| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
יש לך רישיון סע לסיבוב בשנקין תבדוק.. |
ממממ...
לא עצה הכי טובה שחר:)
נראה עדיף תחבורה ציבורית..לך תמצא חניה באיזור שנקין...
אתה מסתובב חצי שעה עם הרכב בכל שנקין קינג גורג מגיע בטעות לאלנבי ובסוף גם החניה שאתה מוצא אתה מתפלל עד שאתה חוזר לאוטו שלא תקבל דו"ח... |
|
|