| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה שכן אני יודע שאני גמרתי קרוב לליטר וחצי של תות בננה בפחות מדקה
וזו לא הייתה התערבות... פשוט הייתי צמא :)
סיימנו אימון באתלטיקה שנה שעברה והיה במקרר שם תות בננה
חבר שלי לקח שלוק ואז אני סיימתי את הבקבוק בשלוק אחד... |
חחחחחח
תות בננה זה לא בעיה, זה כזה טעים אני יכולה לשתות את זה בכמוית
יאאממיייי:D |
|
|