return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
HARDHOUSE ~~~~~ HET neiuwe genre !!!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
raoel
Nee

Zo bedoel ik het niet.
Ik bedoel dat er die mogelijkheid bij hardhouse is om het een commercieel tintje te geven zodat het bij het "GROTE" "TMF" publiek aanslaat. Niet dat er dan net zoals bij trance hit op hit wordt gescoord want daarvoor is het toch wel te hard.

Nu is het dan wel geen echte hardhouse meer maar toch.
Techno kan niet commercieel want echte TECHNO IS GEWOON SNOEI HARD :D en dat slaat niet aan bij het grote publiek.

Op de feesten zullen de TRANCERS voor hardhouse kiezen en de BEATFREAKS voor techno. Ikzelf kies voor een mengeling want niet alle techno vindt ik gaaf.

Wel is techno nog ondergewaardeert omdat je het als het ware moet leren luisteren. Als je voor het eerst hoort dan denk je van, moi wel hard maar eentonig en hoe meer je het luistert hoe gaver dat het wordt omdat je op bepaalde dingen gaat letten.
New Wave
Denk dat Hardhouse wel het populairst wordt, zeker bij die commerciele markt.
Hardhouse zal nog wel inslaan bij de mensen tussen de 13 en de 17 jaar waar TMF op mikt, Techno is denk ik nog veul te ruig voor die zuigelingen.
Op feesten zie je nu inderdaad veel meer techno, hopen dat het zo blijft.

Groeten van "vrijgezel again" Techno maniac
raoel
quote:
Originally posted by New Wave

Groeten van "vrijgezel again" Techno maniac


Wil je er over praten:p of was ze toch niet lekker en mooi :D



Maar trouwens
nu we het over TMF hebben, dat wijf bij mental theo in het programma "amanda"
MOKKEL !!!!!!!!!!MWOP MWOP
Theo is het enigste wat leuk is op TMF zeker nu dat wijf bij hem in het programma zit.

geen posts hierover want dan gaat het weer nergens over.
Wil je over "amanda" je ei kwijt of eventuele ander wit spul:D zet dat maar in de thread van anna kournikova
M5
quote:
Originally posted by raoel
Nee





Op de feesten zullen de TRANCERS voor hardhouse kiezen en de BEATFREAKS voor techno. Ikzelf kies voor een mengeling want niet alle techno vindt ik gaaf.



i'm tha BEATFREAK !! ;) LOL

2 Henkie_henk .....he kerel ben jij zaterdagavond ook van de partij?? in starlight?
Robvef
quote:
Originally posted by M5


i'm tha BEATFREAK !! ;) LOL



You are tha man!!! Moet binnenkort ook een keer naar de Starlight. Zou eigenlijk met Pinksteren gaan, maar door omstandigheden is dat niet doorgegaan.
Jukx
quote:
Originally posted by New Wave
Denk dat Hardhouse wel het populairst wordt, zeker bij die commerciele markt.
Hardhouse zal nog wel inslaan bij de mensen tussen de 13 en de 17 jaar waar TMF op mikt, Techno is denk ik nog veul te ruig voor die zuigelingen.
Op feesten zie je nu inderdaad veel meer techno, hopen dat het zo blijft.

Groeten van "vrijgezel again" Techno maniac


Hardhouse heeft de meeste potentie om populair te worden en is (naar mijn mening ook gewoon een stuk populairder) dan techno..
reden: hardhouse is gewoon een stuk vrolijker en een stuk toegankelijker dan techno. techno kan gewoon vrij droog/monotoom en ook vrij duister zijn.... niet echt de kenmerken die het grote publiek aanspreken dus.

Echt commerciele hardhouse?? (om de vraag van Trancefool te beantwoorden): PUBLIC DOMAIN.... om er maar ééntje te noemen.
Miss Proximus
hmmmm..daar gaan we weer.....commercieel dit commercieel dat... :p
!_PeTrUs_!
We lopen straks gewoon wer in Aussies en verliezen we weer 20 kilo door de drugs enzo (bij mij kan het er nog wel af nml)...ja hoor, gewoon weer lekker stampen...
Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5


i'm tha BEATFREAK !! ;) LOL

2 Henkie_henk .....he kerel ben jij zaterdagavond ook van de partij?? in starlight?


Nope... helaas.. aardbei.. moet leren voor laatste tentamens daarna heb ik als het goed is het jaar gehaald...
Miss Proximus
Ik haaaaaaaaat tentamens!!! Dacht dat ik gisteren om 12.10 een tentamen spaans had...dus ik sta mooi op tijd voor het lokaal..kijk naar binnen en denk: , wat doen al die lui daar?

Vraag aan de eerste de beste die naar buiten komt: hey..is dit spaans?

ja zegt ie.....damn!!!! was t om 11.20 begonnen..wat een dweep ben ik ook!!!!!! lol :D en die fokking lerares was ook gewoon niet om te praten...damn...zegt dat het me eige schuld is..en met het volgende toetsmoment kan ik eigenlijk niet......gvd...wish I was still in kinder garten.......:D

Jukx
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hmmmm..daar gaan we weer.....commercieel dit commercieel dat... :p


...vermoeiend is het he! :p
TranceFool
quote:
Originally posted by Jukx


Hardhouse heeft de meeste potentie om populair te worden en is (naar mijn mening ook gewoon een stuk populairder) dan techno..
reden: hardhouse is gewoon een stuk vrolijker en een stuk toegankelijker dan techno. techno kan gewoon vrij droog/monotoom en ook vrij duister zijn.... niet echt de kenmerken die het grote publiek aanspreken dus.

Echt commerciele hardhouse?? (om de vraag van Trancefool te beantwoorden): PUBLIC DOMAIN.... om er maar ééntje te noemen.

Sorry hoor, maar onder Hardhouse versta ik geen Public Domain;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement