|
BeTA logo (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ashelon |
Kriek, Duvel en Hoegaarden, Leeuw en Haan. Als ik nu een manier kan vinden om fritten er op een coole manier in te werken, zijn we zowat klaar zeker?
Tenzij een of andere royalist de bek van Albert eropwilt :D |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Ashelon
Naar wat zoeken we? Een leuk rond logootje om overal op te gaan plakken, of een banner? Welke afmetingen? |
Of misschien een Signature of Avatar die we dan allemaal zouden kunnen gebruiken...
Dan is het persoonlijke er wel af natuurlijk. |
|
|
| Dark Apostle |
| Albert II met een PALM in de ene hand en een BansheeWorx schijf in de andere ;) |
|
|
| Ashelon |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
Of misschien een Signature of Avatar die we dan allemaal zouden kunnen gebruiken...
Dan is het persoonlijke er wel af natuurlijk. |
Ja inderdaad. Ik denk dat het een beter idee is om er geen al te grote maar toch opmerkelijke banner van te maken om in signatures te proppen. |
|
|
| BEACHBOY |
ja zou niet mis zijn, natuurlijk zou het in dit forum dan wel beetje saai worden zo een hele lijst posts met constant dezelfde Sig op het scherm.
In andere forums worden we dan wel sneller herkend...
hmmmmm, decisions, decisions...:nervous: |
|
|
| Ashelon |
| Ik voel er mij zowiezo beter bij om er ineens een stuk of vijf te ontwerpen en dan mensen te laten kiezen welke ze plezant vinden. Dan kan ik ineens een paar verschillende stijlen gebruiken. |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by Ashelon
Waarom maar 1? Ik voel er mij zowiezo beter bij om er ineens een stuk of vijf ineen te steken, en dan mensen te laten kiezen welke ze plezant vinden. Dan kan ik ineens een paar verschillende stijlen gebruiken. |
haja idd, t is maar dat ik niet echt skillz heb om er zo één ineen te steken, laat staan meerdere...
Mijn stem heb je! Maar euh ik ga nog beetje blokken nu :sadgreen: |
|
|
| Ashelon |
| Bon chance. Ik ga er nu niet aan beginnen, morgen op 't werk ;) |
|
|
| Gladius |
ja een paar verschillende lijkt me beter.
go Ashelon! =>
-Glad |
|
|
| THC§brain§THC |
| quote: | Originally posted by tor8024
Hoegaarden!!! |
Aha, iemand met smaak!!!
toch zullen ze onze leeuw nniet temmen, Vlaanderen boven.
;) |
|
|
|
|