return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
בגדים (pg. 9)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Eitan E
הכלבה שלי התעסקה לי איתם
השרמוטה הזאת את כל הבית היא הורסת לי


באנגלית זה היה נשמע יותר טוב

my bitch massed around with them
this in bitch is destroying my hole house
KrazyDJs
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
באנגלית זה היה נשמע יותר טוב

my bitch massed around with them
this in bitch is destroying my hole house


whole :rolleyes:
כי זה פשוט נשמע מצחיק :haha:
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Eitan E
אני הולך מחר (חמישי) אני אגיב אם שווה ללכת
חוץ מזה לא מזמן קניתי ג'ינס בקרוקר משהו פצצות מי שמכיר זה הגי'נס עם פסים כחולים ולבנים לאורך ועם שפשופים
רק שהבעיה שיום אחרי שקניתי אותם גיליתי בבוקר שהכלבה שלי התעסקה לי איתם
השרמוטה הזאת את כל הבית היא הורסת לי


אחי הלכתה בסוף?!?!
איך המחירים שם באמת זולים כמו שאומרים??

בשבת ככה בצהרים נראה לך שזה יהיה פתוח כי אני רוצה ללכת..
Eitan E
אני אתמול הייתי בהאנגר בערך בסביבות 9 -10 וכניסה עולה 10 ש"ח למרות שהחכמים מביננו יכנסו גם בלי תשלום (כמוני למשל) בכל מקרה נכנסתי לשם והייתה שם היסטריה משהו לא נורמלי כאילו מחלקים שם זהב או משהו כזה .
יש שם באמת דוכנים של מותגים כמו לי קופר קרוקר ודיזל בוי לונדון וכדומה אבל אין שם מציאות של ממש למשל ג'ינסים נחמדים יהיו בסביבות 150 עד 250 שקל שזה כמו מחיר רגיל למרות שמצאתי מציאה בדוכן של קרוקר ג'ינסים יפים ב99 אבל לא היה במידה שלי למשל עוד דברים מעניינים היו 5 חולצות של פוקס ב100 שקל או 4 חולצות של קרוקר ב100
יש שם טימבלנד 2 זוגות ב400 שזה יחסית מחיר נחמד לטימברלנד!

אבל בשורה תחתונה כל הבגדים שיש שם זה עודפים שלא הצליחו למכור אותם וחלקם גם מלוכלכים. מה גם שאת רוב הדברים הטובים קנו כבר למרות שמי שאנורקס ומידה 25 יכולה להתאים לו אז זה יכול להשתלם לו
מה גם שחלק מהחולצות פשוט מזעזעות במיוחד של לי קופר והחומר שהם עשויות הוא דפוק לרוב זה פוליאסטר או ניילון

אני קניתי שם מכנסי גלישה וקניתי בחנות האוריגינלית של לי קופר חולצה נחמדה מאוד ב79 שקל

בדרך כלל מציאות מוצאים לא במקומות כאלה שמשוקים ומפרסמים אותם באופן אגרסיבי בתקשורת
eXeTik
quote:
Originally posted by Eitan E
אני אתמול הייתי בהאנגר בערך בסביבות 9 -10 וכניסה עולה 10 ש"ח למרות שהחכמים מביננו יכנסו גם בלי תשלום (כמוני למשל) בכל מקרה נכנסתי לשם והייתה שם היסטריה משהו לא נורמלי כאילו מחלקים שם זהב או משהו כזה .
יש שם באמת דוכנים של מותגים כמו לי קופר קרוקר ודיזל בוי לונדון וכדומה אבל אין שם מציאות של ממש למשל ג'ינסים נחמדים יהיו בסביבות 150 עד 250 שקל שזה כמו מחיר רגיל למרות שמצאתי מציאה בדוכן של קרוקר ג'ינסים יפים ב99 אבל לא היה במידה שלי למשל עוד דברים מעניינים היו 5 חולצות של פוקס ב100 שקל או 4 חולצות של קרוקר ב100
יש שם טימבלנד 2 זוגות ב400 שזה יחסית מחיר נחמד לטימברלנד!

אבל בשורה תחתונה כל הבגדים שיש שם זה עודפים שלא הצליחו למכור אותם וחלקם גם מלוכלכים. מה גם שאת רוב הדברים הטובים קנו כבר למרות שמי שאנורקס ומידה 25 יכולה להתאים לו אז זה יכול להשתלם לו
מה גם שחלק מהחולצות פשוט מזעזעות במיוחד של לי קופר והחומר שהם עשויות הוא דפוק לרוב זה פוליאסטר או ניילון

אני קניתי שם מכנסי גלישה וקניתי בחנות האוריגינלית של לי קופר חולצה נחמדה מאוד ב79 שקל

בדרך כלל מציאות מוצאים לא במקומות כאלה שמשוקים ומפרסמים אותם באופן אגרסיבי בתקשורת


זה יריד בגדים זה...?!
אני קורא לזה יריד כוסיות :D

אבל חוצמזה... יש שם פוווווווווווול דברים אם רק יודעים איפה ומה לחפש...
-CosmicFire-
יש שם כאוס ומאמז כי זה הכי חשוב לי :}???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Eitan E
מה גם שאת רוב הדברים הטובים קנו כבר למרות שמי שאנורקס ומידה 25 יכולה להתאים לו אז זה יכול להשתלם לו


אוקיי אז אני יסע...
יהיה לי מה למצוא שם אה ;)
-CosmicFire-
טוב חברס
היום הייתי בזולה (חנות של כאוס ומאמז וכל אלה בכפר-סבא)
ראיתי מבצעים נגנבתי
2חולצות של כאוס
ב130
יענו זה הראשונה ב90 והשניה ב40 זה כאילו 65
ויחסית לחנות הזאת זה ממש זול
הלכתי קניתי 2חולצות של כאוס ואחת של מאמז ב120 ממש אהבתי ממליץ לכם לבקר שם

רק התעצבנתי שהחולצה הזאת של ה
CREAM
הכתום שחור
דווקא את זה לא היה
אבל לא נורא יש שם חולצות ממש ממש ממש יפות
Ariels
?!!?!? כוסיות היו ביריד הזה
-CosmicFire-
*BUMP*

לא יודע למה אבל היה לי את הדחף להחזיר את הטראד הזה :}}}

http://host.intermail.co.il/vipic-c...y/4/28jan/mamz/

כנסו תראו את התצוגה החדשה של מאמז
אני כנראה השבוע נוסע לקינג גורג' בת"א נעשה שם ביקור נוציא קצת הרבה כסף :}

אז איזה בגדים אתם אוהבים לקנות?!?!? :}
אני ג'ינסים כסטרו מן (11במספר)
חולצות מאמז וכאוס (אם אני יספור אני לא יסיים: )

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
*BUMP*

לא יודע למה אבל היה לי את הדחף להחזיר את הטראד הזה :}}}

http://host.intermail.co.il/vipic-c...y/4/28jan/mamz/

כנסו תראו את התצוגה החדשה של מאמז
אני כנראה השבוע נוסע לקינג גורג' בת"א נעשה שם ביקור נוציא קצת הרבה כסף :}

אז איזה בגדים אתם אוהבים לקנות?!?!? :}
אני ג'ינסים כסטרו מן (11במספר)
חולצות מאמז וכאוס (אם אני יספור אני לא יסיים: )


אחי למרות שאתה רק בן 15... סחטיין על הטעם המשובח

אני בחולצות גם חולה על מאמז וכאוס
תאמת גם גינסים אני קונה בעיקר כאוס כי צריך לפעמים להתפשר כדי שהכיס ישאר במצב סטנדרטי יותר...ובסופי עונה כאוס מורידים מחירים אחשרמוטה.. שלא כמו קרוקר שהם שומרים על תג מחיר גבוה יחסית...
warpedd_
יש היום בסופשבוע
את היריד מעצבים בגני התערוכה
הייתי שמה היום אחה"צ
לבנים אין יותר מדי דברים
יש רק 3-4 מעצבים
מחירים לא רעים בכלל וגם אפשר להתמקח איתם
לבנות מצד שני יש שמה 32345783407 חנויות
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Privacy Statement