|
De Afzeik-Thread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -=Re-GrOoVeD=- |
| ALL STFU!!! :p |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
ALL STFU!!! :p |
hhrrrr woefff |
|
|
| Blik |
IEDEREEN ZUIGT
op lolly's, ijsjes en andere aanverwante artikelen |
|
|
| Subsonik |
Hier wat leuke foto's van Dj_Siesta, die ik ooit van zn ftp afhaalde zonder dat hij et wist, en ik mocht ze nooit posten, magoed, in deze thread kan het wel :
:haha: |
|
|
| DJ_Massive |
HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
! |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Subsonik
Hier wat leuke foto's van Dj_Siesta, die ik ooit van zn ftp afhaalde zonder dat hij et wist, en ik mocht ze nooit posten, magoed, in deze thread kan het wel :
:haha: |
Rolling Over The Floor p00pend in mijn broek:D :p |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik wil ook even zeiken ofcourse:
Kappen met het maken van die onzinnige threads... en dan noem ik met name Arjo voor zijn onzinnige thread met de spelling, en die misselijke robin. 1 tip voor Robin: www.google.nl voor al je vragen. |
denk dat een iemand hier niet blij mee is er loopt namelijk ook een arjoderon hier rond en die wordt ook nog wel eens aangesproken als arjo en ik ben dus gewoon arj1o1, maar iedereen weet toch wel dat ik het ben (lekker nutteloos ook weer) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Subsonik
Hier wat leuke foto's van Dj_Siesta, die ik ooit van zn ftp afhaalde zonder dat hij et wist, en ik mocht ze nooit posten, magoed, in deze thread kan het wel :
:haha: |
Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Robert |
| een of andere lompe debiel had vorige week mijn signature veranderd..:whip: :whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Robert
een of andere lompe debiel had vorige week mijn signature veranderd..:whip: :whip: |
En waarschijnlijk terecht, dus niet zo zeiken in de af-zeikthread :toothless |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
En waarschijnlijk terecht, dus niet zo zeiken in de af-zeikthread :toothless |
moet je bek houwe! :p |
|
|
|
|