return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
אילת... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Biondo
תגידו לא נמאס לכם לרדת ולרדת ולרדת.........

יאללה הגיע הזמן לעלות כבר!

TRANCE ENERGY

חברים זה הזמן לחגוג!
Sniper
בעיקרון אני מתכנן לטוס עם אח שלי לאיה נאפה
אבל מסתבר שעוד כמה חברים שלי רוצים לבוא
אז יש מצב נארגן נסיעה פנאנית
ומיסתבר שאיזה אחת שיצאתי איתה פעם
ועכשיו חזרנו להיות בקשר קליל כזה
אז אמא שלה סוכנת נסיעות
אפשר לארגן משו
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז קבענו...
אצל טלי ב 9 ביולי... :)
הכל פנאן :D



חחחחח כן כן כן
בדיוק כמו שקבענו בעצמאות להיפגש!!!!!
Biondo
עזבי אותך עצמאות
מה קרה קרה

יש לי הרגשה טובה בקשר לתשיעי ביולי

אז קבענו!

ובלי להבריז כמו בעצמאות!

:whip:
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Biondo
עזבי אותך עצמאות
מה קרה קרה

יש לי הרגשה טובה בקשר לתשיעי ביולי

אז קבענו!

ובלי להבריז כמו בעצמאות!

:whip:


קצת בעיה
החבר שלי וחברות שלי מתנחלים פה לכל השבוע כניראה
ניראה כבר מה יהיה נדבר ביולי
TinkerbeL
תארגנו פגישה באסא
Segev
חחחח איזה שינוי טרד מעניין :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
תארגנו פגישה באסא


אם את ותומר שם אין מצב!!!
או שאתם תקנו את כל החנות...
הערבי שם יעשה לכם טריק וידפוק אתכם...


ומי בדיוק קבע להפגש ביום העצמאות?
ביטלנו את זה עוד לפני שסוכם...
אבל עכשיו יש מקום אז זורמים
LA©
ירדתי לאילת בסופש האחרון, ואני בטח ארד שוב פעם לפני שאני טסה למשפחה ולחבר'ה שלי מקנדה.
אילת זה כייף… התפרקות כזו…
למי שיורד, שיעשה חיים ותיהנו אחים שלי!

:crazy: :crazy: :crazy:
Segev
את גרה דיי קרוב לאילת לא?

LA©
quote:
Originally posted by Segev
את גרה דיי קרוב לאילת לא?


באוטובוס זה משהו כמו 4 שעות... אולי 3 וחצי
עם אבא זה שעתיים כשהוא 'טס נמוך'... לשמחתי
Sniper
השנייה הציאו לי דיל משו בן זונה
סופ"ש חמישי שישי שבת
במלון אמריקנה ללא ארוחות ונסיעות
ב200
שקל בילבד

לא ליגה???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement