|
HARDHOUSE ~~~~~ HET neiuwe genre !!!!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jukx
...vermoeiend is het he! :p |
Gelukkig raak ik nooit vermoeid van jullie replies jukx....altijd lol op TA! :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Gelukkig raak ik nooit vermoeid van jullie replies jukx....altijd lol op TA! :D |
*offtopic*
Miss. P. wat een FETTE FOTO's !!!!
:D :D |
|
|
| Miss Proximus |
welke.......deze?????? :p
 |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Sorry hoor, maar onder Hardhouse versta ik geen Public Domain;) |
Nee ik ook niet. Dat is Hard Trance "in my opinion"
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
welke.......deze?????? :p
|
Zijn dit allemaal TA's.
Of wat? Is die foto ergens op een party genomen???
Ik neem aan dat de "schone dame" :D miss p is????? |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
welke.......deze?????? :p
|
ja die ja!! echt mooi!!
ok van links naar rechts.......M5 , BELLIE , Miss P en Cold !!
enne die gozer helemaal op de achtergrond die ken ik niet .....
Foto van Qlimax onder de set van Mauro Picotto !! |
|
|
| Miss Proximus |
| vet hè? en we staan er ook echt zo VET tevreden op!!!!! ik had het idd ook ERRUG naar m'n zin!!!!! :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
vet hè? en we staan er ook echt zo VET tevreden op!!!!! ik had het idd ook ERRUG naar m'n zin!!!!! :D |
dat heb je heel mooi gezegd ....daar kan ik niets aan toevoegen!! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
welke.......deze?????? :p
|
haha coole foto man!!!!! zo te zien was het er wel gezellig!!!!! |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Sorry hoor, maar onder Hardhouse versta ik geen Public Domain;) |
Sorry hoor Miss P... maar ik voel hier toch wéér een (nutteloze) discussie aankomen!!
Public Domain is dus echt wel hardhouse!!! hardhouse is een stuk breder dan die Tom Harding muziek!!
Hardtrance... ja hardtrance is een beetje een officieus genre.. onder hardtrance valt meer de duitse trance (zoals DJ Scot, Cosmic Gate etc etc) als je goed luistert naar de opbouw/samenstelling van nummers van Dj Scot/Cosmic Gate en Public Domain dan merk je dat het toch vrij verschillend is. Er zijn zelfs behoorlijk wat mensen die Dj Scot & Cosmic Gate onder de noemer Hardhouse plaatsen (omdat hardtrance als genre nog niet echt erkend is).
Daarom is Public Domain toch echt hardhouse!! ja sorry hoor...
ok, wie het niet met me eens is wordt verzocht te replyen! |
|
|
| Miss Proximus |
| neeeeeee...geen replies aub! ALLEMAAL KOP DICHT EN LUISTEREN NAAR DE MASTER...oké? en die master is Jukx...dussss niet ouwehoereh nou lolz :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jukx
Sorry hoor Miss P... maar ik voel hier toch wéér een (nutteloze) discussie aankomen!!
Public Domain is dus echt wel hardhouse!!! hardhouse is een stuk breder dan die Tom Harding muziek!!
Hardtrance... ja hardtrance is een beetje een officieus genre.. onder hardtrance valt meer de duitse trance (zoals DJ Scot, Cosmic Gate etc etc) als je goed luistert naar de opbouw/samenstelling van nummers van Dj Scot/Cosmic Gate en Public Domain dan merk je dat het toch vrij verschillend is. Er zijn zelfs behoorlijk wat mensen die Dj Scot & Cosmic Gate onder de noemer Hardhouse plaatsen (omdat hardtrance als genre nog niet echt erkend is).
Daarom is Public Domain toch echt hardhouse!! ja sorry hoor...
ok, wie het niet met me eens is wordt verzocht te replyen! |
.....over nutteloze discussies gesproken!!!!!ik voel er ook 1 aankomen:D :D |
|
|
| New Wave |
M5, hem jij ICQ of MSN?
Was leuk man in Starlight, na 1,5 jaar Klaveuten was dit echt weer een ouderwetse stampavond.
Ik kom nu ook zeker vaker! was best lachuh.
Groeten
Techno maniac |
|
|
|
|