|
BeTA logo
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| Kan er iemand goed overweg met Photoshop of PSP om een logo te maken voor ons, BeTA's? |
|
|
| THC§brain§THC |
En, wa vinde hier van?
Kem er 3 uur aan gewerkt en het resultaat mag er best zijn :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
ps: twas maa voe te lachen e, ik zen mij aant vervelen en ik zen bien lancée, terwijl ik eigelek zou moeten leren. |
|
|
| Tiger777 |
| bah, ziet der oept eerste zicht ni slecht uit. LEREN... :nervous: |
|
|
| Gladius |
woah, das wel ne maffe!
kzou zegge ik probeer ook is, mor m'n paint-skillz laten te wensen over...
-Glad |
|
|
| CygnusX |
| Ziet er mooi uit, maar wat doet die kip daar??? De vlaamse leeuw ken ik, maar die kip niet :conf: |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ziet er mooi uit, maar wat doet die kip daar??? De vlaamse leeuw ken ik, maar die kip niet :conf: |
rofl :stongue:
dat is de haan van Wallonië.. ;) |
|
|
| Ashelon |
| Naar wat zoeken we? Een leuk rond logootje om overal op te gaan plakken, of een banner? Welke afmetingen? |
|
|
| Tiger777 |
| ja, haal die kip eraf! :happy2: (nu zijn we de walen aan het "opruien" denkek) |
|
|
| Ashelon |
Niks van. Kieken eroplaten. We zijn 1 land, deal with it :p
Naar mijn mening moet het logo/de banner/whatever er deftig uitzien, maar het unieke van ons land weergeven ook... dus de Vlaamse leeuw en de Waalse haan zijn al een goed idee. Wat kan er nog opkomen? |
|
|
| Tiger777 |
| fritten en bier? |
|
|
| Ashelon |
| Welk bier? Kies maar is uit de 450 die we hebben :D |
|
|
|
|