|
אילת... (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| חחח נשמע סבבה לאלה לסוע ככה לאלית על רגל אחת.. :D |
|
|
| -CosmicFire- |
היו הולכים ברגל וזהו..
זה נשמע סבבה :] |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יצא בסט - אני ממליץ אם מישהוא רוצה לנסוע אני ייתן את המספר של בעלת
הדירה פה - ממש נחמדה ... הכינה לנו ג'חנונים בחינם והביאה לנו
אוכל וכאלה...
|
תן את המספר אחי...
איפה הדירה ממוקמת? |
|
|
| luckystrike |
הדירה ממוקמת ברחוב הנשר 28
מי שמכיר את רחוב הנשר - זה 5-10 דקות הליכה מקלאב הוטל והיריד והכל
...
אורן המספר זה -
086373946
או פלאפון
050884112
לנו לקחה 80 ללילה
קוראים לה אילנה והיא נחמדה חבל על הזמן - תגיד לה
שהחבר'ה מרעננה שהיא הכינה להם ג'חנון בשבת האחרונה נתנו
לך את המספר והמליצו בחום :)
היא כבר תדאג לכם ...
באמת אחלה דירה , אחלה תנאים לא סתם מ'צוקמק - אשכרה מלון ... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הדירה ממוקמת ברחוב הנשר 28
מי שמכיר את רחוב הנשר - זה 5-10 דקות הליכה מקלאב הוטל והיריד והכל
...
אורן המספר זה -
086373946
או פלאפון
050884112
לנו לקחה 80 ללילה
קוראים לה אילנה והיא נחמדה חבל על הזמן - תגיד לה
שהחבר'ה מרעננה שהיא הכינה להם ג'חנון בשבת האחרונה נתנו
לך את המספר והמליצו בחום :)
היא כבר תדאג לכם ...
באמת אחלה דירה , אחלה תנאים לא סתם מ'צוקמק - אשכרה מלון ... |
ווואי תודה אחי...
יצאת מלך |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by luckystrike
והמסיבות באילת - אלה שהם סתם כמו האקסייט והפלטניום חרא של מסיבות בדרך
כלל ... |
אז על איזה מועדון אתה ממליץ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by EternalMusic
אז על איזה מועדון אתה ממליץ? |
אמרתי לך כבר... מלבד המועדונים שמורן שלל
יש לך את החווה...
את הסקופ שהוא מועדון פצצתי
ג'ט לאג
הנסיכה
לא חסר שם... |
|
|
| -CosmicFire- |
אחי
אילת זאת עיר של טיירים אנשים שכל שנה יורדים לשם
אין מצב שחסרים שם מועדונים
זה כמו שתשאל על איזה מועדונים אתה ממליץ בת-אביב למרות ששם זה יותר מוכר |
|
|
| Sniper |
מועדון בן זונה הסקופ חבל על הזמן
לדעתי זה כמו הדום רק בקטן
ועם עוד כמה שינויים |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אמרתי לך כבר... מלבד המועדונים שמורן שלל
יש לך את החווה...
את הסקופ שהוא מועדון פצצתי
ג'ט לאג
הנסיכה
לא חסר שם... |
אה סבבה אחי, טאנקס:) |
|
|
| -CosmicFire- |
אחי כנס ל
www.layla.co.il
כנס למועדונים שם לגלריה
ואז תשים אילת
זה יראה לך את כל המועדונים שם
אז תבחר מועדון ואירוע וזה יראה לך תמונות תראה מה נראה לך הכי פצצה...:} |
|
|
| luckystrike |
אורן תגיד לי מה נסגר עם זה בסוף ...
והמועדונים שם בסדר פשוט האוכלוסייה בקאנטים .
הצבע שם ביחס לאזור השרון - שינוי מאסיבי
מלא פרחות\ארסים קטנים שהולכים לך בין הרגליים
בכל מקום ...
אני דווקא הייתי אומר שהפלאטיניום יותר טוב מהסקופ
אבל הסקופ גם נחמד ... יש גם את הזוום שעכשיו שינו לו את השם
שהוא גם איכשהוא בסדר ...
אבל תאכל'ס שיש סתם מסיבה וטיאסטו לא מגיע כל דיסקוטק הוא
מלא אמחה כאלה והמחירים בשמיים ואין שתייה חינם מין הסתם ...
לפלאטיניום בשישי האחרון רצו 90 שקל כניסה ומשתיים וחצי
בלילה 70 שקל כניסה - אתה מבין את הזונות ? ... |
|
|
|
|