return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
HARDHOUSE ~~~~~ HET neiuwe genre !!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Akira
IK vind hardhouse zeker wel gaaf...
TOM harding draait ID echt soms keilekker gewoon,lekker keihard beuken en springen erop hehe :D:D:D

Maar miss P :) wat heb je van NRG ??ik heb een nummertje van NRG energizer en die is vet lekker....als je meer hebt zou ik ze dan van je kunnen fixen ???:)
BooMBooM
quote:
Originally posted by M5


LAB 4 ?? ...zal ik onthouden !!!


meestal heb ik het absoluut niet op die vrolijke/blije muziek , maare tom harding is gaaf !!


hmm nog nooit van lab4 gehoord dan moet je ff zoeken naar lab4 live at the fridge en je heb nog een live set van hun op het net staan.
ik zelf vind de hardhouse ook vet van tom harding enzo maar vind lab4 wel hard draaien maar vind het alleen niet goed (das mijn mening)mijn style is dus meer tom harding hennes&cold en de nieuwe opkomende dj's op mysteryland lijken me ook wel goed zo als scot project en A*S*Y*S die gasten hebbe ook wel lekkere harde nummers
M5
quote:
Originally posted by BooMBooM


hmm nog nooit van lab4 gehoord dan moet je ff zoeken naar lab4 live at the fridge en je heb nog een live set van hun op het net staan.
ik zelf vind de hardhouse ook vet van tom harding enzo maar vind lab4 wel hard draaien maar vind het alleen niet goed (das mijn mening)mijn style is dus meer tom harding hennes&cold en de nieuwe opkomende dj's op mysteryland lijken me ook wel goed zo als scot project en A*S*Y*S die gasten hebbe ook wel lekkere harde nummers


he ik zal es ff rondkijken of ik hem kan vinden !!!
BooMBooM
je ken hem wel vinden op winmx of op napster ofzo ze zijn al behoorlijk oud
Dj Lex
quote:
Originally posted by Bellie



Heheheh nee joh.Marco V is Tech/Trance...

GREETZ!!


Oke thnx Bellie.
M5
/me niet onder de indruk van LAB 4 tis alleen errug snel ....voor de rest niets bijzonders...:(

ik ga mijn oude MoH livesets maar weeres opzoeken !! OMG !! die zijn fantastisch !!

Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5
/me niet onder de indruk van LAB 4 tis alleen errug snel ....voor de rest niets bijzonders...:(

ik ga mijn oude MoH livesets maar weeres opzoeken !! OMG !! die zijn fantastisch !!




Ik heb episode 7 VAN
raoel
Bij HH is het wel eens dat de beat niet zo hard klinkt maar als je dan op IMPULZ staat is het toch keihard. En als je thuis een beetje fatsoenlijke speakers hebt gaat het ook nog al hoor :D

Ik zelf vindt Yoji Biomehanika en Lab 4 super !!!!!!

hen zie je vaak als hardhouse dj aangegeven (bv IMPULZ) maar het is toch wel iets anders.
Lab 4 is "NU-NRG" maar dan gave NU-NRG keihard en hoge tonen !!! je oren doen er ooit zeer van maar de beat die de mannen van LAB 4 er onder frotten is ook zo mega hard.
En voor Yoji Biomehanika (ik heb um een keer gehoord) en die gast draait ook heel hard dat zit een beetje tussen hardcore en hardhouse in.

Lab 4 - Live @ Pickle @ Imperial Gardens 14-01-00
Deze is heel gaaf veel beter dan die op the fridge en is zeker de moeite waard voor M5 !!!!
Vooral het stuk na 53 minuten. Zal ik wel even rippen straks

Heeft iemand livesets van Yoji Biomehanika want ik kan er nergens vinden. Zoek maar eens wat nummers van Yoji Biomehanika vooral degene die van de BEATS houden (M5 / Miss Prox)
TranceFool
Ik heb juist het idee dat techno meer de nieuwe muziek wordt, maar dat is mijn mening;)

Latuurrzzz...
Robvef
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik heb juist het idee dat techno meer de nieuwe muziek wordt, maar dat is mijn mening;)

Latuurrzzz...


Ik denk dat het in ieder geval gaat spannen tussen deze twee, maar dat progressive ook gaat meespelen. Maar welke stroming de 'winnaar' wordt durf ik niet te zeggen.

C Y'all

raoel
Hardhouse gaat dat winnen.
In ieder geval op het commerciele vlak want je kunt daar iets trance-achtig van maken zodat het vrolijk klinkt en dat het het grote "TMF" publiek aanspreekt.

Maar voor de echte party - freaks weet ik het ook niet.
Op alle grote feesten heb je straks een zaal HARDHOUSE en een zaal TECHNO

Ik denk dat techno nog niet zo gewaardeerd wordt omdat het in het begin saai klinkt. Maar als je een bepaald nummer meer gaat luisteren wordt het steeds een gaver nummer. Tenminste dat is mijn ervaring.

Techno moet je leren waarderen. (ik wil niet slijmen maar ik kan wel goed rijmen:D)
TranceFool
quote:
Originally posted by raoel
Hardhouse gaat dat winnen.
In ieder geval op het commerciele vlak want je kunt daar iets trance-achtig van maken zodat het vrolijk klinkt en dat het het grote "TMF" publiek aanspreekt.

Maar voor de echte party - freaks weet ik het ook niet.
Op alle grote feesten heb je straks een zaal HARDHOUSE en een zaal TECHNO

Ik denk dat techno nog niet zo gewaardeerd wordt omdat het in het begin saai klinkt. Maar als je een bepaald nummer meer gaat luisteren wordt het steeds een gaver nummer. Tenminste dat is mijn ervaring.

Techno moet je leren waarderen. (ik wil niet slijmen maar ik kan wel goed rijmen:D)

Kan jij mij een ECHT commercieel Hard-House nummer geven????? (echte hardhouse, dus he, kweet nie wat jij eronder verstaat?)

Niet dat ik jou een commercieel techno-nummer kan geven, hoor:D ;) ;) Maar ik heb het idee dat techno de laatste tijd veel meer opkomt als Hardhouse, kijk maar naar de grote feesten, meer techno dan hardhouse.

Latuurrzzz...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement