return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
נ-ק-נ-י-ק-י--ו--ת או לא להיות ... ... ... (pg. 4)
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נראה לך?!
הייתי צמא כמו אני לא יודע מה
זה בא על חשבון המים שלא שתיתי באימון :D

ויש לי חבר שמסוגל לשתות בקבוק שלם של קולה בשלוק


גרפס של החיים ;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
גרפס של החיים ;)


אין כמו אווזי עם קולה...
אחרי זה הגרעפס משחרר אותך כל כך... בדרך לאוטו...
בסט
hangover
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה שכן אני יודע שאני גמרתי קרוב לליטר וחצי של תות בננה בפחות מדקה
וזו לא הייתה התערבות... פשוט הייתי צמא :)
סיימנו אימון באתלטיקה שנה שעברה והיה במקרר שם תות בננה
חבר שלי לקח שלוק ואז אני סיימתי את הבקבוק בשלוק אחד...


עכשיו זה רשמי




אתה גמל!
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה שכן אני יודע שאני גמרתי קרוב לליטר וחצי של תות בננה בפחות מדקה
וזו לא הייתה התערבות... פשוט הייתי צמא :)
סיימנו אימון באתלטיקה שנה שעברה והיה במקרר שם תות בננה
חבר שלי לקח שלוק ואז אני סיימתי את הבקבוק בשלוק אחד...


חחחחחח
תות בננה זה לא בעיה, זה כזה טעים אני יכולה לשתות את זה בכמוית

יאאממיייי:D
arik
אני בטוח שאתם לא אכלתם את הכלב שלי כמו שאני עשיתי
זה יצא משהו כמו 5000 גרם
אז נראה לי שניצחתי במי אוכל יותר!
eXeTik
quote:
Originally posted by Scorchio
אייייככככססססססס צ'ופה מחלות סרטן אשכיםםםםם

יש לי חבר שעבד שם אתה לא יודע איזה גועל הולך שם
לפני שידעתי מזה אכלתי איזה יום אחד שני 440
:)
עם הלחמניה והכל


צח יש שמןןןןןןןןןןן! :stongue:
Scorchio
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נראה לך?!
הייתי צמא כמו אני לא יודע מה
זה בא על חשבון המים שלא שתיתי באימון :D

ויש לי חבר שמסוגל לשתות בקבוק שלם של קולה בשלוק



אתה בטח מדבר על אבי דראי
ואם לא
אז הוא אוכל את החבר שלך
לא יודע איך הוא עושה את זה אבל הוא מפרק בקבוק קולה בעשר שניות אני לא צוחק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
אתה בטח מדבר על אבי דראי
ואם לא
אז הוא אוכל את החבר שלך
לא יודע איך הוא עושה את זה אבל הוא מפרק בקבוק קולה בעשר שניות אני לא צוחק


אני לא מדבר עליו... מה לי ולו?!
למה שהוא יהיה חבר שלי?? :)

אני מדבר על לשץ...
אם לא ראית אותו פעם שותה קולה אז תראה לפני שאתה משווה אותו למישהו :)
DjChook
רועי ההתערבות עם הפיתה זה בלי להרטיב ובלי למרוח כלום

פיתה יבשה וטובה

עכשיו בקשר לדברים שאמרתם פה

יש בנאדם אחד בגבעתיים בשכבת גיל שלי

נמרוד ורון אולי אתם מכירים... עומר בללי


בקיצור הבנאדם שותה שקית שוקו בשניה

יעני הוא עושה חור שם בפה
לוחץ חזק עם היד הענקית שלו
והכל בפה והוא בולע...

עכשיו הוא דוד גדול
warpedd_
אווו עכשיו אתם מדברים לענין

טוב אז ככה
אם אתם שואלים את עצמכם מה ניצן לאכול במהירות
הזה הסבר:
מנה פלאפל>>דקה וחצי
מנה שווארמה+שתיה<<5 דקות
שקית במבה<חצי דקה בזריזות
אממ
אהה כמובן משולש פיצה ב3 ביסים ונצחתי בהתערבות על זה
:)
ואני מתכוון להכי גדול

:D :D :D :D :D :D :D

ADiSH
אני לא מבין..
לאכול פתה בדקה זה קשה?!
או 10 קרמבו?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
אווו עכשיו אתם מדברים לענין

טוב אז ככה
אם אתם שואלים את עצמכם מה ניצן לאכול במהירות
הזה הסבר:
מנה פלאפל>>דקה וחצי
מנה שווארמה+שתיה<<5 דקות
שקית במבה<חצי דקה בזריזות
אממ
אהה כמובן משולש פיצה ב3 ביסים ונצחתי בהתערבות על זה
:)
ואני מתכוון להכי גדול

:D :D :D :D :D :D :D


ידוע ברבים שאתה חתיכת חזיר מסריח!!!!!!!! :mad:

וחן... הוא בולע את זה ככה??
בטח הוא מתאמן בבליעה של דברים אחרים... :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement