|
BeTA logo (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
Haha, hartstikke tof!!!! :D :D :D |
Oh wat eeeenig ;) |
|
|
| cyberia |
het TA belgian forum is erht wel FET :toothless
tzou nu wel kunne dat'em ni meer terugkomt:nervous: |
|
|
| Tiger777 |
| hij heeft een palm'ke GEKREGEN dus ik denk... da we hem nog wel zulle terugzien :D |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
hij heeft een palm'ke GEKREGEN dus ik denk... da we hem nog wel zulle terugzien :D |
waaaahaha just laat ons niet vergeten da het nen hollander is,lahoewel zij het als 'zuinig' beschouwen:toothless :p
ps:weer off topic trouwens ,hehe |
|
|
| Tiger777 |
| ja, das waar, hoe zit het trouwes met de logo's? En ge moe ni naar mij kijke, want ik zit al 2 dagen ze zoeken hoe ge een LIJN moet tekenen in photoshop... miss da iemand mij kan helpe(tis voor de nieuwe BETA kaart) |
|
|
| Dark Apostle |
| Bij ligt de logo productie stil tot na de examens |
|
|
| Tiger777 |
WA??? logo's zijn minder belangrijk dan exames of wa? :haha:
Natuurlijk, groot gelijk, ne mens moet zijn prioriteiten stellen he... (quote: mijn vader) |
|
|
| Dark Apostle |
Natuurlijk, groot gelijk, ne mens moet zijn prioriteiten stellen he... (quote: mijn vader) |
Dermee ik vanavond is goed ga zuipen.....nee ff serieus....of toch......ach ik kan geen prioriteiten stellen hé |
|
|
| Tiger777 |
| 1 Avond zuipen doodt 15000 hersencellen... stelt het zuipe gewoon nog ffe uit! |
|
|
| CygnusX |
1 Avond zuipen doodt 15000 hersencellen... stelt het zuipe gewoon nog ffe uit! |
:eyespop:
Oei
Maar dan hedde ook weer dien theorie dat ge er slimmer van wordt (van het zuipen). Die hersencellen die sterven zijn de zwakke hersencellen en doordat die dan weg zijn word je slimmer. Ge moet dat zien als een kudde buffels, die zijn ook maar zo snel als de traagste onder hen.
Dat is een goei excuus he :D
PS: Wij zouden eigenlijk een "Offtopic discussie"-topic moeten hebben voor dit soort discussies :) |
|
|
| Tiger777 |
| tis waar, want we zijn vreselijk goed in het afwijken :) |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by CygnusX
PS: Wij zouden eigenlijk een "Offtopic discussie"-topic moeten hebben voor dit soort discussies :) |
inderdaad, iets naar analogie van het franse forum, "dis ta connerie ici" :p |
|
|
|
|