|
אילת... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Biondo |
תגידו לא נמאס לכם לרדת ולרדת ולרדת.........
יאללה הגיע הזמן לעלות כבר!
TRANCE ENERGY
חברים זה הזמן לחגוג! |
|
|
| Sniper |
בעיקרון אני מתכנן לטוס עם אח שלי לאיה נאפה
אבל מסתבר שעוד כמה חברים שלי רוצים לבוא
אז יש מצב נארגן נסיעה פנאנית
ומיסתבר שאיזה אחת שיצאתי איתה פעם
ועכשיו חזרנו להיות בקשר קליל כזה
אז אמא שלה סוכנת נסיעות
אפשר לארגן משו |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אז קבענו...
אצל טלי ב 9 ביולי... :)
הכל פנאן :D |
חחחחח כן כן כן
בדיוק כמו שקבענו בעצמאות להיפגש!!!!! |
|
|
| Biondo |
עזבי אותך עצמאות
מה קרה קרה
יש לי הרגשה טובה בקשר לתשיעי ביולי
אז קבענו!
ובלי להבריז כמו בעצמאות!
:whip: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Biondo
עזבי אותך עצמאות
מה קרה קרה
יש לי הרגשה טובה בקשר לתשיעי ביולי
אז קבענו!
ובלי להבריז כמו בעצמאות!
:whip: |
קצת בעיה
החבר שלי וחברות שלי מתנחלים פה לכל השבוע כניראה
ניראה כבר מה יהיה נדבר ביולי |
|
|
| TinkerbeL |
| תארגנו פגישה באסא |
|
|
| Segev |
| חחחח איזה שינוי טרד מעניין :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
תארגנו פגישה באסא |
אם את ותומר שם אין מצב!!!
או שאתם תקנו את כל החנות...
הערבי שם יעשה לכם טריק וידפוק אתכם...
ומי בדיוק קבע להפגש ביום העצמאות?
ביטלנו את זה עוד לפני שסוכם...
אבל עכשיו יש מקום אז זורמים |
|
|
| LA© |
ירדתי לאילת בסופש האחרון, ואני בטח ארד שוב פעם לפני שאני טסה למשפחה ולחבר'ה שלי מקנדה.
אילת זה כייף… התפרקות כזו…
למי שיורד, שיעשה חיים ותיהנו אחים שלי!
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Segev |
| את גרה דיי קרוב לאילת לא? |
|
|
| LA© |
| quote: | Originally posted by Segev
את גרה דיי קרוב לאילת לא? |
באוטובוס זה משהו כמו 4 שעות... אולי 3 וחצי
עם אבא זה שעתיים כשהוא 'טס נמוך'... לשמחתי |
|
|
| Sniper |
השנייה הציאו לי דיל משו בן זונה
סופ"ש חמישי שישי שבת
במלון אמריקנה ללא ארוחות ונסיעות
ב200
שקל בילבד
לא ליגה??? |
|
|
|
|