| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Eitan E
אני הולך מחר (חמישי) אני אגיב אם שווה ללכת
חוץ מזה לא מזמן קניתי ג'ינס בקרוקר משהו פצצות מי שמכיר זה הגי'נס עם פסים כחולים ולבנים לאורך ועם שפשופים
רק שהבעיה שיום אחרי שקניתי אותם גיליתי בבוקר שהכלבה שלי התעסקה לי איתם
השרמוטה הזאת את כל הבית היא הורסת לי |
אחי הלכתה בסוף?!?!
איך המחירים שם באמת זולים כמו שאומרים??
בשבת ככה בצהרים נראה לך שזה יהיה פתוח כי אני רוצה ללכת.. |
|
|