|
HARDHOUSE ~~~~~ HET neiuwe genre !!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hey misschien een beetje domme vraag, maar Marco v is toch ook wel een beetje HH? |
Heheheh nee joh.Marco V is Tech/Trance...
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
| Zoals sommigen van jullie misschien al gezien hadden..had ik een stukje over Nu-NRG geplaats in Music Discussion.....en hmmm...ik heb dus wat HH en Nu-NRG ged/l en tja....wel een beetje huppelkutjes muziek eigenlijk...ik mis die BEAT!!!!!!! misschien toch maar meer techno gaan checken......zie wel... |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik mis die BEAT!!!!!!! |
Beat missen bij HH???? Dat meen je toch niet he. Volgens mij heeft HH toch echt wel een zware beat eronder liggen.
Mzzl |
|
|
| Miss Proximus |
| vind ik niet! ik vind het net happy hatdcore waar de beat is uitgefilterd! |
|
|
| Robvef |
Nou happy hardcore was toch wel even wat anders hoor. Meer dat echte blije. Maar soms ook wel leuk. Anders moet je maar eens een keer naar Impulz toegaan als die gasten van Lab 4 komen. Dat is dus echt (bijna) hakke!!!
Maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening :D :D |
|
|
| Miss Proximus |
hé rob..ik vind je echt top dus ik bedoel dit niet stom ofzo..maar je praat alsof je denkt dat ik niet weet waar ik het over heb, maar ik wéét nl. hoe happy hardcore klinkt.....
en ik ben gewoon de gabber van sporthallen en energiehal gewend...dus ik hou gewoon van een vette beat..niet zo'n klop-klop geluidje maar echt RENG-RENG-BAM-BAM weetjewel....en dát mis ik dus in de HH die ik ged/l heb....
maar ja...op QLimax werd er geloof ik ook HH gedraaid en toen klonk het idd wél vet...en de dj kan die beat natuurlijk zelf ook een stuk voller maken tijdens het draaien.....dus live is het idd vast wel leuk robbie! :D hihi |
|
|
| Robvef |
Ik vind jou ook top. Maar een discussie voeren is altijd wel leuk. En aan je aantal posts te zien, weet je ook wel waar je het over hebt.
Misschien kwam het even verkeerd over ofzo. Maakt verder niet. Lang leve de lol en de feesten toch.
En zoals ik al zei: ieder zijn eigen mening --> anders wordt het zo saai joh in de wereld. Stel je voor dat iedereen van rood of blauw zou houden, dan is het ook niet leuk meer.
Greetz Tha TrancEaddict Suepahfly
(http://www.joecartoon.com/cartoons/stoneflies.html) |
|
|
| Henkie_henk |
Ow miss p.. jij bedoelt meer dat er zon sissy beatje inzit..
Meestal mag het wel wat bassyer.. wat voller harder en zwaarder...
Vaak heb je idd bij hh wat homo achtige (in vergelijking met bijv wat hardere trance..dj snowman skydiver (hard mix) Ik vind t meestal wat minder.. maar bij een dj als Tom harding is het dan weer wel een keiharde bassy bass/beat...ach.. zoals ik al zijj.. alles stroomt inelkaar.. |
|
|
| Miss Proximus |
stel je voor zeg..dat iederenn hetzelfde leuk zou vinden! haha..maar die mensen die altijd anders willen zin vind ik ook doodvermoeiend lol
ennu...lol suepahfly...lol :D :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Robvef
Nou happy hardcore was toch wel even wat anders hoor. Meer dat echte blije. Maar soms ook wel leuk. Anders moet je maar eens een keer naar Impulz toegaan als die gasten van Lab 4 komen. Dat is dus echt (bijna) hakke!!!
Maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening :D :D |
LAB 4 ?? ...zal ik onthouden !!!
meestal heb ik het absoluut niet op die vrolijke/blije muziek , maare tom harding is gaaf !! |
|
|
| Jukx |
Ik hou er niet zo van eigenlijk.... ik vind het echt ontzettend goedkoop klinken en net wat Miss P ook al zei: ik mis gewoon de beat.
Ik las laatst een heel treffend stukje in een interview met Captain Tinrib (één van de grondleggers van HH).
"Hardhouse is eigenlijk voor ex-gabbers die house te langzaam, trance te zweverig en techno te duister vinden" |
|
|
| Robvef |
Komt dat even goed uit. Ik ben zo'n "ex-gabber" (zo wou en wil ik me niet noemen, meer een ex-hardcoreliefhebber)
Maar verder houd ik eigenlijk van van alles.
Muziek is mijn leven. Ik roep ook altijd: Ze mogen alles van me afnemen, behalve mijn gehoor. Dan pleeg ik meteen zelfmoord. (misschien ook niet, maar ik zou in ieder geval gek worden.) |
|
|
|
|