return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
BeTA logo
View this Thread in Original format
CygnusX
Kan er iemand goed overweg met Photoshop of PSP om een logo te maken voor ons, BeTA's?
THC§brain§THC
En, wa vinde hier van?
Kem er 3 uur aan gewerkt en het resultaat mag er best zijn :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:



ps: twas maa voe te lachen e, ik zen mij aant vervelen en ik zen bien lancée, terwijl ik eigelek zou moeten leren.
Tiger777
bah, ziet der oept eerste zicht ni slecht uit. LEREN... :nervous:
Gladius
woah, das wel ne maffe!
kzou zegge ik probeer ook is, mor m'n paint-skillz laten te wensen over...

-Glad
CygnusX
Ziet er mooi uit, maar wat doet die kip daar??? De vlaamse leeuw ken ik, maar die kip niet :conf:
tor8024
quote:
Originally posted by CygnusX
Ziet er mooi uit, maar wat doet die kip daar??? De vlaamse leeuw ken ik, maar die kip niet :conf:


rofl :stongue:

dat is de haan van Wallonië.. ;)
Ashelon
Naar wat zoeken we? Een leuk rond logootje om overal op te gaan plakken, of een banner? Welke afmetingen?
Tiger777
ja, haal die kip eraf! :happy2: (nu zijn we de walen aan het "opruien" denkek)
Ashelon
Niks van. Kieken eroplaten. We zijn 1 land, deal with it :p
Naar mijn mening moet het logo/de banner/whatever er deftig uitzien, maar het unieke van ons land weergeven ook... dus de Vlaamse leeuw en de Waalse haan zijn al een goed idee. Wat kan er nog opkomen?
Tiger777
fritten en bier?

Ashelon
Welk bier? Kies maar is uit de 450 die we hebben :D
Ashelon
Duvel?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement