return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
נ-ק-נ-י-ק-י--ו--ת או לא להיות ... ... ... (pg. 3)
View this Thread in Original format
coby
דוגרי...
אין יותר טוב מבורקס אצל מוסא אחרי מסיבה טובה...
:)
DjChook
ת'אמת להגיד לך
הפיצה בפיצה מטר זה הפיצה הכי לא ממלאת שאני מכיר

כאילו סבבה לשבת שם והכל , טעים מאד

אבל בתכלס הפיצה כל כך דקה, שזה כמו כזה נגיסונים של מנה ראשונה :)

אז יש מצב שהשור הזה יכול לאכול מטר

נ.ב.
אני מוכן להתערב איתך שאתה לא מסיים לאכול פיתה בדקה :)
KrazyDJs
זה רק אני או שאתם דחוף צריכים למצוא נושאים לדבר עליהם :crazy:

קיצר
אני תאמת מעדיף לאכול יזה 4 משולשים לש פיצה אחרי מסיבה טובה
או בכלל סתם לאכול 4 משולשים של פיצה..אפילו 6,7,8

:rolleyes:

אין על פיצה..קיצר...
אבל לא פיצה מטר..כי זה ממש לא טעים...
hangover
quote:
Originally posted by DjChook
נ.ב.
אני מוכן להתערב איתך שאתה לא מסיים לאכול פיתה בדקה :)


זה בלתי אפשרי
אבל ראיתי בעיניים שלי בן אדם שותה ליטר בירה בחצי דקה, ויש לי חבר שיכול לשתות שקית שוקו בפחות מ-3 שניות
Sniper
אני מוכן להתערב עם מי שרוצה
שהוא לא אוכל יותר מ10 קרבמו בדקה..
Rising
חחח מה הקטע בלאכול מהר?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ת'אמת להגיד לך
הפיצה בפיצה מטר זה הפיצה הכי לא ממלאת שאני מכיר

כאילו סבבה לשבת שם והכל , טעים מאד

אבל בתכלס הפיצה כל כך דקה, שזה כמו כזה נגיסונים של מנה ראשונה :)

אז יש מצב שהשור הזה יכול לאכול מטר

נ.ב.
אני מוכן להתערב איתך שאתה לא מסיים לאכול פיתה בדקה :)


אכלתי חצי מטר בנחת שישבתי עם חברים שלי...
והקטע שממש כאב לי עליו היה הכסף!!

ומה הקטע עם פיתה בדקה?
למה זה בלתי אפשרי?
מקפלים אותה ומרטיבים אותה :)
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by hangover
זה בלתי אפשרי
אבל ראיתי בעיניים שלי בן אדם שותה ליטר בירה בחצי דקה, ויש לי חבר שיכול לשתות שקית שוקו בפחות מ-3 שניות


been there,
done that..

לפחות לגבי הבירה
והייתה עוד אחת אחריה

התערבות על אוכל משלמים עליה רק אם מפסידים
כלומר אם אתה מזמין מטר פיצה ולא באמת גומר אותו
אתה משלם עליו
אבל אם גמרת
שישלמו הכלבים!
Hell_Copter
מה שכן אני יודע שאני גמרתי קרוב לליטר וחצי של תות בננה בפחות מדקה
וזו לא הייתה התערבות... פשוט הייתי צמא :)
סיימנו אימון באתלטיקה שנה שעברה והיה במקרר שם תות בננה
חבר שלי לקח שלוק ואז אני סיימתי את הבקבוק בשלוק אחד...
Tarantula
אוכל אחרי מסיבה הדבר הכי חרא שיש

למה כי אני תמיד רעבה אחרי שאני חוזרת ואז אני מסוגלת לטרוף
את כל המקרר, ואז הולכים לישון עם הרגשה מלאה ומגעילה כזאת
אז ככה שאני אוכלת רק אחרי שאני מתעוררת, האוכל נהיה פתאום טעים
יותר:D :rolleyes:


quote:
Originally posted by Sniper
אני מוכן להתערב עם מי שרוצה
שהוא לא אוכל יותר מ10 קרבמו בדקה..

ייאאכסס קרמבו...
הזכרת לי איזה קטע בתחילת השנה הייתי אוכלת כל הזמן קרמבו,
ובשביל זה הייתי לוקחת שקל מאיזה ידיד שלי, כל פעם:D
אז מה נמאס לו אז הוא התערב איתי שאני לא אצליח לאכול 10 קרמבו ברציפות,

אני הייתי בטוחה שכן, למה כי מאוד אהבתי קרמבו
בסופו של דבר אכלתי אותם באיזה 10 דקות, אבל מאז
אני ל א מתקרבת יותר לקרמבו
:eyespop: :eyespop:
אפשר להגיד שהוא השיג את שלו...:)

MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה שכן אני יודע שאני גמרתי קרוב לליטר וחצי של תות בננה בפחות מדקה
וזו לא הייתה התערבות... פשוט הייתי צמא :)
סיימנו אימון באתלטיקה שנה שעברה והיה במקרר שם תות בננה
חבר שלי לקח שלוק ואז אני סיימתי את הבקבוק בשלוק אחד...


ולא נפלת על הרצפה בהתכווצות שרירים רצחנית בבטן?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
ולא נפלת על הרצפה בהתכווצות שרירים רצחנית בבטן?


נראה לך?!
הייתי צמא כמו אני לא יודע מה
זה בא על חשבון המים שלא שתיתי באימון :D

ויש לי חבר שמסוגל לשתות בקבוק שלם של קולה בשלוק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement