return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
אילת... (pg. 6)
View this Thread in Original format
Segev
חחח נשמע סבבה לאלה לסוע ככה לאלית על רגל אחת.. :D
-CosmicFire-
היו הולכים ברגל וזהו..
זה נשמע סבבה :]
NaOren
quote:
Originally posted by luckystrike

יצא בסט - אני ממליץ אם מישהוא רוצה לנסוע אני ייתן את המספר של בעלת
הדירה פה - ממש נחמדה ... הכינה לנו ג'חנונים בחינם והביאה לנו
אוכל וכאלה...


תן את המספר אחי...

איפה הדירה ממוקמת?
luckystrike
הדירה ממוקמת ברחוב הנשר 28

מי שמכיר את רחוב הנשר - זה 5-10 דקות הליכה מקלאב הוטל והיריד והכל
...

אורן המספר זה -

086373946

או פלאפון
050884112

לנו לקחה 80 ללילה
קוראים לה אילנה והיא נחמדה חבל על הזמן - תגיד לה
שהחבר'ה מרעננה שהיא הכינה להם ג'חנון בשבת האחרונה נתנו
לך את המספר והמליצו בחום :)
היא כבר תדאג לכם ...

באמת אחלה דירה , אחלה תנאים לא סתם מ'צוקמק - אשכרה מלון ...
NaOren
quote:
Originally posted by luckystrike
הדירה ממוקמת ברחוב הנשר 28

מי שמכיר את רחוב הנשר - זה 5-10 דקות הליכה מקלאב הוטל והיריד והכל
...

אורן המספר זה -

086373946

או פלאפון
050884112

לנו לקחה 80 ללילה
קוראים לה אילנה והיא נחמדה חבל על הזמן - תגיד לה
שהחבר'ה מרעננה שהיא הכינה להם ג'חנון בשבת האחרונה נתנו
לך את המספר והמליצו בחום :)
היא כבר תדאג לכם ...

באמת אחלה דירה , אחלה תנאים לא סתם מ'צוקמק - אשכרה מלון ...


ווואי תודה אחי...
יצאת מלך
EternalMusic
quote:
Originally posted by luckystrike
והמסיבות באילת - אלה שהם סתם כמו האקסייט והפלטניום חרא של מסיבות בדרך
כלל ...


אז על איזה מועדון אתה ממליץ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by EternalMusic
אז על איזה מועדון אתה ממליץ?


אמרתי לך כבר... מלבד המועדונים שמורן שלל
יש לך את החווה...
את הסקופ שהוא מועדון פצצתי
ג'ט לאג
הנסיכה

לא חסר שם...
-CosmicFire-
אחי
אילת זאת עיר של טיירים אנשים שכל שנה יורדים לשם
אין מצב שחסרים שם מועדונים
זה כמו שתשאל על איזה מועדונים אתה ממליץ בת-אביב למרות ששם זה יותר מוכר
Sniper
מועדון בן זונה הסקופ חבל על הזמן
לדעתי זה כמו הדום רק בקטן
ועם עוד כמה שינויים
EternalMusic
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אמרתי לך כבר... מלבד המועדונים שמורן שלל
יש לך את החווה...
את הסקופ שהוא מועדון פצצתי
ג'ט לאג
הנסיכה

לא חסר שם...


אה סבבה אחי, טאנקס:)

-CosmicFire-
אחי כנס ל
www.layla.co.il
כנס למועדונים שם לגלריה
ואז תשים אילת
זה יראה לך את כל המועדונים שם
אז תבחר מועדון ואירוע וזה יראה לך תמונות תראה מה נראה לך הכי פצצה...:}
luckystrike
אורן תגיד לי מה נסגר עם זה בסוף ...


והמועדונים שם בסדר פשוט האוכלוסייה בקאנטים .
הצבע שם ביחס לאזור השרון - שינוי מאסיבי
מלא פרחות\ארסים קטנים שהולכים לך בין הרגליים
בכל מקום ...

אני דווקא הייתי אומר שהפלאטיניום יותר טוב מהסקופ
אבל הסקופ גם נחמד ... יש גם את הזוום שעכשיו שינו לו את השם
שהוא גם איכשהוא בסדר ...

אבל תאכל'ס שיש סתם מסיבה וטיאסטו לא מגיע כל דיסקוטק הוא
מלא אמחה כאלה והמחירים בשמיים ואין שתייה חינם מין הסתם ...

לפלאטיניום בשישי האחרון רצו 90 שקל כניסה ומשתיים וחצי
בלילה 70 שקל כניסה - אתה מבין את הזונות ? ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement