return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
אילת... (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
לרדת לאילת זה 400 שקל
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DjChook
לרדת לאילת זה 400 שקל


ירדו התעריפים אחי...
עכישו זה 230...
DjChook
בדיחה פרטית גבר... לא דיברתי על אילת העיר
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DjChook
בדיחה פרטית גבר... לא דיברתי על אילת העיר



גם אני...אבל לא משנה..
Hell_Copter
הבוס שלי הציע לי לרדת בחינם לאילת ב 7 ביולי... יענו הזה עם הבלקוני...
אבל לא מתאים בכלל למה ב 8 ביולי יש לי את הבגרות המזדיינת בכימיה... :(
Segev
ואי ואי איזה זין... :(
TinkerbeL
ההורים שלי נוסעים לאילת ב6 ביולי אז או שאני נוסעת איתם ומביאה איתי מישהו או שאני נשארת פה ויש לי את הבית לעצמי לשבוע שלם!!!!!
ואילת עם חברים אני לא יודעת... כי אני אולי טסה עם חברות שלי באוגוסט
אבל כמה חברים שלי רוצים גם לרדת לאילת ביולי
בעעע אם רק היה לי תקציב להכל.........:confused:
luckystrike
quote:
Originally posted by TinkerbeL
ההורים שלי נוסעים לאילת ב6 ביולי אז או שאני נוסעת איתם ומביאה איתי מישהו או שאני נשארת פה ויש לי את הבית לעצמי לשבוע שלם!!!!!
ואילת עם חברים אני לא יודעת... כי אני אולי טסה עם חברות שלי באוגוסט
אבל כמה חברים שלי רוצים גם לרדת לאילת ביולי
בעעע אם רק היה לי תקציב להכל.........:confused:


הממממ
אם את בוחרת באופציית הביית הריק - אני מזהה אופציות פגישה
אצל טלי ...
:)
TinkerbeL
quote:
Originally posted by luckystrike
הממממ
אם את בוחרת באופציית הביית הריק - אני מזהה אופציות פגישה
אצל טלי ...
:)


האמת היא שניראה לי שבאמת אני יבחר בלהישאר בבית
בכל זאת עם משפחה באילת... לא ניראה לי

ופגישה אצלי? מממ כל עוד אתם לא הורסים לי את הבית ומביאים אוכל
סבבה
Dj-RapTor
quote:
Originally posted by DjChook
לרדת לאילת זה 400 שקל


חחחח
חשבתי זה בחינם :D

Sniper
לצערי לא יהיה לי ככ הרבה זמן אני לקראת גיוס
ממ אבל מה שכן יש מצב שאני ואח שלי נטוס לאייה נאפה
אולי נצרף עוד כמה חברים שלי אם הם ירצו לבוא..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
ופגישה אצלי? מממ כל עוד אתם לא הורסים לי את הבית ומביאים אוכל
סבבה


אז קבענו...
אצל טלי ב 9 ביולי... :)
הכל פנאן :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement