return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
אילת... (pg. 9)
View this Thread in Original format
DjChook
תנסה לארגן לך שם לשמור באיזה פאב או משהו
EternalMusic
quote:
Originally posted by Segev
כן בטח...

אני הולך לאכסנית אביב עולה לי 75 שקלים ללילה אבל זה בלי ארוחות

יורד באטובוס פרטי וחוזר במונית...


תשבע !!!!! :eyes:

אני יורד לאילת ביום שבת ואני אהיה גם באכסנייה הזאת

רק שאני משלם 80 שקל
:whip: למה???
Segev
quote:
Originally posted by EternalMusic
תשבע !!!!! :eyes:

אני יורד לאילת ביום שבת ואני אהיה גם באכסנייה הזאת

רק שאני משלם 80 שקל
:whip: למה???


אוי חבל שלא הייתי פה להגיד לך שלא תלך לשם...

בחיים אל תלכו לאכסניה הזאת חרא של יחס וזה בסוף העולם כל פעם צריך מונית שזה 10 ש"ח וזה יוצא איזה 100 שקל ביום

אהה וד"א רועי פגשתי שם משהי מרעננה היא אמרה שהיא מכירה אותך ושאתם ידידים טובים (מירב)
KosmiK-G8
תאמת אין לי שום דבר להגיד

ממש כלום
חוץ מזה שזה הפוסט ה-100 בטרד הזה...

ממש מיותר...

חפיף...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Segev
אהה וד"א רועי פגשתי שם משהי מרעננה היא אמרה שהיא מכירה אותך ושאתם ידידים טובים (מירב)


כן אחי אני יודע...
התקשרתי אליה ביום שישי בערב והיא אמרה לי שהיא פגשה אותך...
היא עושה לי... אחד ליאור שגב... משהו עם טראנס
חחחחח
איזה אחלה היא אה? :)
Segev
חחחח

כן היא ילדה סבבה למרות שלא ממש הכרתי אותה יצא לנו לדבר רק שהייתי שיקור בפעם הראשונה...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Segev
חחחח

כן היא ילדה סבבה למרות שלא ממש הכרתי אותה יצא לנו לדבר רק שהייתי שיקור בפעם הראשונה...


ואני מבין שכשרשמת את הפוסט הזה היית שיכור פעם שניה....

:happy2: :happy2: :happy2:

quote:
Originally posted by Segev
שיקור



חחחחחחח:stongue: :haha: :haha: :haha:
Segev
לא זה הדיסקנתיות :crazy:
Segev
אהה ויש לי עוד משהו להוסים לפי דעתי אין כלום מה לעשות שאילת והמסיבות שם לא פחות מעפנות מאלה שפה
ואני מדבר על 16+

יכלתי רק לעבור ליד חוות היען לראות את השלט למרות שלא הייתה שם שום מסיבה אני חושב

קיצר עם יש לכם כסף בזבזו אותו על יוון או משהו כזה
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Segev
לא זה הדיסקנתיות :crazy:



תהרוג אותי מה ניסית כאילו לרשום פה...

אפילו התוכי של בזק בינלאומי לא הצליח להבין

ואם משרשמת זה דיאט אני לא יוצא יותר עם בחורות

Segev
חחח

זה אמור להיות "הדסלקטיות"
אבל עם אני יתחיל להסביר לך מה הקשר בין המילים האלה אני יצא עוד יותר דביל פה :D
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Segev
חחח

זה אמור להיות "הדסלקטיות"
אבל עם אני יתחיל להסביר לך מה הקשר בין המילים האלה אני יצא עוד יותר דביל פה :D


אתה באמת מסוגל לצאת עוד יותר דביל..????


חחח... סתם בצחוק אחי...

quote:
פי-פי-פי-פי-פי-פירסומות
אווווווווו גבריאלה אמו טה קיארו אמורה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement