|
בגדים (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
ואם כבר תיקים אז אני צריך תיק לשנה הבאה לביצפר
אבל גם לא משהו גדול מדי, שיהיה מקום לקצת ספרים ושיהיה מגניב
ואני לא אוהב ת
outdoor
האלו
יש הצעות? :) |
jansport
הישנים...
rulz ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ההצעה הכי קלה מבחינתי..
לך לשוק רמלה לוד
מה שאתם קונםי ב 300 שקל
אני קונה ב 100 שם...
בדוק !
:rolleyes:
פעם אחת הלכתי עם חבר שלי
הוא קנה ג'ינס שנראה כאילו עלה לו 400 שקל
ב 50...
אפשר להוריד אותם במחירים כמו כלום...
וחוץ מבגדים יש שם הכול
דיסקים, ממתקים, כל מיני תכשיטםי או לא יודע מה...
:crazy:
שמו ששוק של גנבים צריך להיות |
הוא אופנה .. סטייל לא אופנת שוק אחי :rolleyes:
עם כל הכבוד לשוק אולי הבגדים שם מתחקים למה שיש באופנה אבל הם איכות אחרת ואין מה להגיד....
[Edit]
בקשר לתיקים...
jansport הכי נפוץ..
ישלי אחד של קרוקר לביצפר, תיק צד של ליקופר ועוד תיק לביצפר של דיזל
אני לא יודע אם זה מה שאתה מחפש למה הם עולים יקר.. אבל תחכה לאמצע החופש ותראה..
ד"א בקרוקר יש מבצע שאם אתה קונה מעל 300 שקל אתה יכול לקנות תיק ב 30 או ב 100 לא זוכר... תלך להסתכל |
|
|
| KrazyDJs |
אולי אתה חושב שהשוק מתחקה לאופנה או אנאערף לא הבנתי למה התכוונת
פעם אחת אני רציני איתך..
לך לשוק רמלה לוד...ותקנה שם כמה בגדים...
בוא חודש חודשיים אח"כ תגיד לי עם הבגדים חרא, או שםה מתחקי למשו
כי תבין...רמלה לוד בעקרון זה סחורה גנובה
שהם מוכרים אותה בגרושים...
וזה סחורה מקורית ! רק גנובה
:rolleyes:
אבל חבל על הוויכוח..
שכל אחד יקנה איפה שבא לו |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
חזרתי עכשיו מסיבוב קניות נחמד
אבל קניתי דברים רק בפוקס מן
שלוש חולצות חמודות אחושילינג מהקטלוג כאלה ליציאות ליליות
כל אחת 120...
ועכשיו אני ממש מרוצה...
:rolleyes: |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
חזרתי עכשיו מסיבוב קניות נחמד
אבל קניתי דברים רק בפוקס מן
שלוש חולצות חמודות אחושילינג מהקטלוג כאלה ליציאות ליליות
כל אחת 120...
ועכשיו אני ממש מרוצה...
:rolleyes: |
OMG !!!
עדיף להוסיף 30-50 שח
ולקנות ב
JET
CHAOS
JET
שיחקו אותה העונה
קולקציה משהו בסט |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אולי אתה חושב שהשוק מתחקה לאופנה או אנאערף לא הבנתי למה התכוונת
פעם אחת אני רציני איתך..
לך לשוק רמלה לוד...ותקנה שם כמה בגדים...
בוא חודש חודשיים אח"כ תגיד לי עם הבגדים חרא, או שםה מתחקי למשו
כי תבין...רמלה לוד בעקרון זה סחורה גנובה
שהם מוכרים אותה בגרושים...
וזה סחורה מקורית ! רק גנובה
:rolleyes:
אבל חבל על הוויכוח..
שכל אחד יקנה איפה שבא לו |
עזוב.... זוכר שהיה הקטע שכולם לבשו בגד ים של קוויקסילבר הפרחוני.. אני וכמה חברים קנינו אותו ב 210 והשאר קנו בשוק ב 30.. הבגד ים התחיל להתפורר להם אחרי כמה כביסות ... חחחחחחח
| quote: | Originally posted by cluBBer
OMG !!!
עדיף להוסיף 30-50 שח
ולקנות ב
JET
CHAOS
JET
שיחקו אותה העונה
קולקציה משהו בסט |
כל מילה נכונה........
אפשר גם בקרוקר לצאת עם חולצה יפה ...
אבל לא חשוב מה קנית, אם אתה מרוצה זה מה חשוב...
תהנה.. |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
עזוב.... זוכר שהיה הקטע שכולם לבשו בגד ים של קוויקסילבר הפרחוני.. אני וכמה חברים קנינו אותו ב 210 והשאר קנו בשוק ב 30.. הבגד ים התחיל להתפורר להם אחרי כמה כביסות ... חחחחחחח
|
זוכר...
עדיין לובשםי את זה
ועדיין לא לבשתי דבר כזה...
אף פעם לא קניתי את זה...
:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
זוכר...
עדיין לובשםי את זה
ועדיין לא לבשתי דבר כזה...
אף פעם לא קניתי את זה...
:rolleyes: |
עכשיו זה כבר יצא מהסטייל.. אני מדבר איתך על 3-4 שנים אחורה....
שאז זה היה ממש ממש.....
הקטע הוא שאני אומר שמה שקנו מהשוק באמת התפורר אחרי כמה כביסות חח |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by Shahar
בקשר לתיקים...
jansport הכי נפוץ..
ישלי אחד של קרוקר לביצפר, תיק צד של ליקופר ועוד תיק לביצפר של דיזל
אני לא יודע אם זה מה שאתה מחפש למה הם עולים יקר.. אבל תחכה לאמצע החופש ותראה..
ד"א בקרוקר יש מבצע שאם אתה קונה מעל 300 שקל אתה יכול לקנות תיק ב 30 או ב 100 לא זוכר... תלך להסתכל |
jansport
גם לא אוהב :D
בקרוקר פעם ראיתי תיק צד יפה כזה אבל לא קניתי
מאז נכנסתי איזה 3 פעמים לחנות ולא היה להם יותר :conf:
טוב באמת באמצע החופש צריך להגיע תיקים חדשים והכל....
KrazyDJs,
שוק רמלה לוד אתה מתכוון לשוק לוד יענו?
ומה הקטע סחורה גנובה? איך אפשר לגנוב כל כך הרבה בגדים?
זה מיוצר בעזה....
(טוב גם שמעתי שפוקס מיוצר בעזה או משהו כזה) :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
jansport
גם לא אוהב :D
בקרוקר פעם ראיתי תיק צד יפה כזה אבל לא קניתי
מאז נכנסתי איזה 3 פעמים לחנות ולא היה להם יותר :conf:
טוב באמת באמצע החופש צריך להגיע תיקים חדשים והכל....
KrazyDJs,
שוק רמלה לוד אתה מתכוון לשוק לוד יענו?
ומה הקטע סחורה גנובה? איך אפשר לגנוב כל כך הרבה בגדים?
זה מיוצר בעזה....
(טוב גם שמעתי שפוקס מיוצר בעזה או משהו כזה) :D |
קודם כל אמרתי כבר שתיקים - רק באמצע החופש ומעלה למה רק אז כולם מתחילים להביא את כל הדגמים..... ובקרוקר ראיתי תתיקים לפני שבועיים וחצי בערך..
(עזריאלי) |
|
|
| Shahar |
| אמממממ אורן... אם יש מצב שתחכה שבוע ויפתח הקניון על המרינה בפיתוח..... הולך להיות שם ה-כ-ל מלא מותגים, גן חיות, תפאורה בת זונה, מה שתלא רוצה....יש מצב שיהיה יפה ... נקווה......:D |
|
|
| KrazyDJs |
כנראה שזה השוק של לוד...
אין לי שמץ בעיקרון
ורוב הסחורה גנובה...בדוק
:rolleyes: |
|
|
|
|