|
אילת... (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| EternalMusic |
חברה שמעתי שהסקופ פעיל רק בימי חמישי ושבת
זה נכון ? :(
פליז תגידו שהוא פעיל גם בימי ראשון עד רביעי
כי אני אהיה בימים האלה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by EternalMusic
חברה שמעתי שהסקופ פעיל רק בימי חמישי ושבת
זה נכון ? :(
פליז תגידו שהוא פעיל גם בימי ראשון עד רביעי
כי אני אהיה בימים האלה |
לא יודע אם זה נכון או לא...
אבל אני יכול להגיד לך שאני הייתי שם ביום שני כשהייתי באילת בפסח..
תבדוק כבר שם :D |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא יודע אם זה נכון או לא...
אבל אני יכול להגיד לך שאני הייתי שם ביום שני כשהייתי באילת בפסח..
תבדוק כבר שם :D |
פסח זה משהו אחר אבל!
אני מקווה שזה לא נכון!
רגע, יש מודעות כל הזמן או שאני צריך לשאול את אנשי המקום? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by EternalMusic
פסח זה משהו אחר אבל!
אני מקווה שזה לא נכון!
רגע, יש מודעות כל הזמן או שאני צריך לשאול את אנשי המקום? |
גם אם תשאל זה לא יזיק...
אבל באיזור הקניון שם והחופים יש ים הזמנות שמסתובבות
ואנשים יגידו לך בוא לפה בוא לפה...
וגם יש מודעות על שלטים...
קיצר... פתח עין פשוט |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם אם תשאל זה לא יזיק...
אבל באיזור הקניון שם והחופים יש ים הזמנות שמסתובבות
ואנשים יגידו לך בוא לפה בוא לפה...
וגם יש מודעות על שלטים...
קיצר... פתח עין פשוט |
חח ואללה אני זוכר שנה שעברה
רק שירדנו מהאוטובוסים
ישר קפצו עלינו איזה 10000000000
יחצנים וזה.. |
|
|
| Segev |
יאללה חברה סוף סוף אני יורד לבד לאילת ;)
אז ככה אני יורד היום בשש בבוקר כאילו מחר ואני חוזר ביום ראשון אני היה באכסניה אבל לא נוראה אז יאללהביי חברים
(למרות שיש לי עוד הרבה זמן עד שאני יסע) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
יאללה חברה סוף סוף אני יורד לבד לאילת ;)
|
מה יש לך לחפש באילת לבד? :)
תעשה חיים גבר!!!!!!!!
עלה לגדולות ותרום שני שקלים לצדקה |
|
|
| Segev |
| חחח אחי לא הבנת אותי נכון לבד הקוונה בלי ההורים ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
חחח אחי לא הבנת אותי נכון לבד הקוונה בלי ההורים ;) |
חחחחחחחח אף אחד כבר לא נוסע עם הורים לאילת
חו"ל זה משהו אחר... אבל לא לאילת... לא בקיץ... אלא אם כן זה משהו מפוצץ ואתה לא משלם :)
פשוט היית אומר אני יורד עם חברים
יש מצב אתה מביא פרטים על כמה עולה לך ואיפה?
נראה לי לפני הגיוס אני ישתקע לכמה זמן באילת :)
ככה שכוםל יהיו בבית ספר לקראת החגים או משהו |
|
|
| Segev |
כן בטח...
אני הולך לאכסנית אביב עולה לי 75 שקלים ללילה אבל זה בלי ארוחות
יורד באטובוס פרטי וחוזר במונית... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Segev
כן בטח...
אני הולך לאכסנית אביב עולה לי 75 שקלים ללילה אבל זה בלי ארוחות
יורד באטובוס פרטי וחוזר במונית... |
עזוב כבד...
נראה כבר מה עושים...
יש זמן עוד לחשוב על זה...
אני לא רוצה לרדת לאילת לבזבז 1000 שקל כמו שהייתי יורד כטיול טיול...
אני רוצה את זה סתם ככמה ימים להעביר את הזמן בסבבה בשמש בלי לשרוף כספים מיותרים...
אולי אפילו אפשר לארגן לעבוד שם קצת... לכו תדעו
דווקא נשמע לי בסט :) |
|
|
|
|