|
נ-ק-נ-י-ק-י--ו--ת או לא להיות ... ... ... (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
אדיש תנסה לאכול 10 קרמבו בדקה
:] |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחח אשכרה "צ'ופה" אפילו כמעט אותו שם...
קיצר... לא סובל את הנקניקיות האלה
נראות כאלה מגעילות!!!! |
חחח האלה שיושבות בכלי השקוף שמחמם?! |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by Sniper
אדיש תנסה לאכול 10 קרמבו בדקה
:] |
אני ישתדל.. |
|
|
| DjChook |
אני לא יודע בקשר לקרמבו
אבל אתה לא אוכל פיתה בדקה, תאמין לי, ותנסה.
זה לא יקר אפילו, ולא כזה משמין
בקיצר רועי
יש מצב |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי ההתערבות עם הפיתה זה בלי להרטיב ובלי למרוח כלום
פיתה יבשה וטובה
עכשיו בקשר לדברים שאמרתם פה
יש בנאדם אחד בגבעתיים בשכבת גיל שלי
נמרוד ורון אולי אתם מכירים... עומר בללי
בקיצור הבנאדם שותה שקית שוקו בשניה
יעני הוא עושה חור שם בפה
לוחץ חזק עם היד הענקית שלו
והכל בפה והוא בולע...
עכשיו הוא דוד גדול |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חן
הוא בכיתה שלנו |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח ואלה ?
שוווווווווק
תמסור לו ד"ש מחן הראל מירקון
(צופים)
מעניין אם הוא יזכור |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי ההתערבות עם הפיתה זה בלי להרטיב ובלי למרוח כלום
פיתה יבשה וטובה
עכשיו בקשר לדברים שאמרתם פה
יש בנאדם אחד בגבעתיים בשכבת גיל שלי
נמרוד ורון אולי אתם מכירים... עומר בללי
בקיצור הבנאדם שותה שקית שוקו בשניה
יעני הוא עושה חור שם בפה
לוחץ חזק עם היד הענקית שלו
והכל בפה והוא בולע...
עכשיו הוא דוד גדול |
חחחחח חן אני מכיר אותו
ראיתי אותו רק בטיולים של הצופים .. למרות שהוא בבצפר שלי אבל אני אף פעם לא רואה אותו
קיצור בטיולים של הצופים בכיתה ח' אני ועוד שני חברים תמיד היינו מציקים לו ויורדים עליו ואז הוא בא לרדוף אחרינו ולהרביץ לנו..
אבל הוא כ"כ שמן שהוא אף פעם לא היה מצליח
ובמחנה ראיתי אותו שותה שקית שוקו בשניה.. נגנבתי נשבע לך
זה לא הגיוני
הוא פשוט מוחץ את השקית והכל נכנס לפה שלו כמו כלום
הבנאדם חתיכת ענק :eyes: |
|
|
| DjChook |
עזוב אחי, דיברתי עכשיו מספיק עם רון על זה
בקיצור...
לילה טוב
פיסיקה יום שני סעמקקקקקקקקק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
פיסיקה יום שני סעמקקקקקקקקק |
לך קיבינימאט :mad:
מחר ספרות (עוד 5 שעות) ויום שני מתמטיקה
ולא התחלתי ללמוד לא לזה ולא לזה... :rolleyes: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לך קיבינימאט :mad:
מחר ספרות (עוד 5 שעות) ויום שני מתמטיקה
ולא התחלתי ללמוד לא לזה ולא לזה... :rolleyes: |
בעעע יש לי עכשיו מגן בחשמל 3 יחידות מעשי
ררר
מעבדה יענתו |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אין על צ'ופה... חבר שלי טחן שם 660!!! :eek:
תארו לעצמכם 660 גרם רק של בשר...
למי שלא מבין את הגודל, מקדונלד זה בערך 120 גרם להמבורגר... |
מה הקשר?
מקדונלדס.. הלחמנייה ממלאת אותך
אני גומר בכייף 350 גרם
ואני שוקל 54
ל1.78 מטר
חבר שלי קטן כזה.. גמר 700 גרם בכייף
עם 2 לחמניות גדולות |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
חחחחח חן אני מכיר אותו
ראיתי אותו רק בטיולים של הצופים .. למרות שהוא בבצפר שלי אבל אני אף פעם לא רואה אותו
קיצור בטיולים של הצופים בכיתה ח' אני ועוד שני חברים תמיד היינו מציקים לו ויורדים עליו ואז הוא בא לרדוף אחרינו ולהרביץ לנו..
אבל הוא כ"כ שמן שהוא אף פעם לא היה מצליח
ובמחנה ראיתי אותו שותה שקית שוקו בשניה.. נגנבתי נשבע לך
זה לא הגיוני
הוא פשוט מוחץ את השקית והכל נכנס לפה שלו כמו כלום
הבנאדם חתיכת ענק :eyes: |
הוא לא גומר שקית שוקו בשנייה
הוא גומר את השקית בזמן שלוקח לו למחוץ אותה
הוא אמר שהוא גם יכול לגמור קרטון באותה מהירות אם הקרטון היה מחיץ
:eyespop:
קיצר.. הוא גם אוכל פיתה בדקה
הוא ענק
אממ.. תמסרו לו גם ד"ש ממני
שגיא ימיני גם שבט ירקון |
|
|
|
|