return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
נ-ק-נ-י-ק-י--ו--ת או לא להיות ... ... ... (pg. 6)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
בעעע יש לי עכשיו מגן בחשמל 3 יחידות מעשי
ררר
מעבדה יענתו


או שזה לא פיזיקה רגילה או שאתה ממציא :p
Koodoo
quote:
Originally posted by Hell_Copter
או שזה לא פיזיקה רגילה או שאתה ממציא :p


אולי הוא עושה איזה 15 יחידות
ויש לו 3 מעבדות
luckystrike
quote:
Originally posted by hangover
זה בלתי אפשרי
אבל ראיתי בעיניים שלי בן אדם שותה ליטר בירה בחצי דקה, ויש לי חבר שיכול לשתות שקית שוקו בפחות מ-3 שניות


יש לי חבר ששותה חצי ליטר ב-13 שניות ...

ואני לא ממציא - איזה אחד שהוא המאמן חובשים הכי סטלן ביחידה שלי
כולו מסטול כזה - הוא פשוט גמל !

הקטע שהוא מירושליים ובגלל הקטע הזה הוא מזמין אנשים לתחרויות
שתייה וכאלה והתערבויות וביום העצמאות הוא הזמין איזה בריטי אחד
והתערב איתו והבריטי גמע חצי ליטר בחמש שניות !!!
חצי ליטר בחמש שניות אתם יודעים מה זה ?!?!?!

שפך הכל לפה פשוט ...
Shahar
quote:
Originally posted by luckystrike
יש לי חבר ששותה חצי ליטר ב-13 שניות ...

ואני לא ממציא - איזה אחד שהוא המאמן חובשים הכי סטלן ביחידה שלי
כולו מסטול כזה - הוא פשוט גמל !

הקטע שהוא מירושליים ובגלל הקטע הזה הוא מזמין אנשים לתחרויות
שתייה וכאלה והתערבויות וביום העצמאות הוא הזמין איזה בריטי אחד
והתערב איתו והבריטי גמע חצי ליטר בחמש שניות !!!
חצי ליטר בחמש שניות אתם יודעים מה זה ?!?!?!

שפך הכל לפה פשוט ...


חחחחחח מורן תהיה בריא... נראה לי השתתפת בתחרות ומרוב שתיה עיוותת כמה פרטים משם :D
איך הוא קבע עם הבריטי??? יש לו אתר אינטרנט שאפשר להירשם שם לתחרות איתו?
:D :D :D
הרגת אותי :tongue3
warpedd_
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחח מורן תהיה בריא... נראה לי השתתפת בתחרות ומרוב שתיה עיוותת כמה פרטים משם :D
איך הוא קבע עם הבריטי??? יש לו אתר אינטרנט שאפשר להירשם שם לתחרות איתו?
:D :D :D
הרגת אותי :tongue3


הוא בטח ביקר בארץ או משהו

:thepirate
luckystrike
לפי מה שהוא אומר הבריטי הזה סתם תייר שגר בארץ

שחר יא מוזר מה יש להבין פה ?

סתם הם התערבו מי יגמור יותר מהר חצי ליטר
...

איזה אינטרנט ?
שמע אחי למרות שיכול להיות שחלק גדול מהחיים שלך אתה פה
יש אנשים שיש להם עוד דברים בחיים לא הכל צריך להיות
דרך האינטרנט ...
על מה פאקינג אתה מדבר ...
itamarsan
quote:
Originally posted by luckystrike
לפי מה שהוא אומר הבריטי הזה סתם תייר שגר בארץ

שחר יא מוזר מה יש להבין פה ?

סתם הם התערבו מי יגמור יותר מהר חצי ליטר
...

איזה אינטרנט ?
שמע אחי למרות שיכול להיות שחלק גדול מהחיים שלך אתה פה
יש אנשים שיש להם עוד דברים בחיים לא הכל צריך להיות
דרך האינטרנט ...
על מה פאקינג אתה מדבר ...

תשמע אי אפשר להאשים אותו יש כאלה ויש כאלה אחי:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
או שזה לא פיזיקה רגילה או שאתה ממציא :p


תחשוב שניה
למה שאני ימציא??
בשביל לצאת גבר??
אני לומד חשמל 5 יחידות
3
זה במעבדה שזה מעשי ניסויים וחרטא

ועוד 2 שזה עיוני

ועושים את זה בד"כ בניפרד

ואם מדברים על זה כבר
הלך לי הכי חרא בארץ!!!! המורה אמרה לי שהיא מגישה אותי על 60 אבל בתנאי שאני יחרוש כמו לא יודע מה למגן
אז ממחר אני מתחיל לחרוש פחד
ולקחת שיעורים פרטיים אצל איזה מורה שהיא אמרה לי להתקשר אליה
אני יהיה פה הרבה פחות בזמן הקרוב
:]
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
תחשוב שניה
למה שאני ימציא??
בשביל לצאת גבר??
אני לומד חשמל 5 יחידות
3
זה במעבדה שזה מעשי ניסויים וחרטא


שיהיה בהצלחה אח :)
זה היה בצחוק הקטע של ההמצאה אתה יודע...
ולא ידעתי שלומדים 5 יחידות בחשמל
אנחנו רק יחידה וחצי
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שיהיה בהצלחה אח :)
זה היה בצחוק הקטע של ההמצאה אתה יודע...
ולא ידעתי שלומדים 5 יחידות בחשמל
אנחנו רק יחידה וחצי


בפיזיקה לומדים תיחידה וחצי הזאת
אבל יש מגמה שלמה שלומדים בה חשמל

DjChook
רועי
לפי מה שאני יודע 5 יחידות חשמל ושנה נסיון זה כבר חשמלאי מוסמך חחח :)

יעני שיכול לחתום על ספקים לבתים וכאלה

בכל מקרה היה לי היום את החשמל שלי ופרקי בחירה

המורה המטומטם שלי שם בפרקי בחירה שאלה ברדיואקטיביות
ובחשמל שאלה עם הספקים

שני הדברים ירדו
רררר

אבל בסוף הסתדרתי איכשהו
נקווה שבשניהם מעל 80
Shahar
quote:
Originally posted by luckystrike
לפי מה שהוא אומר הבריטי הזה סתם תייר שגר בארץ

שחר יא מוזר מה יש להבין פה ?

סתם הם התערבו מי יגמור יותר מהר חצי ליטר
...

איזה אינטרנט ?
שמע אחי למרות שיכול להיות שחלק גדול מהחיים שלך אתה פה
יש אנשים שיש להם עוד דברים בחיים לא הכל צריך להיות
דרך האינטרנט ...
על מה פאקינג אתה מדבר ...


אחי נראה לי כל הקטע של השתיה השפיע עליך ואתה בהשפעה של זה :rolleyes:
זה היה בצחוק כל הקטע עם הבריטי כי סתם עניין אותי איך הבריטי ידע לפגוש את חבר שלך ולעשות תחרות אז שאלתי אם לחבר שלך יש אתר של תחרויות שתיה ונרשמים שם..

אה וד"א.. זה היה בצחוק אם לרגע חשבת אחרת
:]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement