|
BeTA logo (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
| OMG human force - oddysey 3000:eyespop: bangelijk plakke,mag er nog bijstaan in die andere thread:eyes: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
Damn, tuurlijk dat het goed klinkt!!! Ik zocht deze al sinds 2jaar! Heb ooit "beslag" kunnen leggen op een cassetje van Afterclub 'The Maxx' waarop alle gouwe ouwe stonden (Sasha-Xpander, Dillinger&Capone-Trysting Fields, Rebirth-Pure, LSG-Hearts, Human Force-Oddysey 3000,...) Deze was 1 van de weinige die er ook op stond en waar ik dus, tot nu toe, geen ID van had!!!
TNX Tiger!!! haha
Ps: als iemand 1 van deze golden oldies moet hebben... Let me know!!;) |
geen probleem :) |
|
|
| Dark Apostle |
human force - oddysey 3000
Vooral die vocal sample tijdens de opbouw is machtig |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
human force - oddysey 3000
|
Oh ja; die Junk Project Remix. Zaaalig.
Kan uiteraard niet aan Control.
btw; mocht ge het niet weten, DJ Jan - X-santo (Solid Sleep Remix) was van Control de generale repetitie (Solid Sleep = Junk Project) en is best te pruimen zulle; nog verschillende weken verslaafd aan geweest. Dan zijn we wel bezig over eind 98, begin 99 (want Control was 99). |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Oh ja; die Junk Project Remix. Zaaalig.
Kan uiteraard niet aan Control.
btw; mocht ge het niet weten, DJ Jan - X-santo (Solid Sleep Remix) was van Control de generale repetitie (Solid Sleep = Junk Project) en is best te pruimen zulle; nog verschillende weken verslaafd aan geweest. Dan zijn we wel bezig over eind 98, begin 99 (want Control was 99). |
wel ik wist het nog nie,ma nu dankzij jou weet ik het thanx :toothless |
|
|
| eieregooie |

;) |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by Ashelon
Kriek, Duvel en Hoegaarden, Leeuw en Haan. Als ik nu een manier kan vinden om fritten er op een coole manier in te werken, zijn we zowat klaar zeker?
Tenzij een of andere royalist de bek van Albert eropwilt :D |
Nah, het moet nog een beetje serieus blijven he ;) |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by eieregooie

;) |
hehe lichtjes off topic maar:p,merci om er ons te doen aan herinneren :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by cyberia
hehe lichtjes off topic maar:p,merci om er ons te doen aan herinneren :D |
Is die ons nu aan het modden of ligt het aan mij en volgens mij vind hij dat ier eel gezellig want hij komt altijd terug
WIJ ZIJN GEZELLIG!!!!!!!!!!!! WHIIIIIIIIIIIIIII
*Geeft een Palmke aan eieregooie* |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Is die ons nu aan het modden of ligt het aan mij en volgens mij vind hij dat ier eel gezellig want hij komt altijd terug
WIJ ZIJN GEZELLIG!!!!!!!!!!!! WHIIIIIIIIIIIIIII
*Geeft een Palmke aan eieregooie* |
hehe da is wel,ma wij zijn dan ook een gezellige bende hé :happy2:
om het in hun taaltje uit te drukken:"we maken èr een leujk potje fan":toothless |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by cyberia
hehe da is wel,ma wij zijn dan ook een gezellige bende hé :happy2:
om het in hun taaltje uit te drukken:"we maken èr een leujk potje fan":toothless |
Haha, hartstikke tof!!!! :D :D :D |
|
|
| Dark Apostle |
| Wij zijn gewoon te gek man!:tongue2 |
|
|
|
|