return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 
בגדים (pg. 13)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
לי קיפר

צריך להיות משהו בסט הבנתי זה יהיה עם הרבה הדפסי מכוניות והדפסי מילים כמו נייטרו טורבו אגזוז לחץ וכאלה...
:)


דווקא אני שונא את כל החולצות האלה עם ההדפסים של המכוניות :p :p :p

ואללה היום קיבלתי חשק אחרי שראיתי עוד פעם את הקליף של פיפטי סנט
הלכתי קניתי גופיה מ
TNT
לבנה כזאת לא יודע איך להסביר אותו סגנון כמו שלו :}

מישהו יודע איפה מוכרים מכנס לבן (לא כמו של הסטלנים האלה)
יענו ג'ינס או בד כזה לא שרוואל
Sniper
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
תחדש אבל אני שמעתי שיש חברה חדשה עכשיו שמוציאה קולקציה בת בת זונה

לי קיפר

צריך להיות משהו בסט הבנתי זה יהיה עם הרבה הדפסי מכוניות והדפסי מילים כמו נייטרו טורבו אגזוז לחץ וכאלה...
:)


LOL!!!!!!!!!!
HyPeRSoNiC
מה אתם מלכלכים על לי קופר?
יש להם קולקציה חדשה משהו בסט!!!!!
דגמים של ג'ינסים פשוט סוף הדרך........

בקשר לחולצות...... משום מה הם השקיעו יותר בחולצות לנשים.... חולצות גברים הן בעיקר טי שירטים עם הדפסים או חולצות צמודות (גם לייקרה בין היתר) עם הדפסים...... אבל יש דווקא חולצות יפות......

גם הביאו אלינו לחנות רק חלק מהדגמים בקולקציה החדשה אז יש עוד למה לצפות :D
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by AnthemFreak
כאוס?
אתם ערסים במקרה?
אתם יודעים להתלבש?

איכסס

מי מלכלך על טי אנ טי בזמן שהוא אוהב כאוס.. זה כמו קרוקר
בעע

שניה
אפ קטלת את כאוס
וקטלת את קרוקר
שזה שתיים מרשתות הבגדים באמת הטובות שיש אז מה נשאר...
מה אתה לובש מתאים לי.?
Flotser
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
בקשר לחולצות...... משום מה הם השקיעו יותר בחולצות לנשים.... חולצות גברים הן בעיקר טי שירטים עם הדפסים או חולצות צמודות (גם לייקרה בין היתר) עם הדפסים...... אבל יש דווקא חולצות יפות......


עזוב אותך איש,
היום הכל
Unisex
:p
Shahar
quote:
Originally posted by AnthemFreak
כאוס?
אתם ערסים במקרה?
אתם יודעים להתלבש?

איכסס

מי מלכלך על טי אנ טי בזמן שהוא אוהב כאוס.. זה כמו קרוקר
בעע


לקרוקר וכאוס תמיד הייתה קולקציה בת זונה אחי
לא יודע מה נסגר איתך
הם חולצות ליציאה לא למסיבה
חולצות למסיבה - מאמז
הקיץ אני התלהבתי הכי מרנואר
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
לקרוקר וכאוס תמיד הייתה קולקציה בת זונה אחי
לא יודע מה נסגר איתך
הם חולצות ליציאה לא למסיבה
חולצות למסיבה - מאמז
הקיץ אני התלהבתי הכי מרנואר


הכי טוב חולצות ככה לא חושפים כלום
DjChook
אני מסכים איתך שחר, ובמיוחד אחרי שהיום הייתי ברנואר באילון קניתי מכנס וחולצה אלגנט לליל הסדר :)
(סבתא מזמינה)

בראסמי סוף הדרך של קולקציה
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Shahar
חולצות למסיבה - מאמז


ראסמייייייייי
חצי מהבגדים שלי משם אני גם הולך איתם ליום יום (חולצות שבעקרון למסיבות)
אני אוהב במיוחד את הגופיות שלהם (גם לחדר כושר אני משתמש במאמז :)
אני פשוט מת על הבגדים שלהם וגם בחנות בכפר-סבא עושים לי תמיד הנחות כי המוכרת כבר מכירה אותי :}
חנות בת זונה יש בה
ליקופר מאמז כאוס אונלי!!!
כל מה שצריך בתצוגה אחת
Sniper
חח ניראה לי שיש לי כמעט את כל הג'ינסים של לי קופר
מהשנה שנתיים האחרונות...
טוב הגזמתי.. יש לי דיי הרבה מהקולקציה שלהם
בת'אחלס אני לא אוהב את החולצות לייקרה.. יש לי שתיים כאלה שקניתי מכאוס כיאלו ליום יום אבל האמת שאני לא הולך איתם כי זה כזה בעע
גופיות אני גם לא כ"כ אוהב..

טי שרט יפה כזה הכי טוב
ומי משקיע כבר בבגדים למסיבה???
פעם היה תתקופה של כל האלמנטים וכו' מסביב.. היום רוב האנשים
הולכים עם ג'ינס נעל ספורט, וטי שרט נורמלית כזאת.. לא מהמוזנחות
למרות שראיתי אנשים שגם הולכים עם כאלה
אבל חפיפ...

ובת'אחלס אני הולך איך שנוח לי
לא לפי מה שיפה..:]

AnthemFreak
כן כן.. גמני פעם אהבתי מאמז
לא רוצה להתלהב.. הכרתי את זה ראשון או משו.. זה בכלל לא הקטע שאני מנסה להגיד

הקטע הוא שקניתי כזה ג'קט כזה.. מהראשונים שהם היו עושים..
כזה כחול/תכלת
ממזממןןןןןןן
סבבה יצאתי עם זה והכל ואפחד עוד לא הכיר את זה אז זה היה פצצהההההה
אחרי כמה זמן זה התחיל לתפוס תאוצה וכולם קנו מאמז

וכמו שאמרתם בעצמכם מאמז- חולצות למסיבות..
אז זה נהיה כזה שוקקק
חצי מועדון עם מאמז
מגעיל תחיים
איפה המקוריות?
ואילן.. אם אתה אוהב גם את קרוקר.. אז אין לנו אותו טעם פשוט.. אני לא יתווכח איתך
פשוט קרוקר וכאוס.. ערסים הולכים עם זה!! אני לא אומר שאתה ערס.. כי אני מתאר לעצמי שאתה לא

אני קצת ראפר... אז אני לא אוהב את כל החברות האלה:)

ממזמן נמאס לי ללכת עם כל הג'ינסים המתרחבים האלה...
edit:
חח כן גמני הייתי מהמתחנגלים שהיו קונים תג'ינסים של הבנות של לי קופר
נראה לי אני שם אותם במדורה בלג בעומר
אלא אם כן מישו במידה שלי?
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אני מסכים איתך שחר, ובמיוחד אחרי שהיום הייתי ברנואר באילון קניתי מכנס וחולצה אלגנט לליל הסדר :)
(סבתא מזמינה)

בראסמי סוף הדרך של קולקציה


תחדש אחיייייי!! קולקציה בת זונה

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
ראסמייייייייי
חצי מהבגדים שלי משם אני גם הולך איתם ליום יום (חולצות שבעקרון למסיבות)


למאמז תמיד יש קולקציה בת זונה:)
יש להם חולצות שלא הולכים איתם ביום יום כמו הזוהרות או יש לי אחת עם
V כזה
שפתוח לך עד אמצע הבטן
מי ילך עם זה סתם ברחוב חחחחח....

quote:
Originally posted by AnthemFreak
כן כן.. גמני פעם אהבתי מאמז
לא רוצה להתלהב.. הכרתי את זה ראשון או משו.. זה בכלל לא הקטע שאני מנסה להגיד

הקטע הוא שקניתי כזה ג'קט כזה.. מהראשונים שהם היו עושים..
כזה כחול/תכלת
ממזממןןןןןןן
סבבה יצאתי עם זה והכל ואפחד עוד לא הכיר את זה אז זה היה פצצהההההה
אחרי כמה זמן זה התחיל לתפוס תאוצה וכולם קנו מאמז

וכמו שאמרתם בעצמכם מאמז- חולצות למסיבות..
אז זה נהיה כזה שוקקק
חצי מועדון עם מאמז
מגעיל תחיים
איפה המקוריות?
ואילן.. אם אתה אוהב גם את קרוקר.. אז אין לנו אותו טעם פשוט.. אני לא יתווכח איתך
פשוט קרוקר וכאוס.. ערסים הולכים עם זה!! אני לא אומר שאתה ערס.. כי אני מתאר לעצמי שאתה לא

אני קצת ראפר... אז אני לא אוהב את כל החברות האלה:)

ממזמן נמאס לי ללכת עם כל הג'ינסים המתרחבים האלה...
edit:
חח כן גמני הייתי מהמתחנגלים שהיו קונים תג'ינסים של הבנות של לי קופר
נראה לי אני שם אותם במדורה בלג בעומר
אלא אם כן מישו במידה שלי?


כן מאמז נחרש כי כל חנות של דיזל מביאה את זה אז יותר אנשים מתקרבים לבגדים
שזה היה רק בקינג גורג ובמרסל בשנקין הרבה פחות אנשים הכירו ולבשו
אבל עדיין למאמז יש אופנה קטלנית ומיוחדת

בכל מקרה קרוקר גם קולקציה שווה
וגינסים אני לא קונה לי קופר אבל גינסים של בנות זה גם לא משו רע...לגריפ יש גינסים בני זונות ושיא הסטייל
תלוי איך לובשים ומי לובש ומתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 
Privacy Statement