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כי זה באמת לא מבושל...!!!
גועל נפש!!
וההכי גדול של צ'ופה לפי המחירים זה 660...
ת'כלס אני מסוגל לאכול את זה... אבל לא להנאה... אלא בתור התערבות
כי בת'כלס 220 זה מספיק |
פאק אני אחרי בורגוס של
220
מפוצץ מוות!! ולא יכול לנשום
אז אתם אוכלים 660 גרם
?!
@#
נידפקתם אה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
פאק אני אחרי בורגוס של
220
מפוצץ מוות!! ולא יכול לנשום
אז אתם אוכלים 660 גרם
?!
@#
נידפקתם אה? |
אני יגיד לך ראסמי...
יותר מ 220 לא צריך... אם אתה ממש ממש רעב אז לוקחים גם צ'יפס או משהו
אבל אני יודע שאם יתערבו איתי על כסף ובלאגנים אני יהיה מסוגל לאכול גם 660
כמו שאני יכול לאכול מטר פיצה בפיצה מטר אם זאת התערבות :) |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כמו שאני יכול לאכול מטר פיצה בפיצה מטר אם זאת התערבות :) |
כן כן כן
את זה כבר שמענו ממך כשהיינו איתך בפיצה מטר
אבל לא ניראה לי שתצליח
אתה אומר את זה כי אתה יודע שאף אחד לא יקנה לך מטר שלם בשביל ההתערבות
:crazy:
ובקשר לנקניקיות האלה
בעעעעעעע גועל נפש!
באמת אי אפשר לדעת ממה זה עשוי
פעם עוף פעם פרה פעם כבש
פעם סוס, חמור, חתול
טוב נו ניראה לי שהבנתם את העיקרון............. |
|
|
|
|