|
HARDHOUSE ~~~~~ HET neiuwe genre !!!!!!
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Wat denken en vinden jullie van het ("nieuwe") HARDHOUSE genre het zit op het moment in een dikke opmars en het wordt ook steeds beter van kwaliteit.
Goed het is wel niet helemaal nieuw (krijg ik daar geen commentaar op:D)
Ikzelf vindt het zeer gaaf en relaxed omdat er zo'n lekker tempo in zit en vrolijk klinkt. Vooral de hardhouse live-sets zijn gaaf omdat je het heel leuk kunt mixen. Zelfs!!!! mijn moeder zegt wel eens ooit tegen mij als ik mijn speakers weer eens getest heb:p da klinkt nie verkeerd:D
Vooral
Tom Harding
Dave Randall
Andy Farley
zijn heel goed |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by raoel
Wat denken en vinden jullie van het ("nieuwe") HARDHOUSE genre het zit op het moment in een dikke opmars en het wordt ook steeds beter van kwaliteit.
Goed het is wel niet helemaal nieuw (krijg ik daar geen commentaar op:D)
Ikzelf vindt het zeer gaaf en relaxed omdat er zo'n lekker tempo in zit en vrolijk klinkt. Vooral de hardhouse live-sets zijn gaaf omdat je het heel leuk kunt mixen. Zelfs!!!! mijn moeder zegt wel eens ooit tegen mij als ik mijn speakers weer eens getest heb:p da klinkt nie verkeerd:D
Vooral
Tom Harding
Dave Randall
Andy Farley
zijn heel goed |
Tom Harding en Andy farley heb ik gehoord op Impulz, die draaiden allebei zo vet, denk dat ik ook maar eens beetje hard-house ga luisteren, dat doe ik op dit moment niet echt, iemand een paar liedjes die ik zou moeten downen (als het kan liedjes die Tom Harding an Andy Farley ook draaien:)) |
|
|
| raoel |
Zal er wel eens een paar tips geven en Up-loaden naar MyPlay maar ik heb nu geen tijd.
Druk bezig met het project:mad: |
|
|
| Remy D |
Hardhouse is KEWL!!!
Tom Harding, JP, Jon Doe, Nick Sentience. :D:D:D:D |
|
|
| Cold |
...sux !!!!!!!! ...een van de mindere muziekstijlen. Klinkt zo commercieel, zooo nep.
laters :D |
|
|
| Dj Lex |
| Hmmm ik vind het ook wel oke, ik dacht eigelijk dat tom Harding techno was, ga ik ook maar is luisteren dan |
|
|
| New Wave |
Tom Harding draait ook wel beetje techno. heb wel wat setjes maaruh meeste is inderdaad hardhouse........
groeten |
|
|
| Robvef |
| Tom Harding en JP zijn echt de masters. Andy Farley is wel ok. Wie ik bij Hardhouse dus niet gaaf vind zijn: Yoyi Biomehanika (???) en Lab 4 die draaien gewoon te hard. Heb wel een aantal livesetjes van Tom Harding hier staan. Heb ook de CD van JP. Zal hem gaan rippen en uploaden naar een Myplay account. Kunnnen jullie ervaren wat hardhouse is. |
|
|
| Dj Lex |
| Hey misschien een beetje domme vraag, maar Marco v is toch ook wel een beetje HH? |
|
|
| Robvef |
Ik twijfel een beetje. Als je gaat HH gaat definieren hoe Tom Harding draait dan niet. Volgens de manier waarop JP HH draait weer wel. Het is zo vaag.
HH is volgens mij, het uptempo gedeelte van gabber/hardcore (weliswaar niet zo snel) en het funky/trancy gedeelte van house/trance. Dat is voor mij hardhouse. Een stijl die in het midden ligt van gabber/trance/house/club. Volgens mij kom je dan een heel eind. |
|
|
| Partyhardy! |
| HardHouse is zeker lekker. Vooral een dj als Tom Harding,hij is echt master! Ook op impulz ben ik helemaal los gegaan in de hardhouse zaal. Overigens gaat mijn voorkeur nog wel uit naar dj's als Armin en Tiësto. :cool: |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Robvef
HH is volgens mij, het uptempo gedeelte van gabber/hardcore (weliswaar niet zo snel) en het funky/trancy gedeelte van house/trance. Dat is voor mij hardhouse. Een stijl die in het midden ligt van gabber/trance/house/club. Volgens mij kom je dan een heel eind. |
Benk het wel mee eens ja.. vooral de wat meer gabber/hardcore/house beat,stuff erin..
anders met een sterke beat en trance melodietjes is het weer Hardtrance...
Maarja al die stromingen gaan heel erg inelkaar over.. dussss
Ik kan hh wel waarderen.. (zie Tom harding post :-) Alhoewel ik het het liefst combineer met hardtrance ;-)
GreetZ |
|
|
|
|